Ik weet het..grote bek enzoquote:
ja daar was ik ook. had niks te maken met je ATquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet in mijn AT zat te lurken?
Ik wist meteen welke je bedoelde vanwege mijn post van 16:10
Bewerk een Duckstripje #2
He? Als ik dat dan een half uur geleden gepost heb, dan is het toch helemaal niet gek dat ik gelijk weet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar was ik ook. had niks te maken met je AT
Oh ik wist niet dat het zo kort geleden wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Als ik dat dan een half uur geleden gepost heb, dan is het toch helemaal niet gek dat ik gelijk weet wat je bedoelt?
Nu klonk het net alsof je heel toevallig moest denken aan dat oude topic, mij om de link vroeg.
Ja het was een verse postquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het zo kort geleden was
Ah dan is dat ook weer helderquote:
Oke primaquote:
Bij voorkeur Hoegaarden maar op zich maakt het niet uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke prima
Nog voorkeuren voor bier? Ga nu halen namelijk
Denk dat het dan toch heineken wordtquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij voorkeur Hoegaarden maar op zich maakt het niet uit
Er zullen vast meer mensen drinken? En dan is een krat handiger denk ik.
Nee joh, das bestquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat het dan toch heineken wordtMaar tenzij je daar echt allergisch voor bent (lees principiële bezwaren tegen hebt
) wil ik best wat hoegaardens halen hoor
Ik kom denk ik welquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de BBQ-Meet (ja nu door jullie gesprekje)
Wat doen de anderen/wie komen er?
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom denk ik welLigt er een beetje aan hoe laat het de dag ervoor wordt
En daarover gesproken: Nem ons feestje is met een week verplaatst naar 21 juni, dus hou die datum vrij
JOUW wat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dan toch zover was had je op de man af moeten vragen of 'ie JOUW dan leuk vindt
Maakt niet uit toch? Niet iedereen is van dezelfde leeftijd maar dat hoeft de pret niet te drukkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als ik daar kom ben ik dan niet by far de jongste?
Die fout maakt nem wel vakerquote:
dat geeft toch niet?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar als ik daar kom ben ik dan niet by far de jongste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |