Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerelquote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij stond vandaag ook in De Pers o.i.d. Blijkbaar will Shell, de PVDA en nog een hele berg hem hebben en werkt hij al als consultant. Het enige dat ik tegen hem heb is dat hij een stereotype bal is.
Ik heb toen zijn TV-interviews gezien en die doet 'ie gewoon heel goed en blijkbaar zijn debatjes ook. Dus wat dat betreft verwacht ik hem in de politiek op lange termijn. Daar lijkt 'ie me gewoon heel geschikt voor.
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de smsquote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha het idee
Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.quote:
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.quote:Trouwens, Nem, ikhad het berichtje afgesloten met een vraag (hoe lang nog tot je vakantie o.i.d) dus opening zat
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohhij is zeker een bal! Maar wel een vriendelijke met een vlotte babbel. Een beetje een streber, een beetje arrogant (okee, beetje erg), maar als je daar doorheen bent een beste kerel
Ik weet dat het cliché is. Maar een goed genoeg cliché. En het was geen sms hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meestgebruikte truuk sinds het ontstaan van de sms
Werk normaal gesproken wel overigens. Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweestquote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet. Kijk eens in PUB of R&P.
[..]
Ja dat is wel een opening ja. Maar wellicht probeert hij een spitsvondig antwoord te bedenken in de trend van: Nog 2 weken dus zat tijd om een keer met jou wat te gaan drinken.
Of hij heeft het gewoon echt niet gelezen. Of hij stuurt van de week wel een antwoord(sommige mensen internetten dus niet zo heftig).
Echt een introliedje voor een serie zoals Saved by the Bell.quote:
Tja, ik zou even wachten tot 'ie weer op hyves is geweest.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja, ik weet wel al dat hij ondertussen weer op Hyves is geweest(met dank aan het buzzerschermpje in mijn openingspagina hoor...
)
Hoe kunnen wij zoiets nou inschattenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
hmm
morgen gaat de laatste mogelijk bus om 9u (staak dan verdomme helemaal) of eigenlijk om 5 voor 9. Hoe groot is de kans dat die NIET rijdt? dan zou ik die van 8u moeten hebben.
klinkt wel gezelligquote:
quote:
nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij zoiets nou inschatten![]()
![]()
Gaat er woensdag nog gestaakt worden eigenlijk ?
Yep, en donderdag ook nogquote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
Ja is dat van de spits in heel Nederland? Niet dat ik er iets aan heb maar goedquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nietmaar ik zit te twijfelen of ik het zekere voor het onzekere neem of de gok neem.
en morgen, overmorgen en over-overmorgen wordt er deels gestaakt: wel rijden (gratis) in de spits, verder niet
Sywerd mag er op zich best zijn jaquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt vet misselijkAl sinds ik wakker werd (voor de 2e keer
) en hoopte dat het weg zou trekken na het eten maar het is alleen maar erger geworden
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
quote:NIET deelnemend aan de actie
Vervoermaatschappij Syntus (regio Achterhoek).
Treinverkeer van Arriva, Connexxion, NS en Veolia.
Stadsvervoer (behalve Nijmegen): Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET), Den Haag (HTM), Utrecht (GVU), Dordrecht en Oss (Arriva).
De veren Velsen – Amsterdam, Rotterdam – Dordrecht (waterbus) en Vlissingen – Breskens.
Hey, dat horen de mannen te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
Absoluut eensquote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Punt: wat leuk![]()
Ik zou hem wel gewoon nog een berichtje of krabbel sturen hoor, als je een goede reden hebt om hem nog een keer aan te spreken
Zo van "hey, binnenkort een leuk optreden/leuke film/ik ben in de buurt van X" of zoiets dergelijks. En als hij dan niet reageert gewoon verbannen
Maar vind het niet desperate over komen om nog iets te sturen hoor
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladderquote:Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |