Herkenbaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zou je het ook zeggen?
Ach, er zit ook meer achter dan dat ene zinnetje natuurlijk.... die hele kutscriptie is een loodzware steen in mn maag, waar ik soms letterlijk misselijk van word. Puur stress. Dan helpt het niet als mensen gaan vragen wanneer ie nou af is, en of je ook nog wel eraan denkt om alvast een netwerkje op te bouwen voor solliciteren, en of je ook niet meer moet gaan werken omdat je straks natuurlijk ook geen lening meer krijgt...... enzovoorts etcetera.......
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van zeggen, vriendelijk doch duidelijk: dit is mijn scriptie, als ik het verpruts draag ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.
zoiets?
Vooral dat laatstequote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
Ja natuurlijk. Dat is ouder eigenquote:
Afhankelijk van je omrekenkoers, ongeveer 19 Euro en wat wisselcentjesquote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel is 30 dollar tegenwoordig waard in euro's?
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:22 schreef B.ertha het volgende: Ik snap dat ze werken, ik word er kotsmisselijk van
Dat zou niet best zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of je hebt weer/nog Pfeiffer.
Wie/wat/waar is Hans Spekman?
Even naar de dokterquote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijnMoet eerlijk zeggen dat ik er wel bang voor ben, mijn rechterklier in mijn keel is ook weer behoorlijk opgezet. Dat was toen ook, daaraan merkte ik ook steeds hoe het ging.
Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappenquote:Hans Spekman is ex-wethouder van Utrecht en nu tweede kamerlid voor de PvdA, hij komt hier in de raadszaal in wijk. Ik denk een van de grootste belevenissen van het jaar
Ik weet niet of het echt veel zin heeft. Het enige wat je dan ziet is of je hoge pfeifferwaarden in je bloed hebt. Dat heb ik sowieso omdat ik het onlangs gehad heb. Dus of ze echt aan kunnen tonen of ik het heb weet ik niet. Wel kan ik voor de gein een antibiotica kuur nemen, als je last hebt van pfeiffer krijg je meteen uitslag over je hele lichaamquote:
Zoiets jaquote:Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappen
Pfeiffer vecht je immuunsysteem aan. Als je pfeiffer hebt mag je daarom absoluut geen antibiotica, want met een verlaagde weerstand kun je dat niet aan en krijg je dus uitslagquote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Uitslag van Pfeifer?
Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou is dat lekker natuurlijk maar ik heb 'm volgens mij zelden zo energiek gezien
Dat speelt ongetwijfeld mee. Maar ik bedoel maar te zeggen dat er "niets" aan de hand is als bij andere gevallen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijk
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?quote:
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?
Die nieuwe layout is zo baggerquote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allstars
Grey's
Ben eindelijkovergestapt op de nieuwe lay-out... wordt even wennen
Ja vind ik wel ook, maar ik vond dat ik er maar eens aan moest geloven. Op de FP zijn er wel handige dingen veranderd (zoals je niet naar een nieuw scherm gaat als je je bericht wijzigt), maar dat is er hier helaas niet bijgekomen. Misschien ga ik ook wel weer terug...quote:
mag ik ook advies gevenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Dat mag.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Brand maar losquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Etcetera het volgende:
oh, voor de geinteresseerden: eerste aflevering van Jericho op veronica
Oeh, dit blijft lastigquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
kan wel, de serie is in elk geval gecanceld op CBSquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
Ja. Laatste berichtje was vrijdagquote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dit blijft lastig
Noem eens wat tijdens? Hoe lang zit er tussen nu en het laatste bericht?
Je dilemma is natuurlijk dat je niet wanhopig wil overkomen begrijp ik dan.
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?
Ze gaan volgens mij een heel seizoen herhalenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willem
Ja Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willem
Hyves?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Laatste berichtje was vrijdag
Het punt is dat we contact hebben via HyvesEn niet krabbels maar via het Hyves PM systeem. Het vorige berichtje duurde ook zo lang voor een reactie, maar toen had hij het niet gezien. Nu zou hij het toch moeten kunnen weten...? Ik weet (ja zeg maar niks) dat hij in de tussentijd op Hyves is geweest. Alleen het gekke is, dat uit zijn berichtje toch ook weer.. hoe zeg je dat? genegenheid bleek. En hij is niet het type om te negeren. Plus ik weet wat er hing dat weekend, of wat ik in ieder geval voelde aan spanning. Dus... dubbel gevoel.
Met de telefoon in het doel: 'Harry's tuincentrum, waarmee kan ik u van dienst zijn?'quote:
Is dat niet raar zo uit het niks?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ohw, maar dan is het niet zo moeilijk: wacht een week, mss 2 weken en krabbel 'm dan (ja gewoon doen) of hij het ook druk heeft ofzo, of hoe het met 'm is. beetje nonchalant zeg maar
het nadeel (zo zie ik het danquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
Ikheb al het initiatief genomen hequote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hyves?![]()
Stuur 'm een krabbeltje dan. Grote kans dat die knakker ook niet zeker weet wat 'ie moet zeggen en niet lomp wil overkomen door iets sufs te schrijven. Dus stuur hem een krabbeltje en vraag of 'ie aanstaand weekend nog in de lokale kroeg komt o.i.d.
Dat jij actie onderneemt kanzijn
Nee dat is niet raar zo uit het nietsquote:Op maandag 19 mei 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is dat niet raar zo uit het niks?Of is het niet opdringerig? Kijk het liefst zou ik het nu meteen doen
ditoquote:
precieeeeesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
Nice!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ikheb al het initiatief genomen he
En.. hij woont niet in Amsterdam e.o.
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het nadeel (zo zie ik het danen jij ws ook
) is dat jij dan degene bent die 2x iets van zich heeft laten horen, en je wilt niet opdringerig (wanhopig) overkomen. Daarom zou ik ff wachten
quote:
het heeft gewerktquote:
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..even een paar daagjes wachten nog. Wanneer zie je hem weer? Weet je dat al?
Whaha bekendquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
als een half jaar lang naar een disco gaan vanwege 1 jongen (die er niet eens elke keer was) in elk geval 'initiatief nemen' heet
Word, yo.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Wauwquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het heeft gewerktzelfs ná zijn 'zullen we gewoon vrienden blijven' opmerkingen en mijn 'ja is goed' leugens
Lekker krabbelen, niet zeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet niet óf ik hem nog wel zie...
Ik heb de date voorgesteldquote:Op maandag 19 mei 2008 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito
maar stel je vindt het meisje niks... (al denk ik niet dat dit het geval is) vind je het dan niet irritant ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt bullshit.
Het is toch juist leuk om van iemand te horen te krijgen dat jij leuk bent, ongeacht of dat wederzijds is... ? Je kan het opdringerig noemen, of het zien als een complimentje. Ik hou me in zo'n geval maar vast aan het tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |