Het kost ook geen drol dus als het niet bevalt(wel warme melk overigens) dan kost het je ook niets.quote:
dat doe ik nooitquote:Op zondag 18 mei 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die je dan vervolgens weer een jaar kunt laten zitten?
Helaas, dan kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Hou trouwens 14 juni vrij, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag
Ik dacht even dat je het bandje om je biceps had zitten, maar dat is je hand natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat ze ritueel afknippen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe schoenen trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook met filosofie gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een diep filosofische signature heb je
Je neemt ook veels te veel hooi op je vorkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:02 schreef MaJo het volgende:
Hello
Ik ben moe![]()
Vanochtend weer om 8 uur opgestaan, dit wordt mijn dood
Oh dat heb ik ook wel eens. Dan denk je: vroeg en fris beginnenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
Mijn wekker ging om kwart over zeven. Ik ben tot twaalf uur blijven liggen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef wyccie het volgende:
Mijn wekker ging om kwart over zeven. Ik ben tot twaalf uur blijven liggen.
Had je mijn Alanis-postje nog gezien?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mijn balkonnetje voorzien van de nieuwe grasmatFout als het is, je moet als grasfan toch iets met je balkonnetje he
De buurman stak meteen zijn kop om de deur om te vragen waar ik dat had gekocht
Ja maar helaas zojuist pasquote:Op maandag 19 mei 2008 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je mijn Alanis-postje nog gezien?
I knowquote:Op maandag 19 mei 2008 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je neemt ook veels te veel hooi op je vork
Wat is er dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef Soempie het volgende:
verhuizen is nu al kut en ik ben nog niet eens begonnen.
Die staking is inderdaad balen, gelukkig heb ik er geen directe last van, de treinen rijden en de stadsbus 12 in Utrecht ook, maar er zijn heel veel mensen meer in de bus, en dat is minderquote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
I knowMaar in de aanloop naar Jazz by Duurstede is het gewoon heel druk, er is geen tijd voor nietsdoen helaas
Maar morgen kan ik weer uitslapen
Kwam er trouwens achter dat woensdag de streekbussen staken, dat is shit met de vergaderingMaar je kunt misschien wel meerijden met iemand die uit den haag moet komen en degene is waar je het meest mee samen gaat werken
Anders kan ik je ook uit Utrecht halen
Door die staking zit ik tot donderdag vast in wijkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die staking is inderdaad balen, gelukkig heb ik er geen directe last van, de treinen rijden en de stadsbus 12 in Utrecht ook, maar er zijn heel veel mensen meer in de bus, en dat is minder
Ik heb een rot dag.quote:
* iamredleader geeft Soempie een aai over haar bol *quote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een rot dag.Ik ga 1 juni verhuizen, maar dat moet dan allemaal op die dag heel snel gaan, omdat degene van wie we een busje mogen lenen hem zelf weer nodig heeft om 15.00 uur.
Plus dat ik ook nog 3 tentamens heb en ik moet nog inpakken.
Ik ben gewoon nogal in de stress geschoten gister.![]()
En vanmorgen even met m'n zus gesproken over de verhuizing en die bleef maar op m'n studie hameren. En de tentamens die ik nog moet maken na de verhuizing. Het gaat het hele jaar al goed. Als ze een beetje vertrouwen had gehad dat het wel goed komt, dan had ik me ook wat beter gevoeld.
Dat kost nogal wat. En we moeten al een behoorlijk bedrag neertellen, dus dat gaat niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:04 schreef wyccie het volgende:
Soempie, is het dan niet verstandiger om een busje te huren zodat je op de dag zelf minder hoeft te haasten en te stressen?
Of je vraagt of er hier iemand is die kan helpen? Evt. met vervoer? Of kun je een kleinere auto regelen met trekhaak en dan zo'n aanhangertje scoren bij een tankstation?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:08 schreef Soempie het volgende:
Dat kost nogal wat. En we moeten al een behoorlijk bedrag neertellen, dus dat gaat niet.
Ik heb ook nog een aanhangwagen en auto's, maargoed, zoals ik al tegen wyc zei dus...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader geeft Soempie een aai over haar bol *
Het klinkt als een vreselijk cliche, maar toch: het komt wel goed![]()
Maar een tip: je kan beter een andere/extra bus regelen, want je komt echt in tijdsnood, en dan is stress gegarandeerd
In principe morgen, maar er zijn wat spannende ontwikkelingen in verband met eventueel werk dus het zou kunnen dat hij daardoor langer moet blijvenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, weet jij wanneer Asmo terug is in NL? Ik dacht morgen, maar was niet meer zeker...
Ik las het ook. Vanuit Den Haag meerijden is voor mij geen probleem. Met de metro zit in binnen een half uur op Den Haag CS.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
Kwam er trouwens achter dat woensdag de streekbussen staken, dat is shit met de vergaderingMaar je kunt misschien wel meerijden met iemand die uit den haag moet komen en degene is waar je het meest mee samen gaat werken
Anders kan ik je ook uit Utrecht halen
De eerste optie zou voor mij het beste uitkomen, scheelt mij weer wat tijdquote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las het ook. Vanuit Den Haag meerijden is voor mij geen probleem. Met de metro zit in binnen een half uur op Den Haag CS.
-edit- vanuit Utrecht meerijden is natuurlijk ook geen probleem verder.
Ik denk dat ze gewoon wil dat het ook gesmeerd blķjft lopen...quote:Op maandag 19 mei 2008 14:06 schreef Soempie het volgende:
Niet dat ze er voor moet zorgen dat ik me beter voel. Maar ik maak me zelf al genoeg zorgen om m'n tentamens. Nu heeft ze het een beetje erger gemaakt. Was leuker geweest als ze had gezegd: dat komt wel goed.Het is ook niet alsof het op een andere manier kan. Later verhuizen betekent dat ik echt midden in m'n tentamens zit.
Ik hoor het welquote:Op maandag 19 mei 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste optie zou voor mij het beste uitkomen, scheelt mij weer wat tijdDan kun je misschien ook weer met hem mee terug, of blijven crashen is ook geen probleem. Ik bel hem zo wel even
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon wil dat het ook gesmeerd blķjft lopen...
Een huilbui moet zo af en toe, de emoties moeten eruit.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.
Net fikse huilbui gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Ohquote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, zo doet ze al het hele jaar. Alleen nu heb ik geen zin om dat er nog bij te hebben.
Ja meestal wel hequote:Net fikse huilbui gehad. Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Katten zijn tof. En ik ben het eens met Tokay.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een huilbui moet zo af en toe, de emoties moeten eruit. [ afbeelding ]
Om je op te vrolijken heb ik wat plaatjes voor je die in mijn Photobucket staan:
[ afbeelding ]
Geen idee of je wel van katten houdt eigenlijk, maar deze is lekker vrolijk aan het kliederen.
[ afbeelding ]
En deze vond ik wel grappig, Tokay zei dat ik dat moet voorstellen (omdat ik telkens middagdutjes en powernapjes doe terwijl ik moet studeren).
En ondertussen heb ik wel koppijn van die harde tafel!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
Katten zijn tof. En ik ben het eens met Tokay.![]()
Thanks.
Ja en dat je achteraf denkt: 't viel wel mee allemaal.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja meestal wel he
Typisch zo'n gevalletje waar je de bomen door het bos niet meer ziet maar uiteindelijk komt het allemaal redelijk goed
Die heb je snel opgemerkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef iamredleader het volgende:
Succes, Soempie, je kan het!
En: leuke nieuwe sig
Nou, dat zou ik als ouder ook voelen hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hier nog een zondaar... ik kan niet zonder internet
Heb wel wat getypt vandaag, maar bijzonder weinig
Enne, mensen moeten niet over je studie zeuren als je zelf al in de stress zit!mijn moeder deed het laatst ook weer: "ja maar soms ben ik zo bang dat je die scriptie nooit meer afmaakt!"
![]()
Ik zou er wel wat van zeggen, vriendelijk doch duidelijk: dit is mijn scriptie, als ik het verpruts draag ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zou je het ook zeggen?
Ach, er zit ook meer achter dan dat ene zinnetje natuurlijk.... die hele kutscriptie is een loodzware steen in mn maag, waar ik soms letterlijk misselijk van word. Puur stress. Dan helpt het niet als mensen gaan vragen wanneer ie nou af is, en of je ook nog wel eraan denkt om alvast een netwerkje op te bouwen voor solliciteren, en of je ook niet meer moet gaan werken omdat je straks natuurlijk ook geen lening meer krijgt...... enzovoorts etcetera.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |