Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nou is dat lekker natuurlijk maar ik heb 'm volgens mij zelden zo energiek gezien
Dat speelt ongetwijfeld mee. Maar ik bedoel maar te zeggen dat er "niets" aan de hand is als bij andere gevallen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Komt door dat niet-roken van hem waarschijnlijk
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?quote:
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát vind ik nou een vette serie. Met welke Bram is het?
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Johnny is door 2 man gespeeld toch, niet Bram?
Die nieuwe layout is zo baggerquote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Allstars
Grey's
Ben eindelijkovergestapt op de nieuwe lay-out... wordt even wennen
Ja vind ik wel ook, maar ik vond dat ik er maar eens aan moest geloven. Op de FP zijn er wel handige dingen veranderd (zoals je niet naar een nieuw scherm gaat als je je bericht wijzigt), maar dat is er hier helaas niet bijgekomen. Misschien ga ik ook wel weer terug...quote:
mag ik ook advies gevenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Dat mag.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens, nu er twee heren zijn(en MM er volgens mij niet is), mag ik jullieom advies vragen?
Brand maar losquote:Op maandag 19 mei 2008 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef Etcetera het volgende:
oh, voor de geinteresseerden: eerste aflevering van Jericho op veronica
Oeh, dit blijft lastigquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
kan wel, de serie is in elk geval gecanceld op CBSquote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet die serie die halverwege ophoudt en niet meer afgemaakt is?
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nouja goed,
Vorig weekend (Pinksteren) heb ik een leuke jongen ontmoet (oké eigenlijk twee. Het was een tweeling) anyhow, het was vrij gezellig en ik had zelf erg het idee dat er een 'klik' ('vonk' hoe je het wilt noemen) was. Later contact gezocht, wat teruggekregen, zelf weer wat teruggeschreven, radiostilte. Er achter aan gaan? Of het laten zitten? (lastig, lastig. Ik ben gevallen, geloof ik
![]()
)
Ja. Laatste berichtje was vrijdagquote:Op maandag 19 mei 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dit blijft lastig
Noem eens wat tijdens? Hoe lang zit er tussen nu en het laatste bericht?
Je dilemma is natuurlijk dat je niet wanhopig wil overkomen begrijp ik dan.
Oh, ok, het was iig een aflevering met Johnny met lang haar en een nog levende Willemquote:Op maandag 19 mei 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bram werd door Danny de Munk gespeeld in de film maar daarna volgens mij in de serie door nog 2 anderen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Enige idee waarom hij niks terug stuurt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |