Categorie WTF: WTF?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij kroop iig deze keer niet tegen me aan onder de dekens
Ja hij is nogaal, uhm, vreemdquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Categorie WTF: WTF?
Categorie TV: Vanavond deel 1 van De Partizanen. Kan me herinneren dat dat een goede serie was
Categorie lifelog: ik ben gehaktballen aan het braden
Categorie lifelog2: ik denk dat ik straks eens lekker muziek op ga zetten en ga zitten sikkeneuren
Door toen hij later lag te tukken allemaal kussens op hem te gooien en op hem te springen. En daarna de kieteldood gegevenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me hem niet herinneren maar ik geloof het graag
En hoe heb je hem teruggepakt dan?
Dat is echt heeeel gemeenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door toen hij later lag te tukken allemaal kussens op hem te gooien en op hem gesprongen. En daarna de kieteldood gegeven![]()
Nee hij is lekker bezigquote:
Ik zeg toch ook niet dat 'ie het niet verdiend heeftquote:Op zondag 18 mei 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hij is lekker bezigDat soort dingen kun je bij hem wel doen hoor
het kan alleen beterquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat 'ie het niet verdiend heeft
Oeh vertel, voor de volgende keerquote:
Die dingen zijn minder gemeen wil je zeggenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
de meest standaard: zijn hand insmeren met tandpasta/scheerschuim, hem kriebelen in z'n gezicht
zijn hand in een bakje water leggen, kans is groot dat hij in z'n broek plast
allemaal dingen bovenop hem stapelen
hem be-make-uppen
Ah okquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij vond Nem je juist helemaal niet gemeen![]()
en dat is best een goed punt ja
quote:
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:19 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij vond Nem je juist helemaal niet gemeen![]()
Oh, nee. Dan had ik denk ik eenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.
De andere dingen zijn ook gemenig maar vind ik minder gemeen en ook veel meer lachen
Precies. Ik verwond mensen in zo'n gevalquote:Op zondag 18 mei 2008 18:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nou ja ik hou er ook niet vanreageer vrij spastisch op gekietel
De kieteldood moet je bij mij ook niet flikken, dan sla ik je op je bekquote:Op zondag 18 mei 2008 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een hele grote hekel aan de kieteldood.
De andere dingen zijn ook gemenig maar vind ik minder gemeen en ook veel meer lachen
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventilerenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik verwond mensen in zo'n geval
Same herequote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik verwond mensen in zo'n geval
En het dan zelf wel doenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kieteldood moet je bij mij ook niet flikken, dan sla ik je op je bek![]()
Oh, allebei bang voor represailles?quote:Maar vond het bij hem wel gerechtvaardigtWe zijn wel samen heel gemoedelijk weggegaan trouwens
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventileren
Dat ken ik ook jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben een keer door 2 mensen tegelijk gekieteld, terwijl ik al aan het lachen was. slechte combo, ik hapte naar adem, dat ging mis, en het schoot door naar hyperventileren
Als je me iets flikt wel jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het dan zelf wel doen
Mij gaf je toen ook een prik en dat heb je ook wel gevoeld(dat was dan wel niet opzettelijk maargoed
)
Haha nee hoor, was gewoon een beetje dollen en daarna weer mattiesquote:Oh, allebei bang voor represailles?
ja, ook voor mijquote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dan leren ze dat wel af want volgens mij is dat best schrikken
Uhuhquote:
Denk het ook jaquote:Op zondag 18 mei 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Als ze maar een tientje kosten zou ik het gewoon doen.
Kun je ook mooi combineren, linkerschoen de ene kleur, rechter een anderequote:Op zondag 18 mei 2008 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhZe zijn ook best "way out there" maar vind het zelf wel tof
Zit er nu aan te denken om ze ook in het zilver en zwart te kopen. Ze zijn maar een tientje namelijk
Doet ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Hou trouwens 14 juni vrij, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag
Daar heb ik wel eens over nagedacht om met mijn allstars te doen, aan de ene een roze en aan de andere een zwarte. Leek me wel indiequote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kun je ook mooi combineren, linkerschoen de ene kleur, rechter een andere
De 10e dus. Ik kan dus helemaal niet mee naar DCFCquote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oh jee. Ik moet even iets controleren. Ik ga naar Doe Maar. Maar ik weet niet of dat op 10 of 12 juli is
Maar dat komt gewoon omdat je sokkenla leegraakt en je alleen nog maar die 2 kleuren over hebtquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10e dus. Ik kan dus helemaal niet mee naar DCFC
Nee wat ik doe is de sokken waarvan de andere op mysterieuze wijze verdwijnt (en dat gebeurd me bizar vaakquote:Op zondag 18 mei 2008 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat je sokkenla leegraakt en je alleen nog maar die 2 kleuren over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |