quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben veranderd in een boze buurvrouw die op muren bonkt, omdat de buren harde dreunmuziek aan hebben staan.![]()
![]()
hoe typischquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:Sla je ook al met een bezem tegen het plafond als je huisgenoot te luidruchtig is?
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe typisch![]()
Ik hoor haar eigenlijk nooit.![]()
Denk dat ik haar in dat geval aan zal spreken op msn. Zo verloopt de communicatie tussen ons altijd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaald. Naar een idee van wat huisgenoten overigens
. Huisgenoot E. was met z'n vriendin bezig, nogal luidruchtig. In mijn kamer (die lag er naast) en beneden in de gang was het vrij goed te horen. Toen kwam iemand met het plan om junglegeluiden af te spelen, dus dat gedaan op nogal luid volume
. Nooit wat over gehoord maar ik heb me goed vermaakt
[..]
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaald. Naar een idee van wat huisgenoten overigens
. Huisgenoot E. was met z'n vriendin bezig, nogal luidruchtig. In mijn kamer (die lag er naast) en beneden in de gang was het vrij goed te horen. Toen kwam iemand met het plan om junglegeluiden af te spelen, dus dat gedaan op nogal luid volume
[..]
Een vriend van mij is Flogging Molly liefhebber.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Flogging Molly-liefhebbers hier?
Misschien, heel misschien, heb ik voor het concert a.s. donderdag in de Melkweg een kaart over...
Wordt dan een last minute situatie en mogelijk zelfs een 'no go', dus dat is wel een 'maar'...
ik heb nu 2 blaren en nog steeds last van m'n voeten. Ik bedankquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:05 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik zou denk ik toch gaan lopen dan, maarja.
gelukkigquote:Net voor de laatste keer met Sven webcam aan gehad. Gaat gelijk weer een stuk beter met me.![]()
Heb besloten om in elk geval 3 verslagen deze week te maken en het derde en langste verslag volgende week dinsdag. Voel me daardoor ook wat beter.
Oja, dat vertelde je. Au.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nu 2 blaren en nog steeds last van m'n voeten. Ik bedank
Je wordt bedankt, Etcie!quote:
gaat wel overquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, Etcie!
Was ik lekker bezig om te beginnen aan de studie (ik was al voorbij de inleiding), kom jij hier aan met YouTube.![]()
Ben nu aan het genieten van Matchbox 20.![]()
Nee, want met YouTube moet ik telkens nieuwe muziek aanklikken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Etcetera het volgende:
graag gedaanwerk jij ook beter met muziek op?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:
Je wordt bedankt, wyccie!
quote:
Jullie naambordje! Gefeliciteerd!quote:
Nee, dat maakt me niet uit, hoewel ik het een eventuele liefhebber hier natuurlijk net ietsie pietsie meer gun.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het hem kunnen vragen? Of wil je per se iemand die je kent via Fok oid?
Dankje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Jullie naambordje! Gefeliciteerd!
Matchbox 20's eerste hitje was Push.Ik vind zelf Bent en Rest Stop ook erg mooi.
Geen interesse, omdat ze ook op sziget staan en hij ze daar al gaat zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Flogging Molly-liefhebbers hier?
Misschien, heel misschien, heb ik voor het concert a.s. donderdag in de Melkweg een kaart over...
Wordt dan een last minute situatie en mogelijk zelfs een 'no go', dus dat is wel een 'maar'...
No problemo...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen interesse, omdat ze ook op sziget staan en hij ze daar al gaat zien.
playlist makenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want met YouTube moet ik telkens nieuwe muziek aanklikken!![]()
tofquote:
wowquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik kwam natuurlijk bij Matchbox 20 via het geweldige Smooth van Santana & Rob Thomas.
En ik denk dat LaBla dit ook wel erg tof vindt.
![]()
Ben een beetje verliefd op die stem.
Soms besef ik het heel even en dat is echt zo'n raar gevoel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Subtiele foto...
Ben je klaar voor de grote sprong?
Shit, ik zie nu pas dat er een optie Play All is. Bedankt!quote:
Succes met verder zoeken.quote:
Wat leer je daar over dan?quote:
Vorige week laten maken. Kon het natuurlijk niet geheim houden, dus maar even zo laten zien aan Sven.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles wat je altijd al wilde weten over diarree, maar niet durfde te vragen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, ik zie nu pas dat er een optie Play All is. Bedankt!
En nu ga ik me verdiepen in diarree.
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week laten maken. Kon het natuurlijk niet geheim houden, dus maar even zo laten zien aan Sven.![]()
Zoals ik de Amerikaanse komiek Jango Edwards eens heb horen zeggen: "Spetterpoep, better known as diarrhea..."quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles wat je altijd al wilde weten over diarree, maar niet durfde te vragen.
Ben benieuwd naar de verhalen over de verhuizing, de ervaring van het de eerste weken samenwonen en natuurlijk de soempies daarbij...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms besef ik het heel even en dat is echt zo'n raar gevoel.Van die plotselinge momenten dat ik denk: ik ga samenwonen.
![]()
ik heb wel eens een poep encylopedie zien liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef Soempie het volgende:
Wij hadden vroeger een boekje op de wc wat ging over alle mogelijke soorten poep.
Kakafonie!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:59 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel eens een poep encylopedie zien liggen
Wat verwacht je dan voor de eerste weken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd naar de verhalen over de verhuizing, de ervaring van het de eerste weken samenwonen en natuurlijk de soempies daarbij...
En verder ook wel leuk:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
En ik denk dat LaBla dit ook wel erg tof vindt.
![]()
Ik kliktequote:Op woensdag 28 mei 2008 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[ [url=http://img.youtube.com/vi/IhO0nIhnR0k/2.jpg]afbeelding ]
Grauzone - Eisbär --- A Cappella[/url]
Enjoy the Silence en Personal Jesus zijn de bekendste geloof ik... Enjoy the Silence vind ik in de Mike Shinoda remix errug tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je he? Ik zou niet 1 nummer kunnen noemen van Depeche Mode.
Wat is daar zo fantastisch aan? Iedereen rukt zich al jaren af op DM.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je he? Ik zou niet 1 nummer kunnen noemen van Depeche Mode.
Wat is daar zo fantastisch aan? Iedereen rukt zich al jaren af op DM.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ik schenk nog even wat thee in mijn DM-mok.
Niets. Dat heet ruis. Dat komt omdat je in een donkeren ruimte staat met weinig licht en een digitale camera. blauw,groen, rood is het. Dat is nou eenmaal een eigenschap van digitale cameras.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even pimpen met DM
Nem, zie je hoe wazig/vlekkerig het is in dat donkere stuk? Wat doe ik verkeerd?
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Hmm, jammer.
Ach, ik ga ook nooit meer naar concerten. De laatste waar ik naartoe wilde was allang geweest toen ik er eindelijk aan dacht om kaarten te kopen.
Ja ik heb het nu wel gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
Flogging MollyHelaas kan ik donderdag niet
Vindt jij toch ook tof Nem? Asmo in ieder geval
Les Miserables was (weer) gaaf
Nu zo tukken
Even snel voor je gaat tukken: enig woord van Den Haag/Utrecht?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldeMaar wat voor bands zou je wel willen zien dan? Weet over het algemeen wel goed wat er allemaal komt
En Depeche Mode wordt ieder weer geroepen voor Lowlands dus wie weet
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldeMaar wat voor bands zou je wel willen zien dan? Weet over het algemeen wel goed wat er allemaal komt
En Depeche Mode wordt ieder weer geroepen voor Lowlands dus wie weet
Den haag komt waarschijnlijk niet, dus het wordt waarschijnlijk een ritje Utrecht. Zou je het dan ok vinden om te blijven crashen? Dan kan ik het nl op een slempen zettenquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even snel voor je gaat tukken: enig woord van Den Haag/Utrecht?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.![]()
Ik had 6 mei naar hem willen gaan.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben wel oud, want ik vind zitconcerten fijn.![]()
(En dan zie ik tenminste ook eens wat.)
Even de clip zo bekijken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.![]()
Ik had 6 mei naar hem willen gaan.
Ja, als ik helemaal vooraan kan staan is het ook geen probleem natuurlijk (tegen het hek aan leunen).quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:ik wil er juist met mijn neus bovenop staan, anders heb ik het gevoel dat ik tv zit te kijken
Maar hoe oud ben je dan?
Whaha als ik het ook op een slempen kan zettenquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Den haag komt waarschijnlijk niet, dus het wordt waarschijnlijk een ritje Utrecht. Zou je het dan ok vinden om te blijven crashen? Dan kan ik het nl op een slempen zetten![]()
Ik denk dat het uitmaakt dat ik een stuk kleiner ben, ik sta anders. Het is niet dat het gewoon pijn doet, maar echt vastzit. Als ik dan buig schiet de pijn erin. Ik denk dat het een compressie van de tussenwervelschijven is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dat pijn-in-je-rug heb ik en dat is wel vervelend. Maar ik denk dat veel mensen het hebben.
Gelukkig kun je op veel plekken een tijdje zitten en naar de muziek luisteren
Vooral als het droog is
that's part of the deal uiteraardquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha als ik het ook op een slempen kan zetten
Ik vind het prima hoor. Dan pak ik morgen een tasje
ik kijk erover heen dus dat scheelt wel jaquote:
Goed, hè?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:25 schreef MaJo het volgende:
Overigens probeer je de leeftijdsvraag wel heel duidelijk te ontwijken
Normaal ben ik gauw in tranen bij zoiets, maar bij dit liedje voel ik gewoon niks, ondanks het verhaal erachter.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Normaal ben ik gauw in tranen bij zoiets, maar bij dit liedje voel ik gewoon niks, ondanks het verhaal erachter.
Ja en echt intelligent is 'ie ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:50 schreef wyccie het volgende:
Dat ie met zijn tanden op elkaar zingt helpt niet mee.
Dat slapen is geen gek idee....en niet veel lezen over diaree is best goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:50 schreef wyccie het volgende:
Dat ie met zijn tanden op elkaar zingt helpt niet mee.
Ik denk dat ik misschien maar naar bed moet. Dit is niet goed, drie dagen voor het tentamen om drie uur 's nachts nog on line zijn. En nog steeds niet erg veel gelezen over diaree.![]()
Welterusten
Mijn eerste weken samenwonen waren op zich niet zo spannend.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor de eerste weken?En zijn er dingen geweest waar jij ooit tegen aan gelopen bent toen je ging samenwonen? Heb je nog leuke verhalen daar over? Of vanuit mevrouw MM's perspectief?
omg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eerste weken samenwonen waren op zich niet zo spannend.
Ik hoefde niet zo nodig het huis uit en had slechts mijn geluidsapparatuur en mijn kleding.
Mw. MM wilde wel graag het huis uit en had een vrachtwagen vol met gespaarde uitzet.
Huis ingericht voor 1700 gulden (meer hadden we niet) en als je IKEA riep dan begonnen alle meubelen spontaan te juichen.
Wel hadden binnen een week een fikse brand in de keuken (gasketel bleek te lekken) en lekkage (leiding in de muur bleek niet goed aangesloten te zijn) in ons net gerenoveerde huisje, dus ik had het eigenlijk na een week daar al weer gezien. Het hele huis kon dus deels weer opnieuw gerenoveerd worden, alleen woonde wij er toen al in...![]()
En help je nu wel mee in het huishouden?quote:Mijn ouders hadden altijd een afwasmachine gehad en die hadden wij in het begin niet.
Ik zat dus 's avonds heerlijk op mijn krent, waarop mw. MM mij vroeg of ik niet eens zou komen helpen met de afwas. Ik was mij van geen kwaad bewust, want ik had thuis nooit afgewassen.
Het enige wat ik thuis zelf moest doen was mijn dekbed rechttrekken 's ochtends...
Zelf dingen (tijdig) doen was toen het grootste probleem voor mij. Niet voor mw. MM, want met 2 werkende ouders deed zij het hele huishouden thuis al en daarom wilde ze ook het huis uit...
En zo werd ik nog meer verpest...
Kan je het niet zo inrichten dat je naar het verschil kijkt? Dus als antwoord 4 goed is en ze hebben antwoord 4 gegeven dan is het verschil 0. Geven ze antwoord 2 op een bepaalde vraag dan is het verschil groter dan 0 en dus foutquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt heel omslachtig bezig in SPSS. Kan vast een stuk sneller. Misschien leest B. dit nog voor morgen.
Ik heb leerlingen die een meerkeuzetoets hebben gemaakt (4 antwoorden) van 30 vragen. Per vraag heb ik het antwoord wat ze gegeven hebben in SPSS gezet. Nu moet ik een nieuwe variabele maken die het aantal goede antwoorden per leerling geeft.![]()
Ik ben dus bezig met: transform-compute: Target Variable: antw
en dan bij Numeric Expression: 30 if en dan al die goede antwoorden invoeren
Wacht even, dat kan nooit goed gaan zo.Want als ik bij 29 goede antwoorden ben dan weet ik natuurlijk niet welke vraag ze fout hebben. Dus dit wordt op deze manier echt monnikenwerk. Moet ik bij 29 zeggen: alles goed behalve vraag 1, alles goed behalve vraag 2, etc. En dan 28 goed, tot en met 0.
!
Toch maar even in de handleiding van SPSS kijken hoe dit sneller kan.![]()
Slim.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je het niet zo inrichten dat je naar het verschil kijkt? Dus als antwoord 4 goed is en ze hebben antwoord 4 gegeven dan is het verschil 0. Geven ze antwoord 2 op een bepaalde vraag dan is het verschil groter dan 0 en dus fout
Ik weet ook niet of en hoe het kan, maar het leek me het proberen waardquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim.Geen idee hoe ik dat moet doen, maar ik ga even kijken of het lukt.
![]()
Ik ga even m'n ex bellen om te vragen of hij het weet.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo mijn oren uit laten spuitenBelde net de assistente om een afspraak te maken en zij vroeg of mijn oren verstopt waren. Dat verstomd ik niet dus ik zei
![]()
waarop zij zei 'ah blijkbaar wel'
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo mijn oren uit laten spuitenBelde net de assistente om een afspraak te maken en zij vroeg of mijn oren verstopt waren. Dat verstomd ik niet dus ik zei
![]()
waarop zij zei 'ah blijkbaar wel'
![]()
![]()
Niet dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Hij belt me zo terug. Ik hoop dat hij wel goed heeft opgelet bij de SPSS lessen.
nog nooit gekampeerd of nog nooit gekampeerd met een vriendje of nog nooit gekampeerd met dit vriendje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga twee weken chillen in Hongarije. Eerst een weekje kamperen in de buurt van Budapest, en dan Sziget
Kamperen met mn vriendje, dat heb ik nog nooit gedaan
Hoezo, heeft ze een ander vriendje nu?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zal ik binnenkort geen schoonfamilie hebben, of in elk geval niet degene waar ik op hoopte. Moet het nu maar houden bij wat balen en proberen zoveel mogelijk lol te hebben. Ze is namelijk wel nog steeds erg aardig
Volgens mij Type --> Paragraphquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hoe ik tekst kan centreren in InDesign CS? Ik kan de optie niet vinden
* knuffel geeftquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zal ik binnenkort geen schoonfamilie hebben, of in elk geval niet degene waar ik op hoopte. Moet het nu maar houden bij wat balen en proberen zoveel mogelijk lol te hebben. Ze is namelijk wel nog steeds erg aardig
Waarom verbreek jij niet gewoon alle contact?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mn ex heeft me dit weekend trouwens gemaild, dat hij wilde terugkomen op zijn beslissing om contact met mij te verbreken.
Fijn dat we elkaar niet meer hoeven te negeren, maar ik hoop echt dat ie verder alle afstand houdt
Ja als ik het goed begrepen heb sinds gisteren. Zat er al wel een beetje aan te komen, ik wist er ook al wel het een en ander vanaf. Nog steeds jammer, dat wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze een ander vriendje nu?Da's inderdaad erg balen, zeker omdat ze blijkbaar tot je vriendenkring behoort?
Nouja, dat was van zijn kant nu min of meer gebeurd, maar elkaar zo stom lopen te negeren vond ik ook vreselijk. Volgende keer dat ik hem tegenkom kan ik gewoon hoi zeggen en doorlopen. Duidelijke verbetering.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom verbreek jij niet gewoon alle contact?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeven jullie je niet te druk maken om mij. Even wat beter slapen en de komende dagen zal ik naar wat hardere muziek luisteren dan normaal, maar het komt wel goed. En anders weet ik dat ik het AKQ-team kan inschakelen
nee, dat was toen een huurwoning...quote:
Wel meer dan voorheen, maar ik ben nog steeds niet zo'n Mien Dobbelsteen...quote:En help je nu wel mee in het huishouden?![]()
Sven z'n grootste wens voor nu is ook een afwasmachine.
Hoezo wilde hij nu dan terugkomen op zijn besluit? Toch niet alleen om je te mogen begroeten als je elkaar toevallig tegen komt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dat was van zijn kant nu min of meer gebeurd, maar elkaar zo stom lopen te negeren vond ik ook vreselijk. Volgende keer dat ik hem tegenkom kan ik gewoon hoi zeggen en doorlopen. Duidelijke verbetering.
Maar die jongen is zo labiel dat ik hoop dat hij niks meer gaat proberen. Ben gelukkig vrij duidelijk geweest geloof ik.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo wilde hij nu dan terugkomen op zijn besluit? Toch niet alleen om je te mogen begroeten als je elkaar toevallig tegen komt?
Dat plaatjequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Werd net getipt dat Black Uhuru vanavond in Zaandam optreedt mét, na veel bandwisselingen, de originele oprichters Duckie Simpson en Michael Rose.
Snel naar de GWK gegaan (hier 3 minuten vandaan) en nog kaarten weten te scoren...![]()
[ afbeelding ]
Ik wil eerst een eettafel, een grotere kledingkast en een ingepast bureau waar we 2 computers op kwijt kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Wel meer dan voorheen, maar ik ben nog steeds niet zo'n Mien Dobbelsteen...
En een afwasmachine is een must...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat plaatje
Ik zag die bandnaam laatst in een NS-bankje gekrast staanlekker toevallig
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, de Sex & the City film is voor 98,8% binnen![]()
Omdat je ook zegt: 'als hij wat probeert...'quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mag hopen van welMaar echt, ik kan alleen maar gissen wat hij ermee wil. Alles wat ik weet is dat hij depressief was/is, dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft dat het uit is, en dat hij een tijdje geleden met een burnout weer bij zijn moeder is gaan wonen. En dat is in de buurt van Groningen.... Dus dikke kans dat ik hem weer vaker tegenkom, en ook dikke kans dat er een addertje onder het gras zit.
Maargoed, misschien ben ik in die paar jaar wel te achterdochtig geworden
Ook nuttige aanschaffen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil eerst een eettafel, een grotere kledingkast en een ingepast bureau waar we 2 computers op kwijt kunnen.
Daarna zien we wel of er een afwasmachine komt.![]()
Als je niet veel doet in het huishouden en dan af en toe wel even je handen uit je mouwen steekt dan wordt dat meer gewaardeerd, dan het elke keer schoonmaken. Is mijn ervaring.
Komt ie vanavond al in de bios?quote:
Ah wat balenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Oren uit laten spuitenOf eigenlijk 1 oor, de ander zat niet vol genoeg
Was wel jammer, er kwam echt een matige prop uit
De assistente keek in mijn oor en zei 'zo hey daar zit een joekel', dus ik echt zo van
![]()
Maar toen kwam er niet heel veel uit en waren we allebei teleurgesteld
![]()
Je deelt mijn enthousiasme niet begrijp ik?quote:
Goed zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ben klaar met m'n verslag!!!! Nog 3 te gaan.
Ik deel je teleurstelling dat er geen grote prop in zat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je deelt mijn enthousiasme niet begrijp ik?Zal er vanavond nog even een boom over opzetten met nem
![]()
Ah kijk, iemand die me begrijptquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deel je teleurstelling dat er geen grote prop in zat.
Jaquote:
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
De schoonheid van een grote prop oorsmeer wordt onderschat
Mijn eigen naam: Tenorstem Lulquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Iemand deze site al eens bezocht??
http://wordsmith.org/anagram/advanced.html
En nou is het zeker aan ons om dat weer in te voeren en haar echte naam te achterhalen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Uit de naam van een vriendin van mij komt o.a. Minnares Oelek![]()
![]()
Ach. Je bent ook geen 'Te Kont Vlo'quote:
Ik heb natuurlijk gecheckt of haar naam ertussen komt te staan als je Minnares Oelek intypt, en dat is niet het gevalquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nou is het zeker aan ons om dat weer in te voeren en haar echte naam te achterhalen?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:06 schreef MaJo het volgende:
En met mijn tweede naam erbij Namaakman Jode Stijve
Maar wel:quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk gecheckt of haar naam ertussen komt te staan als je Minnares Oelek intypt, en dat is niet het geval
Toch krijg je van mij ook een knuffel en ik hoop je op te vrolijken met de medeling dat je jouw naam kan anagrameren tot: 'Wildeman Tinus' 'Mail de winst nu' 'iemand wil nuts' (ja ik! die zijn verdorie niet meer te koop)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeven jullie je niet te druk maken om mij. Even wat beter slapen en de komende dagen zal ik naar wat hardere muziek luisteren dan normaal, maar het komt wel goed. En anders weet ik dat ik het AKQ-team kan inschakelen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Toch krijg je van mij ook een knuffel en ik hoop je op te vrolijken met de medeling dat je jouw naam kan anagrameren tot: 'Wildeman Tinus' 'Mail de winst nu' 'iemand wil nuts' (ja ik! die zijn verdorie niet meer te koop)
en 'Aldi uwen minst'
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder het programma te gebruiken dan ook :
ren je rot hoer slet
Heul niet!! Ik lig constant in een scheur hierquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die af en toe hardop moet lachen om de dingen die er uit komen?
Lotte Vonk krijg ik te zien, dat klinkt nog redelijk normaal...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil een leukere dan 'te kont vlo'
Racende Vlug Ritquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
nou, de leukste die ik kon vindenErratic Veld Gnu
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heul niet!! Ik lig constant in een scheur hierhardop ja
Is nou niet leuker dan 'te kont vlo' niet waar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lotte Vonk krijg ik te zien, dat klinkt nog redelijk normaal...
Ja daarom had ik expres naar de 'advanced' page gelinktquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht, je kunt ook voor Nederlands kiezen
Oeiquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn beste vriendin wordt: Aidshoer Telg![]()
-ja die ene die misschien wel achter dezelfdeaanzit
Is 'Nekt Vloot' dan wel leuker?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is nou niet leuker dan 'te kont vlo' niet waar?
Vind ik wel stoer ja! Of 'Tokt Venlo'quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vind ik wel stoer ja! Of 'Tokt Venlo'
Wordt jij dan haar secondant?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeiis dat je beste vriendin?
Dan wordt het tijd voor een duel bij ochtendgloren![]()
![]()
quote:
En als dat wel zo was, zou je toch niet posten, bedoel je...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:42 schreef wyccie het volgende:
Stom spelletje, uit mijn naam komt helemaal niks leuks.
Nou ja, als het echt leuke woorden zijn die niet terug te leiden zijn misschien wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef MadMaster het volgende:
En als dat wel zo was, zou je toch niet posten, bedoel je...
Schepje en emmertje meenemen voor als er geen wind staat dan:quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, een ding voor de zomer is zeker; ik ga een week surfen in Spanje...
Charmant... Maar we zijn minder afhankelijk van wind dan windsurfersquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schepje en emmertje meenemen voor als er geen wind staat dan:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schepje en emmertje meenemen voor als er geen wind staat dan:
[ afbeelding ]
Heb je dan echte surfgolven in Spanje à la Orange County, Californië of Hawaii in Spanje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Charmant... Maar we zijn minder afhankelijk van wind dan windsurfers
Vakantiegeld al bijna geheel uitgegeven...quote:
Nah zo extreem niet, maar het is wel gewoon echt surfen daar hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je dan echte surfgolven in Spanje à la Orange County, Californië of Hawaii in Spanje?
[..]
Vakantiegeld al bijna geheel uitgegeven...![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Best grappig
[Paint]Bewerk hier porno naar SFW
Ik heb het in gedachten al drie keer uitgegeven.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Vakantiegeld al bijna geheel uitgegeven...![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Best grappig
[Paint]Bewerk hier porno naar SFW
Koop de camera, verkoop je foto's (Nem weet raad...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het in gedachten al drie keer uitgegeven.
Ik twijfel toch wel erg over de camera.![]()
Maar ja, ik moet ook geld overhouden voor de vakantie zelf natuurlijk.
Het is een ouwe: Bewerk een stripje, deel uhm!!1quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, wat is die link voor de suske en wiske variant?![]()
Als je dan toch zover was had je op de man af moeten vragen of 'ie JOUW dan leuk vindtquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vroeg hem of hij haar leuk vond, trouwens. Hij zei ik ken haar niet echt dus vond haar ook niet echt leuk.
Maakt me niet veel blijer geloof ik...
Thanksquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een ouwe: Bewerk een stripje, deel uhm!!1
Je bedoelt dat je niet in mijn AT zat te lurken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Thanks
Je wist ook meteen wat ik bedoelde
ben je malquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dan toch zover was had je op de man af moeten vragen of 'ie JOUW dan leuk vindt
Ik weet het..grote bek enzoquote:
ja daar was ik ook. had niks te maken met je ATquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet in mijn AT zat te lurken?
Ik wist meteen welke je bedoelde vanwege mijn post van 16:10
Bewerk een Duckstripje #2
He? Als ik dat dan een half uur geleden gepost heb, dan is het toch helemaal niet gek dat ik gelijk weet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar was ik ook. had niks te maken met je AT
Oh ik wist niet dat het zo kort geleden wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Als ik dat dan een half uur geleden gepost heb, dan is het toch helemaal niet gek dat ik gelijk weet wat je bedoelt?
Nu klonk het net alsof je heel toevallig moest denken aan dat oude topic, mij om de link vroeg.
Ja het was een verse postquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het zo kort geleden was
Ah dan is dat ook weer helderquote:
Oke primaquote:
Bij voorkeur Hoegaarden maar op zich maakt het niet uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke prima
Nog voorkeuren voor bier? Ga nu halen namelijk
Denk dat het dan toch heineken wordtquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij voorkeur Hoegaarden maar op zich maakt het niet uit
Er zullen vast meer mensen drinken? En dan is een krat handiger denk ik.
Nee joh, das bestquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat het dan toch heineken wordtMaar tenzij je daar echt allergisch voor bent (lees principiële bezwaren tegen hebt
) wil ik best wat hoegaardens halen hoor
Ik kom denk ik welquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de BBQ-Meet (ja nu door jullie gesprekje)
Wat doen de anderen/wie komen er?
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom denk ik welLigt er een beetje aan hoe laat het de dag ervoor wordt
En daarover gesproken: Nem ons feestje is met een week verplaatst naar 21 juni, dus hou die datum vrij
JOUW wat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dan toch zover was had je op de man af moeten vragen of 'ie JOUW dan leuk vindt
Maakt niet uit toch? Niet iedereen is van dezelfde leeftijd maar dat hoeft de pret niet te drukkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als ik daar kom ben ik dan niet by far de jongste?
Die fout maakt nem wel vakerquote:
dat geeft toch niet?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als ik daar kom ben ik dan niet by far de jongste?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee okee... Is het gewoon in Amstelveen?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vroeg hem of hij haar leuk vond, trouwens. Hij zei ik ken haar niet echt dus vond haar ook niet echt leuk.
Maakt me niet veel blijer geloof ik...
dat gaat echt niet zo gemakkelijk, sinds hij hier niet om de hoek woontquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit schiet zo toch ook niet op. Vraag hem gewoon of hij zin heeft om iets te doen samen.
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat gaat echt niet zo gemakkelijk, sinds hij hier niet om de hoek woont![]()
quote:En voor die BBQ meet... count me in
voorlopig
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat gaat echt niet zo gemakkelijk, sinds hij hier niet om de hoek woont
En voor die BBQ meet... count me in
voorlopig
kan het ook niet helpenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
* Neukbare Erin meldt zich
en Bierkan Reuen ooken Annie Rukbeer dan ook maar
![]()
ff kijken hoe ik het ga aanpakkenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag trouwens je "from zero to bitch in 3 sec" op een t-shirt in de Large-catalogusheb je m daar ook uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |