Ja dat is behoorlijk kneuzig van mequote:
Dat komt toch op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 mei 2008 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wat ik doe is de sokken waarvan de andere op mysterieuze wijze verdwijnt (en dat gebeurd me bizar vaak) samenvoegen tot een nieuw paar
zoiets?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens over nagedacht om met mijn allstars te doen, aan de ene een roze en aan de andere een zwarte. Leek me wel indie![]()
Met sokken doe ik het trouwens wel
Ach het had mij ook zo kunnen overkomenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk kneuzig van me
Maar omdat Doe Maar al maanden geleden geregeld is gaat dat voor.
Mocht je nou dat kaartje niet kwijt kunnen dan krijg je natuurlijk het geld van dat kaartje terug.
Eigenlijk wel jaquote:
Vette shitquote:Op zondag 18 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn voeten, vriend van me had de tegenovergestelde combi die avond
Ja, en dan had je het nog wel een keer van me aan mogen horenquote:
Okay dan. En als het niet lukt, dan hoor ik het wel.quote:Maar ik ga op zoek naar vervanging, zet mijn vader in optie. Hij wil graag mee maar hangt er natuurlijk van af hoe hij zich dan voelt. Maar kwijtraken zal wel lukken denk ik zo
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaSnap nu eigenlijk pas wat je bedoelt
Dacht dat het om 2 kleuren ging in totaal en ik heb heel veel verschillende kleuren ofzo. Nou ja, blame me, ik ben echt teringgaar
Dacht je dat je er hiermee vanaf was dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dan had je het nog wel een keer van me aan mogen horen
Succes ermeequote:Okay dan. En als het niet lukt, dan hoor ik het wel.
Ik ga me nu even begraven in muziek.
De adidas, ik zweer echt bij die schoenenquote:Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vette shitVooral als je het met iemand samen doet
Welke schoen is dan van jou?
Kutquote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht je dat je er hiermee vanaf was dan?Hier ga ik je nog maanden mee plagen natuurlijk
quote:Succes ermeeik zit ook lekker muziekjes te luisteren
Toch een beetje jammerquote:Op zondag 18 mei 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn voeten, vriend van me had de tegenovergestelde combi die avond
quote:
warme choco met slagroom is altijd goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in anijsmelk of warme coco?
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
warme choco met slagroom is altijd goed.
anijsmelk heb ik nog nooit gehad, maar ik vind het een vies woord
Ik hou niet van melk maar voor anijsmelk maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand interesse in anijsmelk of warme coco?
Toch maar eens proberen danquote:
Die je dan vervolgens weer een jaar kunt laten zitten?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:04 schreef Etcetera het volgende:eindelijk: polsbandjes van textiel op Campzone dit jaar
Het kost ook geen drol dus als het niet bevalt(wel warme melk overigens) dan kost het je ook niets.quote:
dat doe ik nooitquote:Op zondag 18 mei 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die je dan vervolgens weer een jaar kunt laten zitten?
Helaas, dan kan ik nietquote:Op zondag 18 mei 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Hou trouwens 14 juni vrij, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag
Ik dacht even dat je het bandje om je biceps had zitten, maar dat is je hand natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat ze ritueel afknippen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe schoenen trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook met filosofie gehoordquote:Op maandag 19 mei 2008 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een diep filosofische signature heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |