Ik dacht dat ik gek was geworden, maar nee. Ik postte pas nadat JoJo het had gevonden. Het stond dus niet in mijn posthistorie.quote:
Wat ken je me goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:31 schreef Etcetera het volgende:
ik las dat topic, eerste wat ik dacht: wyccie gaat dat niet leuk vinden
zelfs als je de context weet is dit nauwelijks te lezenquote:yea but ds brings up da hole- hw jens dead fake his own death wen she wudav had2 identify him- nd cum on shel no hr own dad..........................unless he completeli blew his brains out nd his face was ****
oh w8 DNA testing2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nah it wud b 2 hard!!!!
Dat zou het verklarenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij heeft vast tegen de klok in gelopen.
kijk dát vind ik dan weer erg fijn klinkenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Etc: Golden Earring is natuurlijk super, maar dat rauwe van Cuby is zo mooi, probeer appleknockers flophouse eens
Dat gaat je niks aanquote:Op zondag 18 mei 2008 11:20 schreef Etcetera het volgende:
hey Tim
ik ga niet weg en wat heb je in vredesnaam met je koe gedaan
veel plezier met melken danquote:
Huh? Ja. Ik zie dat ik "things" getyped hebquote:Op zondag 18 mei 2008 01:12 schreef wyccie het volgende:
Yeah, but this brings up... denk ik.
Neenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, ging jij nou naar pinkpop?
Ok, dat dacht ik, maar daar hoef je niet zo'n blij gezicht bij te zetten hoorquote:
nee ik moest aan B.'s en Sheeps kindjes denkenquote:
Volgens mij zat MaJo te twijfelen of ze ging of niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik, maar daar hoef je niet zo'n blij gezicht bij te zetten hoor
Ik bedoel vooral dat ik een rood kruis zie...quote:Op zondag 18 mei 2008 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ik moest aan B.'s en Sheeps kindjes denken
Tjaquote:Op zondag 18 mei 2008 14:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hoop voral op een geheel droog pinkpop
Oh ja, doe er gelijk een droog Rock Werchter bij danquote:
ohw vandaar dat ik 'm niet ziequote:Op zondag 18 mei 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat ik een rood kruis zie...
inderdaad jaquote:
Hij kroop iig deze keer niet tegen me aan onder de dekensquote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dan is het nu maar hopen dat 'ie zijn lesje geleerd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |