Da's een gereformeerde gedachtequote:
Ben ik het niet mee eens! Ik oefen al 2 jaar en blijf het behelpen vindenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef aijelt het volgende:
Tja, 't is techniek hè? Dus een paar keer flink oefenen en je wil niet meer anders :-)
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
HET NEUKT WERKELIJK WAARDELOOS
idd je ligt onstabiel , je kan je niet ff lekker afzetten , en als je dan eindelijk een ritme hebt dat bevalt .
krijg je een tsunami van achteren lig je uit je ritme , prik je hem naast of je ligt op je nachtkastje![]()
op de knieëen toch wel?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:33 schreef tong80 het volgende:
Dan kun je toch geen kracht zetten met je armen ?
Moet je eens aan het neuken zijn op een waterbed, terwijl er naast je een anders stel op hetzelde bed ligt te neuken, dat is pas echt lachen, 4 mensen die in hetzelfde ritme moeten bewegenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef siekman het volgende:
HET NEUKT WERKELIJK WAARDELOOS
idd je ligt onstabiel , je kan je niet ff lekker afzetten , en als je dan eindelijk een ritme hebt dat bevalt .
krijg je een tsunami van achteren lig je uit je ritme , prik je hem naast of je ligt op je nachtkastje![]()
En ik dacht toen ik hem kocht dat het zo lekker zou neuken
Homofoobquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef siekman het volgende:
het gaat niet alleen om jou he , de vrouw wil ook genieten
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef aijelt het volgende:
Het is echt een kwestie van ritme en gevoel en als je 't goed doet, is 't voor beiden (man en vrouw) een waar genot :-) [oh, voor de duidelijkheid, we doen het in een softside waterbed met gemiddelde stabilisatie].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |