Categorie WTF: WTF?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij kroop iig deze keer niet tegen me aan onder de dekens
Ja hij is nogaal, uhm, vreemdquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Categorie WTF: WTF?
Categorie TV: Vanavond deel 1 van De Partizanen. Kan me herinneren dat dat een goede serie was
Categorie lifelog: ik ben gehaktballen aan het braden
Categorie lifelog2: ik denk dat ik straks eens lekker muziek op ga zetten en ga zitten sikkeneuren
Door toen hij later lag te tukken allemaal kussens op hem te gooien en op hem te springen. En daarna de kieteldood gegevenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me hem niet herinneren maar ik geloof het graag
En hoe heb je hem teruggepakt dan?
Dat is echt heeeel gemeenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door toen hij later lag te tukken allemaal kussens op hem te gooien en op hem gesprongen. En daarna de kieteldood gegeven![]()
Nee hij is lekker bezigquote:
Ik zeg toch ook niet dat 'ie het niet verdiend heeftquote:Op zondag 18 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hij is lekker bezigDat soort dingen kun je bij hem wel doen hoor
het kan alleen beterquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat 'ie het niet verdiend heeft
Oeh vertel, voor de volgende keerquote:
Die dingen zijn minder gemeen wil je zeggenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
de meest standaard: zijn hand insmeren met tandpasta/scheerschuim, hem kriebelen in z'n gezicht
zijn hand in een bakje water leggen, kans is groot dat hij in z'n broek plast
allemaal dingen bovenop hem stapelen
hem be-make-uppen
Ah okquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij vond Nem je juist helemaal niet gemeen![]()
en dat is best een goed punt ja
quote:
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij vond Nem je juist helemaal niet gemeen![]()
Oh, nee. Dan had ik denk ik eenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.
De andere dingen zijn ook gemenig maar vind ik minder gemeen en ook veel meer lachen
Precies. Ik verwond mensen in zo'n gevalquote:Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nou ja ik hou er ook niet vanreageer vrij spastisch op gekietel
De kieteldood moet je bij mij ook niet flikken, dan sla ik je op je bekquote:Op zondag 18 mei 2008 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.
De andere dingen zijn ook gemenig maar vind ik minder gemeen en ook veel meer lachen
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventilerenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik verwond mensen in zo'n geval
Same herequote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik verwond mensen in zo'n geval
En het dan zelf wel doenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kieteldood moet je bij mij ook niet flikken, dan sla ik je op je bek![]()
Oh, allebei bang voor represailles?quote:Maar vond het bij hem wel gerechtvaardigtWe zijn wel samen heel gemoedelijk weggegaan trouwens
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventileren
Dat ken ik ook jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventileren
Als je me iets flikt wel jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het dan zelf wel doen
Mij gaf je toen ook een prik en dat heb je ook wel gevoeld(dat was dan wel niet opzettelijk maargoed
)
Haha nee hoor, was gewoon een beetje dollen en daarna weer mattiesquote:Oh, allebei bang voor represailles?
ja, ook voor mijquote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dan leren ze dat wel af want volgens mij is dat best schrikken
Uhuhquote:
Denk het ook jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Als ze maar een tientje kosten zou ik het gewoon doen.
Kun je ook mooi combineren, linkerschoen de ene kleur, rechter een anderequote:Op zondag 18 mei 2008 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhZe zijn ook best "way out there" maar vind het zelf wel tof
Zit er nu aan te denken om ze ook in het zilver en zwart te kopen. Ze zijn maar een tientje namelijk
Doet ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Hou trouwens 14 juni vrij, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag
Daar heb ik wel eens over nagedacht om met mijn allstars te doen, aan de ene een roze en aan de andere een zwarte. Leek me wel indiequote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kun je ook mooi combineren, linkerschoen de ene kleur, rechter een andere
De 10e dus. Ik kan dus helemaal niet mee naar DCFCquote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oh jee. Ik moet even iets controleren. Ik ga naar Doe Maar. Maar ik weet niet of dat op 10 of 12 juli is
Maar dat komt gewoon omdat je sokkenla leegraakt en je alleen nog maar die 2 kleuren over hebtquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10e dus. Ik kan dus helemaal niet mee naar DCFC
Nee wat ik doe is de sokken waarvan de andere op mysterieuze wijze verdwijnt (en dat gebeurd me bizar vaakquote:Op zondag 18 mei 2008 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat je sokkenla leegraakt en je alleen nog maar die 2 kleuren over hebt
Ja dat is behoorlijk kneuzig van mequote:
Dat komt toch op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 mei 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wat ik doe is de sokken waarvan de andere op mysterieuze wijze verdwijnt (en dat gebeurd me bizar vaak) samenvoegen tot een nieuw paar
zoiets?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens over nagedacht om met mijn allstars te doen, aan de ene een roze en aan de andere een zwarte. Leek me wel indie![]()
Met sokken doe ik het trouwens wel
Ach het had mij ook zo kunnen overkomenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk kneuzig van me
Maar omdat Doe Maar al maanden geleden geregeld is gaat dat voor.
Mocht je nou dat kaartje niet kwijt kunnen dan krijg je natuurlijk het geld van dat kaartje terug.
Eigenlijk wel jaquote:
Vette shitquote:Op zondag 18 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn voeten, vriend van me had de tegenovergestelde combi die avond
Ja, en dan had je het nog wel een keer van me aan mogen horenquote:
Okay dan. En als het niet lukt, dan hoor ik het wel.quote:Maar ik ga op zoek naar vervanging, zet mijn vader in optie. Hij wil graag mee maar hangt er natuurlijk van af hoe hij zich dan voelt. Maar kwijtraken zal wel lukken denk ik zo
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaSnap nu eigenlijk pas wat je bedoelt
Dacht dat het om 2 kleuren ging in totaal en ik heb heel veel verschillende kleuren ofzo. Nou ja, blame me, ik ben echt teringgaar
Dacht je dat je er hiermee vanaf was dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dan had je het nog wel een keer van me aan mogen horen
Succes ermeequote:Okay dan. En als het niet lukt, dan hoor ik het wel.
Ik ga me nu even begraven in muziek.
De adidas, ik zweer echt bij die schoenenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vette shitVooral als je het met iemand samen doet
Welke schoen is dan van jou?
Kutquote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht je dat je er hiermee vanaf was dan?Hier ga ik je nog maanden mee plagen natuurlijk
quote:Succes ermeeik zit ook lekker muziekjes te luisteren
Toch een beetje jammerquote:Op zondag 18 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn voeten, vriend van me had de tegenovergestelde combi die avond
quote:
warme choco met slagroom is altijd goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in anijsmelk of warme coco?
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
warme choco met slagroom is altijd goed.
anijsmelk heb ik nog nooit gehad, maar ik vind het een vies woord
Ik hou niet van melk maar voor anijsmelk maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in anijsmelk of warme coco?
Toch maar eens proberen danquote:
Die je dan vervolgens weer een jaar kunt laten zitten?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:eindelijk: polsbandjes van textiel op Campzone dit jaar
Het kost ook geen drol dus als het niet bevalt(wel warme melk overigens) dan kost het je ook niets.quote:
dat doe ik nooitquote:Op zondag 18 mei 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die je dan vervolgens weer een jaar kunt laten zitten?
Helaas, dan kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Hou trouwens 14 juni vrij, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag
Ik dacht even dat je het bandje om je biceps had zitten, maar dat is je hand natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat ze ritueel afknippen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe schoenen trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook met filosofie gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een diep filosofische signature heb je
Je neemt ook veels te veel hooi op je vorkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:02 schreef MaJo het volgende:
Hello
Ik ben moe![]()
Vanochtend weer om 8 uur opgestaan, dit wordt mijn dood
Oh dat heb ik ook wel eens. Dan denk je: vroeg en fris beginnenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
Mijn wekker ging om kwart over zeven. Ik ben tot twaalf uur blijven liggen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
Mijn wekker ging om kwart over zeven. Ik ben tot twaalf uur blijven liggen.
Had je mijn Alanis-postje nog gezien?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn balkonnetje voorzien van de nieuwe grasmatFout als het is, je moet als grasfan toch iets met je balkonnetje he
De buurman stak meteen zijn kop om de deur om te vragen waar ik dat had gekocht
Ja maar helaas zojuist pasquote:Op maandag 19 mei 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je mijn Alanis-postje nog gezien?
I knowquote:Op maandag 19 mei 2008 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je neemt ook veels te veel hooi op je vork
Wat is er dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
verhuizen is nu al kut en ik ben nog niet eens begonnen.
Die staking is inderdaad balen, gelukkig heb ik er geen directe last van, de treinen rijden en de stadsbus 12 in Utrecht ook, maar er zijn heel veel mensen meer in de bus, en dat is minderquote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
I knowMaar in de aanloop naar Jazz by Duurstede is het gewoon heel druk, er is geen tijd voor nietsdoen helaas
Maar morgen kan ik weer uitslapen
Kwam er trouwens achter dat woensdag de streekbussen staken, dat is shit met de vergaderingMaar je kunt misschien wel meerijden met iemand die uit den haag moet komen en degene is waar je het meest mee samen gaat werken
Anders kan ik je ook uit Utrecht halen
Door die staking zit ik tot donderdag vast in wijkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die staking is inderdaad balen, gelukkig heb ik er geen directe last van, de treinen rijden en de stadsbus 12 in Utrecht ook, maar er zijn heel veel mensen meer in de bus, en dat is minder
Ik heb een rot dag.quote:
* iamredleader geeft Soempie een aai over haar bol *quote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een rot dag.Ik ga 1 juni verhuizen, maar dat moet dan allemaal op die dag heel snel gaan, omdat degene van wie we een busje mogen lenen hem zelf weer nodig heeft om 15.00 uur.
Plus dat ik ook nog 3 tentamens heb en ik moet nog inpakken.
Ik ben gewoon nogal in de stress geschoten gister.![]()
En vanmorgen even met m'n zus gesproken over de verhuizing en die bleef maar op m'n studie hameren. En de tentamens die ik nog moet maken na de verhuizing. Het gaat het hele jaar al goed. Als ze een beetje vertrouwen had gehad dat het wel goed komt, dan had ik me ook wat beter gevoeld.
Dat kost nogal wat. En we moeten al een behoorlijk bedrag neertellen, dus dat gaat niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:04 schreef wyccie het volgende:
Soempie, is het dan niet verstandiger om een busje te huren zodat je op de dag zelf minder hoeft te haasten en te stressen?
Of je vraagt of er hier iemand is die kan helpen? Evt. met vervoer? Of kun je een kleinere auto regelen met trekhaak en dan zo'n aanhangertje scoren bij een tankstation?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:08 schreef Soempie het volgende:
Dat kost nogal wat. En we moeten al een behoorlijk bedrag neertellen, dus dat gaat niet.
Ik heb ook nog een aanhangwagen en auto's, maargoed, zoals ik al tegen wyc zei dus...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader geeft Soempie een aai over haar bol *
Het klinkt als een vreselijk cliche, maar toch: het komt wel goed![]()
Maar een tip: je kan beter een andere/extra bus regelen, want je komt echt in tijdsnood, en dan is stress gegarandeerd
In principe morgen, maar er zijn wat spannende ontwikkelingen in verband met eventueel werk dus het zou kunnen dat hij daardoor langer moet blijvenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, weet jij wanneer Asmo terug is in NL? Ik dacht morgen, maar was niet meer zeker...
Ik las het ook. Vanuit Den Haag meerijden is voor mij geen probleem. Met de metro zit in binnen een half uur op Den Haag CS.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
Kwam er trouwens achter dat woensdag de streekbussen staken, dat is shit met de vergaderingMaar je kunt misschien wel meerijden met iemand die uit den haag moet komen en degene is waar je het meest mee samen gaat werken
Anders kan ik je ook uit Utrecht halen
De eerste optie zou voor mij het beste uitkomen, scheelt mij weer wat tijdquote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las het ook. Vanuit Den Haag meerijden is voor mij geen probleem. Met de metro zit in binnen een half uur op Den Haag CS.
-edit- vanuit Utrecht meerijden is natuurlijk ook geen probleem verder.
Ik denk dat ze gewoon wil dat het ook gesmeerd blíjft lopen...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef Soempie het volgende:
Niet dat ze er voor moet zorgen dat ik me beter voel. Maar ik maak me zelf al genoeg zorgen om m'n tentamens. Nu heeft ze het een beetje erger gemaakt. Was leuker geweest als ze had gezegd: dat komt wel goed.Het is ook niet alsof het op een andere manier kan. Later verhuizen betekent dat ik echt midden in m'n tentamens zit.
Ik hoor het welquote:Op maandag 19 mei 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste optie zou voor mij het beste uitkomen, scheelt mij weer wat tijdDan kun je misschien ook weer met hem mee terug, of blijven crashen is ook geen probleem. Ik bel hem zo wel even
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon wil dat het ook gesmeerd blíjft lopen...
Een huilbui moet zo af en toe, de emoties moeten eruit.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.
Net fikse huilbui gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Ohquote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.
Ja meestal wel hequote:Net fikse huilbui gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Katten zijn tof. En ik ben het eens met Tokay.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een huilbui moet zo af en toe, de emoties moeten eruit. [ afbeelding ]
Om je op te vrolijken heb ik wat plaatjes voor je die in mijn Photobucket staan:
[ afbeelding ]
Geen idee of je wel van katten houdt eigenlijk, maar deze is lekker vrolijk aan het kliederen.
[ afbeelding ]
En deze vond ik wel grappig, Tokay zei dat ik dat moet voorstellen (omdat ik telkens middagdutjes en powernapjes doe terwijl ik moet studeren).
En ondertussen heb ik wel koppijn van die harde tafel!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
Katten zijn tof. En ik ben het eens met Tokay.![]()
Thanks.
Ja en dat je achteraf denkt: 't viel wel mee allemaal.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja meestal wel he
Typisch zo'n gevalletje waar je de bomen door het bos niet meer ziet maar uiteindelijk komt het allemaal redelijk goed
Die heb je snel opgemerkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Succes, Soempie, je kan het!
En: leuke nieuwe sig
Nou, dat zou ik als ouder ook voelen hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hier nog een zondaar... ik kan niet zonder internet
Heb wel wat getypt vandaag, maar bijzonder weinig
Enne, mensen moeten niet over je studie zeuren als je zelf al in de stress zit!mijn moeder deed het laatst ook weer: "ja maar soms ben ik zo bang dat je die scriptie nooit meer afmaakt!"
![]()
Ik zou er wel wat van zeggen, vriendelijk doch duidelijk: dit is mijn scriptie, als ik het verpruts draag ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zou je het ook zeggen?
Ach, er zit ook meer achter dan dat ene zinnetje natuurlijk.... die hele kutscriptie is een loodzware steen in mn maag, waar ik soms letterlijk misselijk van word. Puur stress. Dan helpt het niet als mensen gaan vragen wanneer ie nou af is, en of je ook nog wel eraan denkt om alvast een netwerkje op te bouwen voor solliciteren, en of je ook niet meer moet gaan werken omdat je straks natuurlijk ook geen lening meer krijgt...... enzovoorts etcetera.......
Vanmorgen.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zou je het ook zeggen?
Ach, er zit ook meer achter dan dat ene zinnetje natuurlijk.... die hele kutscriptie is een loodzware steen in mn maag, waar ik soms letterlijk misselijk van word. Puur stress. Dan helpt het niet als mensen gaan vragen wanneer ie nou af is, en of je ook nog wel eraan denkt om alvast een netwerkje op te bouwen voor solliciteren, en of je ook niet meer moet gaan werken omdat je straks natuurlijk ook geen lening meer krijgt...... enzovoorts etcetera.......
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van zeggen, vriendelijk doch duidelijk: dit is mijn scriptie, als ik het verpruts draag ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.
zoiets?
Vooral dat laatstequote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
Ja natuurlijk. Dat is ouder eigenquote:
Afhankelijk van je omrekenkoers, ongeveer 19 Euro en wat wisselcentjesquote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel is 30 dollar tegenwoordig waard in euro's?
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:22 schreef B.ertha het volgende: Ik snap dat ze werken, ik word er kotsmisselijk van
Dat zou niet best zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of je hebt weer/nog Pfeiffer.
Wie/wat/waar is Hans Spekman?
Even naar de dokterquote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijnMoet eerlijk zeggen dat ik er wel bang voor ben, mijn rechterklier in mijn keel is ook weer behoorlijk opgezet. Dat was toen ook, daaraan merkte ik ook steeds hoe het ging.
Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappenquote:Hans Spekman is ex-wethouder van Utrecht en nu tweede kamerlid voor de PvdA, hij komt hier in de raadszaal in wijk. Ik denk een van de grootste belevenissen van het jaar
Ik weet niet of het echt veel zin heeft. Het enige wat je dan ziet is of je hoge pfeifferwaarden in je bloed hebt. Dat heb ik sowieso omdat ik het onlangs gehad heb. Dus of ze echt aan kunnen tonen of ik het heb weet ik niet. Wel kan ik voor de gein een antibiotica kuur nemen, als je last hebt van pfeiffer krijg je meteen uitslag over je hele lichaamquote:
Zoiets jaquote:Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappen
Pfeiffer vecht je immuunsysteem aan. Als je pfeiffer hebt mag je daarom absoluut geen antibiotica, want met een verlaagde weerstand kun je dat niet aan en krijg je dus uitslagquote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Uitslag van Pfeifer?
Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou is dat lekker natuurlijk maar ik heb 'm volgens mij zelden zo energiek gezien
Dat speelt ongetwijfeld mee. Maar ik bedoel maar te zeggen dat er "niets" aan de hand is als bij andere gevallen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijk
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?quote:
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?
Die nieuwe layout is zo baggerquote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allstars
Grey's
Ben eindelijkovergestapt op de nieuwe lay-out... wordt even wennen
Ja vind ik wel ook, maar ik vond dat ik er maar eens aan moest geloven. Op de FP zijn er wel handige dingen veranderd (zoals je niet naar een nieuw scherm gaat als je je bericht wijzigt), maar dat is er hier helaas niet bijgekomen. Misschien ga ik ook wel weer terug...quote:
mag ik ook advies gevenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Dat mag.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Brand maar losquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Etcetera het volgende:
oh, voor de geinteresseerden: eerste aflevering van Jericho op veronica
Oeh, dit blijft lastigquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
kan wel, de serie is in elk geval gecanceld op CBSquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
Ja. Laatste berichtje was vrijdagquote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dit blijft lastig
Noem eens wat tijdens? Hoe lang zit er tussen nu en het laatste bericht?
Je dilemma is natuurlijk dat je niet wanhopig wil overkomen begrijp ik dan.
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?
Ze gaan volgens mij een heel seizoen herhalenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willem
Ja Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willem
Hyves?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Laatste berichtje was vrijdag
Het punt is dat we contact hebben via HyvesEn niet krabbels maar via het Hyves PM systeem. Het vorige berichtje duurde ook zo lang voor een reactie, maar toen had hij het niet gezien. Nu zou hij het toch moeten kunnen weten...? Ik weet (ja zeg maar niks) dat hij in de tussentijd op Hyves is geweest. Alleen het gekke is, dat uit zijn berichtje toch ook weer.. hoe zeg je dat? genegenheid bleek. En hij is niet het type om te negeren. Plus ik weet wat er hing dat weekend, of wat ik in ieder geval voelde aan spanning. Dus... dubbel gevoel.
Met de telefoon in het doel: 'Harry's tuincentrum, waarmee kan ik u van dienst zijn?'quote:
Is dat niet raar zo uit het niks?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ohw, maar dan is het niet zo moeilijk: wacht een week, mss 2 weken en krabbel 'm dan (ja gewoon doen) of hij het ook druk heeft ofzo, of hoe het met 'm is. beetje nonchalant zeg maar
het nadeel (zo zie ik het danquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
Ikheb al het initiatief genomen hequote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hyves?![]()
Stuur 'm een krabbeltje dan. Grote kans dat die knakker ook niet zeker weet wat 'ie moet zeggen en niet lomp wil overkomen door iets sufs te schrijven. Dus stuur hem een krabbeltje en vraag of 'ie aanstaand weekend nog in de lokale kroeg komt o.i.d.
Dat jij actie onderneemt kanzijn
Nee dat is niet raar zo uit het nietsquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
ditoquote:
precieeeeesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
Nice!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ikheb al het initiatief genomen he
En.. hij woont niet in Amsterdam e.o.
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
quote:
het heeft gewerktquote:
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?
Whaha bekendquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Word, yo.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Wauwquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het heeft gewerktzelfs ná zijn 'zullen we gewoon vrienden blijven' opmerkingen en mijn 'ja is goed' leugens
Lekker krabbelen, niet zeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...
Ik heb de date voorgesteldquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Dan weet je in ieder geval zeker dat ze je leuk vindt, dus dan kun je ook zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. Zo zie ik datquote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zeg je dat gewoon en dan is het klaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?
Nee, dan zou ik het wel zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whaha bekend(althans, met een meisje dan
)
well, thank you, thank you very muchquote:
wij zijn stoere chicksquote:
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....quote:Op maandag 19 mei 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja bij mij pakte dat wel anders uit hoorquote:
Jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Leuk dit. Als buitenstaander is het zo simpel maar als betrokkene is alles zo onzeker
Zie je welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja:D
Wel lief, van jullie
Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Juist, tijd voor direct actiequote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe irritant zou jij het vinden als iemand jou nu een paar smsjes zou sturen waarin je niet geinterresseerd bent? Lig je daar dan dagenlang van wakker, zwaar geirriteerd ? Nee toch zeker....
2x zuchten, smsjes deleten en een keer een afwijzing terugsturen. Ben je er wel meteen vanaf en weet iedereen waar hij/zij aan toe is
Maargoed, als je wat minder direct bent (en hij ook) kom je in dat hele traject van wachten / niet wachten / afwachten / nerveus nagelbijten terecht. Dat is toch ook maar niks.
Hier gaat iedereen doorheen, weet jequote:
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet isquote:Trouwens, vandaar diewaarjullie vorige week over vielen... Ik was echt van plan er niks over te zeggen, maar nu toch
(jaja, MM, je hebt je zin)
Ook hier toch wel min of meer bekend overigensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Wij weten natuurlijk niet wat erin het berichtje stond maar ik blijf bij de optie dat 'ie misschien ook niet weet wat 'ie moet zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom hij niet gewoon wat terugstuurt op dat privéberichtje...
Hij is ook lief hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier gaat iedereen doorheen, weet je
[..]
Ik ben al lang blij dat het die dweil van het LAKS niet is
Whahaha jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
daar heb ik na bijna 4 jaar nog steeds geen last vanquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook hier toch wel min of meer bekend overigens![]()
En uiteindelijk nu ik regelmatig bij haar over de vloer kom ebt de interesse wel wat weg![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit nu op een forum , waar hij advies vraagt hoelang te wachten met een berichtje terug. Hij wil niet te wanhopig overkomen.
Whaha het ideequote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en ik vind het best een interessante eerste afleveringquote:
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is ook lief hoorEn jullie mij maar niet geloven! Als je wat tegen hem hebt, trouwens, hij wordt vandaag gebashed op geenstijl.... Daar wordt hij als arrogant afgeschilderd. Maar hij let gewoon ook op de kleine dingetjes. (Hee Lotte! Je bent bruiner geworden!)
Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerelquote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.
Ik heb toen zijn TV-interviews gezien en die doet 'ie gewoon heel goed en blijkbaar zijn debatjes ook. Dus wat dat betreft verwacht ik hem in de politiek op lange termijn. Daar lijkt 'ie me gewoon heel geschikt voor.
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de smsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha het idee
Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.quote:
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.quote:Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerel
Ik weet dat het cliché is. Maar een goed genoeg cliché. En het was geen sms hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de sms
Werk normaal gesproken wel overigens. Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.
[..]
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.
Of hij heeft het gewoon echt niet gelezen. Of hij stuurt van de week wel een antwoord(sommige mensen internetten dus niet zo heftig).
Echt een introliedje voor een serie zoals Saved by the Bell.quote:
Tja, ik zou even wachten tot 'ie weer op hyves is geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweest(met dank aan het buzzerschermpje in mijn openingspagina hoor...
)
Hoe kunnen wij zoiets nou inschattenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
hmm
morgen gaat de laatste mogelijk bus om 9u (staak dan verdomme helemaal) of eigenlijk om 5 voor 9. Hoe groot is de kans dat die NIET rijdt? dan zou ik die van 8u moeten hebben.
klinkt wel gezelligquote:
quote:
nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij zoiets nou inschatten![]()
![]()
Gaat er woensdag nog gestaakt worden eigenlijk ?
Yep, en donderdag ook nogquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
Ja is dat van de spits in heel Nederland? Niet dat ik er iets aan heb maar goedquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nietmaar ik zit te twijfelen of ik het zekere voor het onzekere neem of de gok neem.
en morgen, overmorgen en over-overmorgen wordt er deels gestaakt: wel rijden (gratis) in de spits, verder niet
Sywerd mag er op zich best zijn jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt vet misselijkAl sinds ik wakker werd (voor de 2e keer
) en hoopte dat het weg zou trekken na het eten maar het is alleen maar erger geworden
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
quote:NIET deelnemend aan de actie
Vervoermaatschappij Syntus (regio Achterhoek).
Treinverkeer van Arriva, Connexxion, NS en Veolia.
Stadsvervoer (behalve Nijmegen): Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET), Den Haag (HTM), Utrecht (GVU), Dordrecht en Oss (Arriva).
De veren Velsen – Amsterdam, Rotterdam – Dordrecht (waterbus) en Vlissingen – Breskens.
Hey, dat horen de mannen te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
Absoluut eensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladderquote:Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
quote:
Nouhoouquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
*visualiseert*quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Agree!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord heb
Als je doorduwt past allesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd mag er op zich best zijn jaIets te kakkerig naar mijn smaak (in het echt iig). Die ander daarentegen... Ik weet het niet, hij woont in harderwijk. Grappig toeval; één van de tweeling (de ander) zat/zit? in de klas bij een zus(je?) van Sywerd.
Verzin je toch niet?
Dat doet pijn johquote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*visualiseert*
Met je kin sport voor sport brekend naar beneden denderen
Ik zeg toch sywerd?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut eens
[..]
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Hij heet Sywerd, niet Syvert!
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
het kan altijd ergerquote:
zie je welquote:
Met pindasaus smaakt alles lekker.quote:
Haha ik ben ook zo hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Ai. Agree! (Met etc, hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het kan altijd erger
[..]
zie je wel
quote:
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?quote:
Hij is een maand jonger dan ik. En 30 jaar succesvollerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezen![]()
Maar hoe oud is ie, 16 ofzo? Men ik word oud
En dat is wel een bizar toeval ja
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ok, ik ga al.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo hoorAltijd zeggen van 'hey check die meid, zij is echt mooi
' En ik kan het hardst boeren van iedereen
Laatst zitten chillen met asmo en zijn vrienden en ik liet een harde boer, zij zo van "hey respect man
"
quote:
Zet jij hem in?quote:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?
A Dirty Mind is a Joy Foreverquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Net zoiets als: 'Nauw is niet wijd, maar lekker op z'n tijd'...
Goedenavond overigens...
Oh, ik antwoord vaak gewoon niet of een week later. Omdat ik er geen zin in heb om goddomme een chatsessie per sms te houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
MaJo!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |