Niets. Dat heet ruis. Dat komt omdat je in een donkeren ruimte staat met weinig licht en een digitale camera. blauw,groen, rood is het. Dat is nou eenmaal een eigenschap van digitale cameras.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even pimpen met DM
Nem, zie je hoe wazig/vlekkerig het is in dat donkere stuk? Wat doe ik verkeerd?
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Hmm, jammer.
Ach, ik ga ook nooit meer naar concerten. De laatste waar ik naartoe wilde was allang geweest toen ik er eindelijk aan dacht om kaarten te kopen.
Ja ik heb het nu wel gezienquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
Flogging MollyHelaas kan ik donderdag niet
Vindt jij toch ook tof Nem? Asmo in ieder geval
Les Miserables was (weer) gaaf
Nu zo tukken
Even snel voor je gaat tukken: enig woord van Den Haag/Utrecht?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldeMaar wat voor bands zou je wel willen zien dan? Weet over het algemeen wel goed wat er allemaal komt
En Depeche Mode wordt ieder weer geroepen voor Lowlands dus wie weet
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ben dan weer precies het tegenovergesteldeMaar wat voor bands zou je wel willen zien dan? Weet over het algemeen wel goed wat er allemaal komt
En Depeche Mode wordt ieder weer geroepen voor Lowlands dus wie weet
Den haag komt waarschijnlijk niet, dus het wordt waarschijnlijk een ritje Utrecht. Zou je het dan ok vinden om te blijven crashen? Dan kan ik het nl op een slempen zettenquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even snel voor je gaat tukken: enig woord van Den Haag/Utrecht?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.![]()
Ik had 6 mei naar hem willen gaan.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ben wel oud, want ik vind zitconcerten fijn.![]()
(En dan zie ik tenminste ook eens wat.)
Even de clip zo bekijken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga geen 200 euro betalen om DM in de modder te kunnen zien. Ik word gewoon te oud voor festivals. Krijg rugpijn van het staan.![]()
Ik had 6 mei naar hem willen gaan.
Ja, als ik helemaal vooraan kan staan is het ook geen probleem natuurlijk (tegen het hek aan leunen).quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:ik wil er juist met mijn neus bovenop staan, anders heb ik het gevoel dat ik tv zit te kijken
Maar hoe oud ben je dan?
Whaha als ik het ook op een slempen kan zettenquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Den haag komt waarschijnlijk niet, dus het wordt waarschijnlijk een ritje Utrecht. Zou je het dan ok vinden om te blijven crashen? Dan kan ik het nl op een slempen zetten![]()
Ik denk dat het uitmaakt dat ik een stuk kleiner ben, ik sta anders. Het is niet dat het gewoon pijn doet, maar echt vastzit. Als ik dan buig schiet de pijn erin. Ik denk dat het een compressie van de tussenwervelschijven is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dat pijn-in-je-rug heb ik en dat is wel vervelend. Maar ik denk dat veel mensen het hebben.
Gelukkig kun je op veel plekken een tijdje zitten en naar de muziek luisteren
Vooral als het droog is
that's part of the deal uiteraardquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha als ik het ook op een slempen kan zetten
Ik vind het prima hoor. Dan pak ik morgen een tasje
ik kijk erover heen dus dat scheelt wel jaquote:
Goed, hè?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:25 schreef MaJo het volgende:
Overigens probeer je de leeftijdsvraag wel heel duidelijk te ontwijken
Normaal ben ik gauw in tranen bij zoiets, maar bij dit liedje voel ik gewoon niks, ondanks het verhaal erachter.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Normaal ben ik gauw in tranen bij zoiets, maar bij dit liedje voel ik gewoon niks, ondanks het verhaal erachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |