Bij mij was jij hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan Soempie in het vorige topic post 301 hebben gedaan
Stiekem een Mod onder ons???
Geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan Soempie in het vorige topic post 301 hebben gedaan
Stiekem een Mod onder ons???
raarquote:
Ik ga er geen topic voor openen, maar toen ik post #300 zag heb ik dus dit nieuwe topic geopend...quote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja, toch soemp als laatste. Met een goeie tipMaar ik ga na 20:30 gewoon helemaal stoppen
Nog een minuut. We zijn bikkelsquote:
Ja gekke shit ditquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
raar
en het is ook niet zo dat jullie in dezelfde minuut hebben gepost: jij was 3 minuten later dan MM
ik ben moe maar ik wil nog niet gaan slapen
Beetje suf dat de mod het nummer niet weghaalt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
VERLOREN in Assen Trollbeads armband
ik had heul niet aardig hoeven doen dus
ik heb het gevraagd in FB topicquote:
truequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje suf dat de mod het nummer niet weghaalt.
Nu weet je het.quote:
nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Etcetera het volgende:
het interesseert me ook geen ruk trouwens
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet je wat echt mooie sieraden zijn? (vind ik...)
Ti Sento
Oja, maar na elke vraag druk ik even op F-5 hier hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Etcetera het volgende:
vraagje, hebben jullie er ooit bij stil gestaan waarom die vent in het 'geen punt bij karwei' reclamespotje zo snel praat
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Soempie het volgende:
Over sieraden gesproken. Ik ben m'n nieuwe ring kwijt die ik van Sven heb gekregen.![]()
![]()
Hoop dat ik hem bij m'n andere sieraden heb gedaan of in m'n bak met verzorgingsspul.
Dat is gewoon de essentie van die reclame, veel info in weinig tijd met een catchy afsluiting die blijft hangen...quote:
Ik doe ze 's nachts altijd af.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Ringen moet je ook gewoon altijd omhouden...
plus de 'geen punt bij karwei' als in geen interpunctiequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon de essentie van die reclame, veel info in weinig tijd met een catchy afsluiting die blijft hangen...
Ik hou ze vrijwel altijd om, net als mijn ketiinkjes...quote:
Ja, maar die heb ik dan ook nog steeds...quote:Was jij niet degene die met een knellende ring zat?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar die heb ik dan ook nog steeds...
Ja inderdaad. En dan zo'n klein stickertje erbij. En als je 10 stickers had mocht je een grote sticker of een kaart uitzoekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef Soempie het volgende:
Een na laatste cijfer namelijk terug:
9 Heel goed! Alleen interpretatie van t-toets niet geheel correct.
![]()
Ik vind dat: 'heel goed!' echt superschattigNet of ik weer op de basisschool zit.
Ik wilde net zeggen: 'jammer dat er geen sticker bij zit.'quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan zo'n klein stickertje erbij. En als je 10 stickers had mocht je een grote sticker of een kaart uitzoeken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Die 9 heb ik dus deels aan B. te danken.
B.ertha, we hebben een negen!!![]()
Stom van mij. Ik wilde zeggen: "maar je bént thuis"quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, Metro door de bocht
Er stond een artikel over het huis van de ex van 50 Cent dat afgebrand was. Het was aangestoken met een molotovcocktail.
Zo sloten het artikel af met de gedenkwaardige en merkwaardige zin: "De brandweer onderzoekt de brand want ze vond de omstandigheden verdacht".
Ja HALLO!![]()
ECHT?!?!??!
Nee, wel Oliver Klozov.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was Vjatsjeslav Molotov daar dan gezien?
ik moest opzoeken wei het wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wel Oliver Klozov.
Ga even met je kennis in de AKQ pimpen
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!quote:
Het is niet verkeerd. Maar ging me meer om het woordgrapje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik moest opzoeken wei het was![]()
maar dat is dan meer jou ding?
En de AKQ speel ik nog zo 1 keer per maand 10 minuten denk ik.
en religie (daar komt die oorlog dan weer vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Dat er altijd gezeik is om land
Aldus mijn geschiedenisleraar: "Alles draait om seks en oorlog!"
mooie samenvattingquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat de joden echt al heel lang onredelijk behandeld werden en dat dat niet eerlijk en best zielig was!
Uh... Nee? W'rom?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he meske, kumde gij uit Den Bosch?
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer nietquote:
Dat wordt wel een 9.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
...kut gebruiken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |