quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben veranderd in een boze buurvrouw die op muren bonkt, omdat de buren harde dreunmuziek aan hebben staan.![]()
![]()
hoe typischquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:Sla je ook al met een bezem tegen het plafond als je huisgenoot te luidruchtig is?
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe typisch![]()
Ik hoor haar eigenlijk nooit.![]()
Denk dat ik haar in dat geval aan zal spreken op msn. Zo verloopt de communicatie tussen ons altijd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaald. Naar een idee van wat huisgenoten overigens
. Huisgenoot E. was met z'n vriendin bezig, nogal luidruchtig. In mijn kamer (die lag er naast) en beneden in de gang was het vrij goed te horen. Toen kwam iemand met het plan om junglegeluiden af te spelen, dus dat gedaan op nogal luid volume
. Nooit wat over gehoord maar ik heb me goed vermaakt
[..]
In Enschede heb ik wel es een bijzonder onsubtiele actie uitgehaald. Naar een idee van wat huisgenoten overigens
. Huisgenoot E. was met z'n vriendin bezig, nogal luidruchtig. In mijn kamer (die lag er naast) en beneden in de gang was het vrij goed te horen. Toen kwam iemand met het plan om junglegeluiden af te spelen, dus dat gedaan op nogal luid volume
[..]
Een vriend van mij is Flogging Molly liefhebber.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Flogging Molly-liefhebbers hier?
Misschien, heel misschien, heb ik voor het concert a.s. donderdag in de Melkweg een kaart over...
Wordt dan een last minute situatie en mogelijk zelfs een 'no go', dus dat is wel een 'maar'...
ik heb nu 2 blaren en nog steeds last van m'n voeten. Ik bedankquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:05 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik zou denk ik toch gaan lopen dan, maarja.
gelukkigquote:Net voor de laatste keer met Sven webcam aan gehad. Gaat gelijk weer een stuk beter met me.![]()
Heb besloten om in elk geval 3 verslagen deze week te maken en het derde en langste verslag volgende week dinsdag. Voel me daardoor ook wat beter.
Oja, dat vertelde je. Au.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nu 2 blaren en nog steeds last van m'n voeten. Ik bedank
Je wordt bedankt, Etcie!quote:
gaat wel overquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, Etcie!
Was ik lekker bezig om te beginnen aan de studie (ik was al voorbij de inleiding), kom jij hier aan met YouTube.![]()
Ben nu aan het genieten van Matchbox 20.![]()
Nee, want met YouTube moet ik telkens nieuwe muziek aanklikken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Etcetera het volgende:
graag gedaanwerk jij ook beter met muziek op?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:
Je wordt bedankt, wyccie!
quote:
Jullie naambordje! Gefeliciteerd!quote:
Nee, dat maakt me niet uit, hoewel ik het een eventuele liefhebber hier natuurlijk net ietsie pietsie meer gun.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het hem kunnen vragen? Of wil je per se iemand die je kent via Fok oid?
Dankje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Jullie naambordje! Gefeliciteerd!
Matchbox 20's eerste hitje was Push.Ik vind zelf Bent en Rest Stop ook erg mooi.
Geen interesse, omdat ze ook op sziget staan en hij ze daar al gaat zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Flogging Molly-liefhebbers hier?
Misschien, heel misschien, heb ik voor het concert a.s. donderdag in de Melkweg een kaart over...
Wordt dan een last minute situatie en mogelijk zelfs een 'no go', dus dat is wel een 'maar'...
No problemo...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen interesse, omdat ze ook op sziget staan en hij ze daar al gaat zien.
playlist makenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want met YouTube moet ik telkens nieuwe muziek aanklikken!![]()
tofquote:
wowquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik kwam natuurlijk bij Matchbox 20 via het geweldige Smooth van Santana & Rob Thomas.
En ik denk dat LaBla dit ook wel erg tof vindt.
![]()
Ben een beetje verliefd op die stem.
Soms besef ik het heel even en dat is echt zo'n raar gevoel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Subtiele foto...
Ben je klaar voor de grote sprong?
Shit, ik zie nu pas dat er een optie Play All is. Bedankt!quote:
Succes met verder zoeken.quote:
Wat leer je daar over dan?quote:
Vorige week laten maken. Kon het natuurlijk niet geheim houden, dus maar even zo laten zien aan Sven.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles wat je altijd al wilde weten over diarree, maar niet durfde te vragen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, ik zie nu pas dat er een optie Play All is. Bedankt!
En nu ga ik me verdiepen in diarree.
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week laten maken. Kon het natuurlijk niet geheim houden, dus maar even zo laten zien aan Sven.![]()
Zoals ik de Amerikaanse komiek Jango Edwards eens heb horen zeggen: "Spetterpoep, better known as diarrhea..."quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles wat je altijd al wilde weten over diarree, maar niet durfde te vragen.
Ben benieuwd naar de verhalen over de verhuizing, de ervaring van het de eerste weken samenwonen en natuurlijk de soempies daarbij...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms besef ik het heel even en dat is echt zo'n raar gevoel.Van die plotselinge momenten dat ik denk: ik ga samenwonen.
![]()
ik heb wel eens een poep encylopedie zien liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef Soempie het volgende:
Wij hadden vroeger een boekje op de wc wat ging over alle mogelijke soorten poep.
Kakafonie!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:59 schreef Etcetera het volgende:
ik heb wel eens een poep encylopedie zien liggen
Wat verwacht je dan voor de eerste weken?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd naar de verhalen over de verhuizing, de ervaring van het de eerste weken samenwonen en natuurlijk de soempies daarbij...
En verder ook wel leuk:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
En ik denk dat LaBla dit ook wel erg tof vindt.
![]()
Ik kliktequote:Op woensdag 28 mei 2008 00:25 schreef Supersheep het volgende:
[ [url=http://img.youtube.com/vi/IhO0nIhnR0k/2.jpg]afbeelding ]
Grauzone - Eisbär --- A Cappella[/url]
Enjoy the Silence en Personal Jesus zijn de bekendste geloof ik... Enjoy the Silence vind ik in de Mike Shinoda remix errug tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je he? Ik zou niet 1 nummer kunnen noemen van Depeche Mode.
Wat is daar zo fantastisch aan? Iedereen rukt zich al jaren af op DM.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je he? Ik zou niet 1 nummer kunnen noemen van Depeche Mode.
Wat is daar zo fantastisch aan? Iedereen rukt zich al jaren af op DM.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ik schenk nog even wat thee in mijn DM-mok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |