Had geen zin om m'n lenzen uit te doen, dus ben maar even gaan liggen en heb een hoofdstuk gelezen. Zo even naar de supermarkt en ik moet eigenlijk nog iets ophalen in de stad, maar heb geen zin.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slapen helpt, doe dat maar
Tegenwoordig zijn deze dingen helemaal in. Te dragen als ketting/accessoire.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Je oordopjes hoeven toch niet mooi te zijn![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn deze dingen helemaal in. Te dragen als ketting/accessoire.![]()
[ afbeelding ]
Wat hij zegt.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
Wat denken jullie, kan een relatie van 8 maanden een grote impact op iemand hebben? Veel voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dooroefenen en dan heb je het wereldrecord in handenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh. Medium lukt ondertussen redelijk (Through the fire and the flames niet) en hard is nog echt te moeilijk. Dan is Expert al helemaal lastig
oh dat topic?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
Wat denken jullie, kan een relatie van 8 maanden een grote impact op iemand hebben? Veel voorstellen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Hoe lang was je langste relatie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nah, dat is best een tijd.quote:
Ik werd uitgemaakt voor hopeloos romantische ziel. Had even bevestiging nodig.quote:
als je 8 maanden met iemand doorbrengt dan ben je volgens mij best een koude kikker als dat echt niks met je doet (en dan doel ik echt op een relatie van 8 maandenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uitgemaakt voor hopeloos romantische ziel. Had even bevestiging nodig.
Ze zeggen het zelf al: nastyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn deze dingen helemaal in. Te dragen als ketting/accessoire.![]()
[ afbeelding ]
Nee, duur waren ze vóór de aanbieding. Goede oordopjes FTWquote:
Is er een meerwaarde t.o.v. deze ? Die van creative zijn al te vinden voor 20 euro tegenwoordig. En (voor oordopjes) klinkt het prima moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, duur waren ze vóór de aanbieding. Goede oordopjes FTW
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog maar 1 relatie gehad.
oh nee niet eens. ik zit nog in m'n eerste relatie
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Het ging bij ons een beetje van![]()
![]()
![]()
![]()
En datis inmiddels bijna 8 volle jaren
![]()
2 juni dus
Zo gaat het toch meestal?quote:Het ging bij ons een beetje van![]()
![]()
![]()
![]()
in vegas gaat het soms van dequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in vegas gaat het soms van de [ afbeelding ] en dan van deen daarna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sennheiser maakt gewoon goede producten. Mijn ervaring is dat Sennheiser oordopjes en headphones gewoon een stuk beter klinken dan bijvoorbeeld Philips of Creative. Vooral de bass op die dingen zijn een stuk beter.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is er een meerwaarde t.o.v. deze ? Die van creative zijn al te vinden voor 20 euro tegenwoordig. En (voor oordopjes) klinkt het prima moet ik zeggen.
Deze valt dan weer in de categoriequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ookis dat ik vannacht 59e ben ge-eindigd in een pokertournement met 1439 mensen. Ik stond 7e geranked en werd eruit geknikkerd(onterecht) door een andere Nederlander die vervolgens zelf eruit vloog
Dag $7,500![]()
Ja vanavond nog maar een keer proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze valt dan weer in de categorie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
justice
Klopt, ben ook een tevreden gebruiker van een hd500, maar voor onderweg voldoen die ep-630s prima. Bovendien hoorde ik ten tijde van aanschaf dat ze identiek waren aan de sennheiser cx300 en sharp md33 op het koordje na. Weet niet of dat wel helemaal waar is. Shure schijnt ook wel leuk te zijn, tot je de prijs zietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sennheiser maakt gewoon goede producten. Mijn ervaring is dat Sennheiser oordopjes en headphones gewoon een stuk beter klinken dan bijvoorbeeld Philips of Creative. Vooral de bass op die dingen zijn een stuk beter.
Ik neem aan dat de eerste prijs 7500 was, en niet dat dat je buy-in was he...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ookis dat ik vannacht 59e ben ge-eindigd in een pokertournement met 1439 mensen. Ik stond 7e geranked en werd eruit geknikkerd(onterecht) door een andere Nederlander die vervolgens zelf eruit vloog
Dag $7,500![]()
Nicequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja vanavond nog maar een keer proberen
Ik had 63 gewonnen dus daar kan ik weer 2x van meedoen. En het kostte me maar $6
Final table had ik allaaaang best gevonden. En ik maakte echt een kans
Scherpquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat de eerste prijs 7500 was, en niet dat dat je buy-in was he...![]()
Shure maakt goed spul, waaronder ook studiomicrofoons. Het is alleen nogal aan de prijsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt, ben ook een tevreden gebruiker van een hd500, maar voor onderweg voldoen die ep-630s prima. Bovendien hoorde ik ten tijde van aanschaf dat ze identiek waren aan de sennheiser cx300 en sharp md33 op het koordje na. Weet niet of dat wel helemaal waar is. Shure schijnt ook wel leuk te zijn, tot je de prijs ziet
Wel super handig van sennheiser is dat bij die 'grote' koptelefoons al die dingen verwisselbaar zijn van schuimkappen en aansluit kabels. Ding gaat echt al jaren mee, kabel en schuim dingen 1x hoeven vervangen.
[..]
Ik neem aan dat de eerste prijs 7500 was, en niet dat dat je buy-in was he...![]()
Dat zijn mooie verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het kan ook zo:
![]()
![]()
censored
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat dacht je van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verzin zelf maar de verhalen
Lekker. Waar poker je eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, nog een $26 satellite token gewonnen
Arme Soempquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:32 schreef Soempie het volgende:
De mensen die in ons nieuwe huisje zitten zouden er al uit zijn, maar dat zijn ze nog niet.Hopelijk zijn ze er zaterdag wel uit, omdat Sven dan waarschijnlijk wel MOET verhuizen ivm een nieuwe huurder voor zijn woning die er per direct in wil. Een deel van mijn spullen gaat ook zaterdag die kant op.
![]()
En met m'n verslagen lukt het niet.![]()
Stress meter: |---------------[]---|
quote:
Dan wens ik hem veel succes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
Het gaat weer een stuk betervanochtend werd ik down wakker maar ben toen snel gaan studeren en daardoor voelde ik me weer beter
ook de kijkavond was positief, we hebben een huisgenootje gevonden
nu is alleen de vraag wanneer mijn (nu nog) huisgenoot gaat verhuizen. De kamer moet per 1 juni vrij zijn maar hij is nog niet echt begonnen met inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |