Waarom verbreek jij niet gewoon alle contact?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mn ex heeft me dit weekend trouwens gemaild, dat hij wilde terugkomen op zijn beslissing om contact met mij te verbreken.
Fijn dat we elkaar niet meer hoeven te negeren, maar ik hoop echt dat ie verder alle afstand houdt
Ja als ik het goed begrepen heb sinds gisteren. Zat er al wel een beetje aan te komen, ik wist er ook al wel het een en ander vanaf. Nog steeds jammer, dat wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze een ander vriendje nu?Da's inderdaad erg balen, zeker omdat ze blijkbaar tot je vriendenkring behoort?
Nouja, dat was van zijn kant nu min of meer gebeurd, maar elkaar zo stom lopen te negeren vond ik ook vreselijk. Volgende keer dat ik hem tegenkom kan ik gewoon hoi zeggen en doorlopen. Duidelijke verbetering.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom verbreek jij niet gewoon alle contact?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens hoeven jullie je niet te druk maken om mij. Even wat beter slapen en de komende dagen zal ik naar wat hardere muziek luisteren dan normaal, maar het komt wel goed. En anders weet ik dat ik het AKQ-team kan inschakelen
nee, dat was toen een huurwoning...quote:
Wel meer dan voorheen, maar ik ben nog steeds niet zo'n Mien Dobbelsteen...quote:En help je nu wel mee in het huishouden?![]()
Sven z'n grootste wens voor nu is ook een afwasmachine.
Hoezo wilde hij nu dan terugkomen op zijn besluit? Toch niet alleen om je te mogen begroeten als je elkaar toevallig tegen komt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dat was van zijn kant nu min of meer gebeurd, maar elkaar zo stom lopen te negeren vond ik ook vreselijk. Volgende keer dat ik hem tegenkom kan ik gewoon hoi zeggen en doorlopen. Duidelijke verbetering.
Maar die jongen is zo labiel dat ik hoop dat hij niks meer gaat proberen. Ben gelukkig vrij duidelijk geweest geloof ik.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo wilde hij nu dan terugkomen op zijn besluit? Toch niet alleen om je te mogen begroeten als je elkaar toevallig tegen komt?
Dat plaatjequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Werd net getipt dat Black Uhuru vanavond in Zaandam optreedt mét, na veel bandwisselingen, de originele oprichters Duckie Simpson en Michael Rose.
Snel naar de GWK gegaan (hier 3 minuten vandaan) en nog kaarten weten te scoren...![]()
[ afbeelding ]
Ik wil eerst een eettafel, een grotere kledingkast en een ingepast bureau waar we 2 computers op kwijt kunnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Wel meer dan voorheen, maar ik ben nog steeds niet zo'n Mien Dobbelsteen...
En een afwasmachine is een must...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat plaatje
Ik zag die bandnaam laatst in een NS-bankje gekrast staanlekker toevallig
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, de Sex & the City film is voor 98,8% binnen![]()
Omdat je ook zegt: 'als hij wat probeert...'quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mag hopen van welMaar echt, ik kan alleen maar gissen wat hij ermee wil. Alles wat ik weet is dat hij depressief was/is, dat hij het er nog steeds moeilijk mee heeft dat het uit is, en dat hij een tijdje geleden met een burnout weer bij zijn moeder is gaan wonen. En dat is in de buurt van Groningen.... Dus dikke kans dat ik hem weer vaker tegenkom, en ook dikke kans dat er een addertje onder het gras zit.
Maargoed, misschien ben ik in die paar jaar wel te achterdochtig geworden
Ook nuttige aanschaffen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil eerst een eettafel, een grotere kledingkast en een ingepast bureau waar we 2 computers op kwijt kunnen.
Daarna zien we wel of er een afwasmachine komt.![]()
Als je niet veel doet in het huishouden en dan af en toe wel even je handen uit je mouwen steekt dan wordt dat meer gewaardeerd, dan het elke keer schoonmaken. Is mijn ervaring.
Komt ie vanavond al in de bios?quote:
Ah wat balenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens zal ik binnenkort geen schoonfamilie hebben, of in elk geval niet degene waar ik op hoopte. Moet het nu maar houden bij wat balen en proberen zoveel mogelijk lol te hebben. Ze is namelijk wel nog steeds erg aardig
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Oren uit laten spuitenOf eigenlijk 1 oor, de ander zat niet vol genoeg
Was wel jammer, er kwam echt een matige prop uit
De assistente keek in mijn oor en zei 'zo hey daar zit een joekel', dus ik echt zo van
![]()
Maar toen kwam er niet heel veel uit en waren we allebei teleurgesteld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |