Maar.. maar.. ik had de laatste post in het vorige topic dus ik mocht de nieuwe openenquote:
TT klopt met de OP en die klopt met de Playstationquote:Op maandag 12 mei 2008 01:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar.. maar.. ik had de laatste post in het vorige topic dus ik mocht de nieuwe openen![]()
En de jouwe heeft een vreemde TT en bovendien dat enge mens in de plaats van de vaste OP
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
TT klopt met de OP en die klopt met de Playstation [ afbeelding ]
Ja.quote:
Ach daar gaat de geruchtenmolen weerquote:Op maandag 12 mei 2008 01:27 schreef Wessiej het volgende:
Op Rockstar Social Club (website van Rockstar zelf) was dit 'ticket' te vinden
[ afbeelding ]
San Andreas again?
Nee je zat helemaal goedquote:Op maandag 12 mei 2008 01:57 schreef Gamer_V het volgende:
Post ik helemaal in het verkeerde topic en niemand die het even zegt
Dat dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:55 schreef Gamedemon het volgende:
De demo van Haze vond ik zwaar teleurstellend, ik sla hem over.
Free radical heeft haar sporen toch wel verdiend...quote:Op maandag 12 mei 2008 10:27 schreef Sackboy het volgende:
Had iedereen dan zulke hoge verwachtingen van Haze? Ik had een standaard shooter verwacht, en dat bleek het ook te zijn. Neemt niet weg dat het wel fun kan worden in de multiplayer.
Dat ding is hier al 3 dagen bezig, kut slome internet van de burenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
moet de demo van haze nog ff downloaden
Deed niet iedereen dat al dan? (ja want anders zouden die plaatjes er toch niet staan...)quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kunnen mensen die nieuwe delen openen in het vervolg dit gebruiken voor de openings post?
Dat heb ik ook gebruiktquote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kunnen mensen die nieuwe delen openen in het vervolg dit gebruiken voor de openings post? Dan komen de nieuwe PSN ID's er namelijk bij.
Iets met gamma?quote:
Gooi daar dan direct het voorgaande deel er bij in. Blijkbaar houd niemand die wiki pagina meer bij. Ik heb hem aangepast tot en met deel 116. De volgende heeft het geluk dat hij/zij hem direct correct krijgt geserveert.quote:
Ik krijg het gevoel dat ze op de quote button van de eerste post klikken en dan gewoon de quote tags weer verwijderen. Hij lijkt mij de laatste tijd namelijk elke keer hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat ding is hier al 3 dagen bezig, kut slome internet van de buren![]()
[..]
Deed niet iedereen dat al dan? (ja want anders zouden die plaatjes er toch niet staan...)
Jouw naam staat niet in de OP. Heb je hem daar wel toegevoegd?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
En waarom staat mijn ID er nog niet tussen?
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gooi daar dan direct het voorgaande deel er bij in. Blijkbaar houd niemand die wiki pagina meer bij. Ik heb hem aangepast tot en met deel 116. De volgende heeft het geluk dat hij/zij hem direct correct krijgt geserveert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Hij stond zelfs als eerste in de EU Store![]()
OPM UK heeft trouwens Metal Gear Solid 4 gereviewed. Cijfer:Tis gewoon GOTY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Face it...........
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Maar dat kan helemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2008 11:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ze op de quote button van de eerste post klikken en dan gewoon de quote tags weer verwijderen. Hij lijkt mij de laatste tijd namelijk elke keer hetzelfde.
Die zijn makkelijk te verwijderen. Misschien dat er mensen zijn die de OP niet kennen? Weet ik veel. Twas maar een ideetje.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal nietwant dan krijgen de afbeeldingen afbeelding-linkjes enz
Ik heb dat gebruikt om mij ID toe te voegen. Zie hem alleen nog niet in de OP staan...quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kunnen mensen die nieuwe delen openen in het vervolg dit gebruiken voor de openings post?
Je krijgt hem in de volgende topic te zien toch?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb dat gebruikt om mij ID toe te voegen. Zie hem alleen nog niet in de OP staan...
quote:Gametrailers Blows It with PS3/360 Footage
So I poked the console-wars snake last week and learned a big Fat Albert lesson about people's feelings in the process. Gametrailers, with a longer history than me, not so much.
We've been hearing a lot of chatter about how they botched a comparison video of Race Driver: GRID. In an attempt to show cooler crash physics on the 360, they used PS3's instead — easily identifiable by the controller map in the lower left corner. Doh!
Gametrailers took down the video after getting barbecued in the comment flamewar. But someone already YouTubed it and spliced in comments pointing out the negligence, or worse.
Anyway, here you go. Just shows that console comparison is absolutely the third rail discussion in our neck of the woods. And if you undertake it, everything has to be bulletproof, or you'll get ripped for looking like a shill.
Daar gaan we weer 10/10. Ben benieuwd wat de andere grote sites ervan gaan vinden. Weer een potentiele GOTY kandidaat.quote:
Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Overduidelijk een fanboy flimpje ja, maar ik vind ook wel dat Gran Turismo de focus een beetje teveel op 1 aspect legt (graphics) en daardoor in andere aspecten (schade, physics, diversiteit, fun) flink tekort schiet. Ze zijn een beetje te ver doorgeslagen op het gebied van realistische graphics.
Ook dat inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.
Naast de auto's en het asfalt stelt het geen reet voor.
Alles eromheen is lelijk
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Hij stond zelfs als eerste in de EU Store![]()
OPM UK heeft trouwens Metal Gear Solid 4 gereviewed. Cijfer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dudes... Serieus?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.
Naast de auto's en het asfalt stelt het geen reet voor.
Alles eromheen is lelijk
/Wacht tot Cyb een paar screens post.
Ja??quote:Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef JDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dudes... Serieus?
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef JDizzle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dudes... Serieus?
De prologue IS een demo.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom laat je nu uitgerekend een track zien die regelrecht uit GT HD komt en verder geen verbeteringen kent? Laat dan de track van Londen zien die er een stuk beter uit ziet.
Maar jij kraakte het spel toch volledig puur en basis op van de demo was het niet?
GTHD =/= GT5 Pquote:Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk het detail in de buitenspiegel.
[ afbeelding ]
Mooi plat gras en mooie bomen, mooi HD plaatje ook van een berg in de achtergrond.
Jammer dat er alleen maar opgepoetste screens op het internet staan, er staan natuurlijk geen fotos van die 2 groene kartonnen borden die in elkaar geschoven zijn en Boom genoemd worden.
Dit heb je bij Forza 2 anders ook en daar is schademodel ook niet bepaald acceptabel. Al rij je met 200 km de vangrail in, dan nog kun je verder rijden. Ik bedoel je implementeert het schademodel zoals het hoort of je doet het niet. Klaar.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zat ook 0,0% schade in, met 300 kilometer per uur tegen de vangrail aanknallen maakt niet uit, je lak glimt nog net zo mooi als voor de botsing.
Kijk, dat je auto niet stuk kan heb ik vrede mee.. maar stop er op z'n minst wat lak schade in.
Dat verschil in spiegels is inderdaad ook gigantisch.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef Fallen het volgende:
Gamedemon: Of die bomen wel of niet kunnen, volgens mij valt het wel mee.
Ja, van bovenaf ziet het er belachelijk uit, maar aangezien het gewoon een circuit-racer is, boeit het dan ook echt? Het is geen sand-box game of adventure/rpg ala Gothic/Oblivion waarbij je echt langs bomen loopt. Die dingen staan naast het circuit waar je met +100 km/hr voorbij schiet.
Op zich snap ik je punt, maar vind het persoonlijk nogal 'zoeken naar de onvolkomenheden'.
Dat GT5p verder grafisch nou niet echt super is, helemaal mee eens. De bomen zijn een treffend voorbeeld, maar wel weer van minimaal belang. Groter punt is het verschil tussen de achteruitkijkspiegel en de deurspiegel.
Daarom hadden ze het ook over GRID. Daar zijn de physics een stuk beter, bijna zo goed als in Flatout.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit heb je bij Forza 2 anders ook en daar is schademodel ook niet bepaald acceptabel. Al rij je met 200 km de vangrail in, dan nog kun je verder rijden. Ik bedoel je implementeert het schademodel zoals het hoort of je doet het niet. Klaar.
En volgens mij is er bevestigd dat er in de herfst een schademodel zal komen middels een update.
Goed even iets anders. Wat lopen er toch een stel paupers rond bij Insidegamer zeg![]()
http://www.insidegamer.nl/xbox360/gearsofwar2/nieuws/20754/?&p=1#reacties
De bitchfights gaan 15 pagina´s lang door en de mods lopen zoals vaker half te slapen
Dan hou je gewoon niet van het genre.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Racegames... Naar mijn mening op Burnout na heel saai. En zelfs dat begint na een tijdje te vervelen... Te weinig verhaal om mij te dwingen door te spelen denk ik.
Ik heb de demo van GRID ook gespeeld maat wat de carmodels betreft zijn die uit GT toch ongekend. Met name de belichting en vormgeving is zoveel beter. Wat je laatste punt betreft heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:53 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het ook over GRID. Daar zijn de physics een stuk beter, bijna zo goed als in Flatout.
Daarnaast is het nog niet bekend wat het schademodel is, puur visueel of ook echt impact op het racen.
Op het punt van de graphics. Zover ik op de screens/filmpjes van GT5:P kan afgaan en de demo van GRID op de PC, zien de auto's in GT5:P er iets beter uit, maar de omgeving en snelheidsbeleving is beter in GRID.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:46 schreef Blackninjadude het volgende:
Interview met Paul Fitzpatrick
Gozer die de allereerste 10 gaf aan MGS4
quote:GamesRadar: First things first. This is the epic resolution to an epic saga and it comes on a Blu-ray disc. Just what sort of percentage of the playing time do the cut-scenes take up?
Prima als je het mij vraagt.quote:Paul Fitzpatrick: Hard to say. I didn't time the cut-scenes, but I completed MGS4 in just over 29 hours, and at a guess I'd say it was two thirds playing to one third watching. But that is a guess…
de reden dat ik insidegamer dus niet zo vaak meer bezoek...telkens het goedpraten van die onzin...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed even iets anders. Wat lopen er toch een stel paupers rond bij Insidegamer zeg![]()
http://www.insidegamer.nl/xbox360/gearsofwar2/nieuws/20754/?&p=1#reacties
De bitchfights gaan 15 pagina´s lang door en de mods lopen zoals vaker half te slapen
Ik ga maar alvast watertanden.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima als je het mij vraagt.
Ik heb het al 100 keer gezegd,maar het is gewoon zo. MGS4 is GOTYquote:PF: As a brilliantly inventive, reassuringly mad grand finale to a consistently inventive and mad series
I know, normaal heb je het in 15 uur uitgespeeld. Nog precies een maand wachtenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:16 schreef JDizzle het volgende:
30 uur + unlockables wanneer je uitspeelt? Uhh, fuck yeah!
Ja ik vond het nog best leuk zelfs om beetje te vechten en te schieten. Maar dat racen wat een drama inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
Die Bourne Conspiracy demo is nog best geinig.. wel een ERG hoog Trial and Error gehalte..
En dat auto racen hadden ze er beter uit kunnen latenwat een drama
En ja hoor....de douane heeft 'm onderschept en ik moet er nu even BTW over betalen, voordat ze 't opsturen naar mij. * nlboy kotst van de Nederlandse regering, omdat ze bang zijn dat ze te weinig geld binnen krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:22 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zoals Deacon_Tigra al zei, is je pakket waarschijnlijk pas vorige week verstuurd. Aangezien je 4 spellen tegelijk hebt besteld is de kans aannemelijk dat de douane er nu mee aan het spelen is. En dan mag je nog eens 3 weken langer wachten. Naar 3bm mailen heeft naar mijn idee geen nut, ze kunnen toch (nog) niets voor je doen.
Sweetquote:Eén van deze verassingen is de mogelijkheid om Snake het kostuum van Altaïr uit Assassin's creed te laten dragen. Hoe je dit kostuum kan krijgen is nog onbekend, al zei Kojima wel dat je er iets speciaal voor moet doen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Check deze:
http://www.gamevideos.com/video/id/18823
![]()
Mijn mond viel letterlijk open! En dat gebeurt niet zomaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kon het niet laten Snaaaaaaaaaaaake!![]()
![]()
http://www.gamevideos.com/video/id/18828
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holy fuck wat een gruwelijke trailer! Best trailer ever confirmed!
Tja dat is wel waar, maar het scheelt ook weer verzendkosten als je ze tegelijk besteld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Als je 4 games tegelijk besteld en laat versturen vraag je om moeilijkheden.
Elke bluetooth headset hoort gewoon te werken als je ff goed doorleest hoe je m moet installeren, veel mensen doen dat niet en gaan dan vervolgens klagen dat hij het niet doetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand of deze: plantronics explorer 220 compatible is met PS3? Ik heb verschillende sites bekeken maar ik krijg gemengde resultaten (sommige werkt hij 100% sommige weer niet etc.)
Amsterdam de mooistequote:Hideo Kojima plant wereldtournee voor MGS4
Vandaag onthulde Hideo Kojima dat hij en zijn team Metal Gear Solid 4 persoonlijk willen helpen met de launch. Zo zullen ze naar verschillende steden in de wereld rondgaan, persconferenties houden en handtekeningen uitdelen aan de fans.
Eerst zullen Kojima en zijn team naar Londen trekken, daarna volgt Madrid, Milaan, Hamburg, Amsterdam en Parijs. Daarna splitst het team in drie en launchen ze op 12 juni persoonlijk de game in Japan, New York en Los Angeles.
Wanneer zij in Amsterdam aankomen, is nog onbekend.
Waaaaaar?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Vandaag MGS4 Pre-order box gehaald. Toffe DVD zit daarbij
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste 10 minuten van deze MASTERPIECE![]()
![]()
![]()
http://www.gamevideos.com/video/id/18834
Het bevat geen spoilers aangezien dit meer een compilatie is van al eerder verschenen beelden. Let met name even op de overschakeling van cutscene naar ingame: jaw-dropping!
Man ik hou het echt niet meer vol
FRS in de Kalverstraat.quote:
Uncharted 2 is in ieder geval in de maak. Speelt zich af in India.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef NutKees het volgende:
Heeft iemand een idee wat Naughty Dog eigenlijk uitspookt op het moment? Ben Uncharted nog eens aan het spelen en ben toch wel erg benieuwd aan welk project ze nu werken. Insomniac heeft al 2 spellen uitgescheten, en er ligt een derde in de oven. Maar van hun collega's (?) heeft nog niemand iets vernomen?
Jup, bomen kunnen ook neergehaald worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield Bad Company![]()
De multiplayer wordt sowieso goed, maar ik hoop dat de missies wat beter zijn dan bij Modern Combat. En hopelijk zit er nu wel offline multiplayer met bots in.
En zag ik het nu goed? Kunnen de bomen ook kapot? Lijkt er wel op in dit filmpje.
Tof!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Jup, bomen kunnen ook neergehaald worden.
False.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uncharted 2 is in ieder geval in de maak. Speelt zich af in India.
Bronquote:"Right now we are brainstorming on what Naughty Dog’s next project will be, but even if we don’t do an Uncharted sequel right away, you can pretty much count on us doing one in the near future."
Uncharted launched November 16 in the US, garnering positive reviews.
SCEA subsidiary Naughty Dog is also the studio behind the hit Jak & Daxter series, a franchise that could return on PS3.
"Jak and Daxter is a definite possibility some time in the future," he said. "There is a lot of interest around the office in going back to that franchise and seeing what we could do with it using the Uncharted engine."
En dit dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
False.
In de meest recente interview:
[..]
Bron
Dat Uncharted 2 in de maak is en zich afspeelt in India is voorlopig een broodje aap. De kans dat er een nieuwe Jak komt acht ik groter.
quote:Als we het Official PlayStation UK Magazine (OPM) mogen geloven, kunnen we binnenkort weer aan de slag met enkele nieuwe titels en sequels. Zo maakte het magazine bekend dat Uncharted 2 in ontwikkeling is. Dit keer zal de game zich afspelen in de jungels en tempels van India.
Dat interview is van een half jaar geleden, de OPM is deze week verschenen..quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Wessiej het volgende:
Wat is een betere bron, Naughty Dog of OPM?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
De maandelijkse geruchten uit OPM of de producer geloven. Moeilijke keuze hoor
Wat is er zo moeilijk te geloven?quote:but even if we don’t do an Uncharted sequel right away, you can pretty much count on us doing one in the near future."
Wat is er zo moeilijk aan om iemands reactie aandachtig te lezen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zo moeilijk te geloven?
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken. Maar in dat interview (van een half jaar geleden!!!) zegt de producer dat ze hoogstwaarschijnlijk meteen aan de sequel gaan werken, en zo niet dan doen ze het in de nabije toekomst. En nu (een half jaar later) staat er in de het officiele Playstation magazine dat de sequel in de maak is. Lijkt mij toch vrij duidelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om iemands reactie aandachtig te lezen?
Hij vroeg waar ze op dit moment mee bezig zijn. Dat is wat anders dan dat de producer zegt dat een vervolg op Uncharted sowieso in de toekomst gaat komen.
Wat vertaal je het bericht goed, ik had het al gelezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken. Maar in dat interview (van een half jaar geleden!!!) zegt de producer dat ze hoogstwaarschijnlijk meteen aan de sequel gaan werken, en zo niet dan doen ze het in de nabije toekomst. En nu (een half jaar later) staat er in de het officiele Playstation magazine dat de sequel in de maak is. Lijkt mij toch vrij duidelijk.
Nee hoor. Met m'n bron (waarvan ik nu achter kom dat die van vorig jaar is en ik niet snap waarom ie recent op de site van psonly is verschenen) spreek ik jou opmerking dat deel 2 in de maak is dus tegen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken.
Toch verrassend als je bedenkt dat de 360 versies van hun sportgames vaak de superieure variant was.quote:Sony platforms dominated EA fiscal Q4 2008 sales
Electronic Arts has revealed in its Q4 2008 fiscal numbers that game sales for Sony platforms far outweighed its rivals across the three months, with the PlayStation 2 leading the way on 166 million units, followed by the PlayStation 3 on 152 million.
The Xbox 360 managed 128 million units by comparison, with the Wii a relatively meagre 75 million units - meaning that both Sony console platforms combined accounted for 61 per cent of all EA console titles sold in the three months to March 31.
In terms of year-on-year sales the PS3 numbers almost tripled, showing growth from Q4 2007 of 192 per cent, while the Wii's numbers doubled, the Xbox 360 added 56 per cent and the PS2 added 42 per cent.
Additionally, the PlayStation Portable was responsible for the largest number of portable units sold - 69 million games in total gave it a 47 per cent share, while mobile phone titles accounted for 28 per cent and the Nintendo DS for the remaining 25 per cent.
PSP title sales grew by 77 per cent year-on-year, outpacing the DS on 33 per cent and mobile titles on 14 per cent.
Meanwhile PC game sales slowed by 11 per cent year on year, selling 114 million units in the fourth quarter of 2008.
Waar haal je dit vandaan trouwens?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
je post te veel Cyb.![]()
Top 100 van dinsdag 13 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 Dementor
02. 201 Piles
03. 135 Yesse
04. 109 Cyberia18
Wacht even...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Valt mee nu ik het zo zie...
Ja, echt heel cool. Je zal maar net iemand op de korrel nemen en een boom op je donder krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Hier staan trouwens nog meer nieuwe filmpjes. Ziet er echt verbazingwekkend goed uit!
Vanaf 11.30 tot nu heb ik dus 109 posts geplaatstquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?
Je leest verkeerd vieze vuile postsletquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanaf 11.30 tot nu heb ik dus 109 posts geplaatst![]()
Oh ja dinsdag stond er hé....quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je leest verkeerd vieze vuile postslet![]()
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dan nog een crewlid die hiermee loopt te stoken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallen
quote:Zo zal Solid Snake een heuse iPod met zich meedragen zodat hij ten alle tijde de achtergrond muziek kan veranderen. Je kan zelfs nieuwe nummers vinden in het spel en er zullen ook nummers downloadbaar worden gemaakt.
Echt geweldig hoe het er uitzietquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Kwaliteitspost door mijEmbrace these moments:
...................
Mirrors EdgeHEBBE HEBBE
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Oude screenshots? Waar zijn de nieuwe dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef SuperFruitig het volgende:
EDIT: Q&A mbt de PS3 verzie HIERRRRR Ook de oude screenshots staan daar
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Oude serie waren deze:
[ afbeelding ]
etc...
Nieuwe in mijn post boven
quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die screens in jouw post waren de eerste beelden die van het spel gepubliceerd werden
quote:“I would like to say that Zone of the Enders is quite near the priority list… [after MGS4] it might be good to change to outer space or robots or things like that for a change”
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijdquote:Metal Gear Solid 4 krijgt pre-order actie in Nederland
Konami heeft samen met een aantal nog te noemen gamewinkels een speciale pre-order actie voor Nederland op touw gezet. Iedereen die hier de game vooraf besteld zal een exclusieve DVD erbij krijgen die Metal Gear Saga Vol. 2 heet. Het gaat om een zeven delige-documentaire over de gameserie, de ontwikkeling van deel vier en Hideo Kojima.
Ook zal Konami voor Europa een Limited Edition (oplage 25.000 stuks) van Metal Gear Solid 4 gaan uitbrengen. Deze versie bevat naast de game ook de volledige soundtrack op CD, een poppetje van Old Snake en een ‘Making Of’ Blu-ray disc. De Limited Edition gaat 99,95 euro kosten.
Ik zag hem al staan op play.comquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
dat was toch een geheimpje, mallerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallen
Hopikee 100 euro heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Cyberia18 het volgende:
* besteld
[..]
Dit wordt m'n 2e LE voor 100 euro in korte tijd![]()
Nou hup Dimensionplus, gooi hem eens online
¤60,- voor zo'n controller zal aardig marktconform zijn denk ik. Vandaar dat ik hem ook ga bestellen bij VGP. Lang leve de dollarstand.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Kremers het volgende:
Dualschock 3 wil ik wel hebben, die headset kan mij gestolen wordenHeb er al één liggen die het prima doet
Wat zal de DS3 in EU gaan kosten? Zo'n ¤60? Bj VGP.CA ben ik incl. verzendkosten ¤43 kwijt.
Nee!!?? nu durf ik me ps3 niet op te startenquote:
Staat media server enabled op je ps3quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
Ik begin hier echt gek te worden.
Net clean install XP, alle firewalls uit, geen virusscanner, andere PC erkent mijn TVersity server, deze laptop pingt perfect met ps3....
EN NOG STEEDS ERKENT GODVERDOMME DIE FUCKING MEDIESERVER NIET, WHAAAA!
Ik ben echt ten einde raad, heeft iemand nog iets waar ik niet aan gedacht heb? drivers? tuts etc? Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Waar zijn ze op te vangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
................
..................
Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Ja, want bij een andere pc werkt het dus gewoon wel...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Staat media server enabled op je ps3
Deze even volgen, heeft mij overlaatst ook geholpen:quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
Net clean install XP, alle firewalls uit, geen virusscanner, andere PC erkent mijn TVersity server, deze laptop pingt perfect met ps3....
EN NOG STEEDS ERKENT GODVERDOMME DIE FUCKING MEDIESERVER NIET, WHAAAA!
Ik ben echt ten einde raad, heeft iemand nog iets waar ik niet aan gedacht heb? drivers? tuts etc? Voordat ik me laptop en ps3 achter elkaar het raam uit smijt![]()
![]()
Dat is echt heel simpel het staat zelfs in het bijgeleverde boekje, tis echt een kwestie van 1 klepje opendoen, 1 schroefje losmaken, de schijf eruit halen, 4 schroefjes uit je schijf lade halen, de nieuwe schijf erin doen, en dan weer vastmaken, 5 minuten ben je klaar. Ik heb nu 250 gb en het bevalt super, heb ook me hele muziek en foto colectie erop staan (en een heleboel demo's)quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
Ben ik de enige die de mandatory installs op de PS3 achterlijk vindt? Ik ging net de available disk space op mn PS3 bekijken, en merkte tot mijn verbazing dat er ook veel spellen zijn die gewoon gigabytes aan data op je HDD zetten zonder dat je dat merkt. Maar ff met behulp van google een lijstje gemaakt, waarschijnlijk nog niet eens compleet:
Oblivion: 4.6 GB
Devil May Cry 4: 4.7 GB
Full Auto 2: 1.7 GB
Heavenly Sword: 2.6 GB
Hot Shots Golf: 5 GB
Skate: 2.5 GB
Smackdown 2008: 2.3 GB
Fear: 2.5 GB
Spiderman 3: 2.3 GB
NBA 07: 3 GB
NBA 08: 1.5 GB
Lost: 3.6 GB
Conflict: Denieds Ops: 2.5 GB
Beowulf: 2.5 GB
Lost Planet: 5 GB
GT5 Prologue: 6 GB
Unreal Tournament III: 2 GB
Ninja Gaiden Sigma: 3.4 GB
GTA IV: 3.4 GB
Enemy Territory Quake Wars: 4.1 GB
Metal Gear Solid 4: 4.6 GB
Totaal: 69.8 GB![]()
Ik bedoel ik vind het niet erg om 5 minuten te wachten als je de eerste keer het spel erin doet, en ik heb een 60GB PS3, maar dit gaat toch vrijwel zeker problemen opleveren in de toekomst? En wat als je een grote gamecollectie hebt?
En nee, ik hou er niet van om m'n PS3 open te schroeven en er een grote HDD in te doen. Zo'n macgyver-type ben ik niet.
Ja daar voel ik dus niks voor. Maar dan nog, Sony kan toch niet van de consument verwachten dat iedereen dat gaat doen. Bovendien moet je dan zelf een harde schijf aanschaffen vanwege het feit dat de games van Sony zoveel diskspace nodig hebben. Het hele idee van games installeren op een gameconsole vind ik al absurd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dat is echt heel simpel het staat zelfs in het bijgeleverde boekje, tis echt een kwestie van 1 klepje opendoen, 1 schroefje losmaken, de schijf eruit halen, 4 schroefjes uit je schijf lade halen, de nieuwe schijf erin doen, en dan weer vastmaken, 5 minuten ben je klaar. Ik heb nu 250 gb en het bevalt super, heb ook me hele muziek en foto colectie erop staan (en een heleboel demo's)
Maar.. maar.. motorstorm speel ik nog regelmatigquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Spel uitgespeeld? --- > verkopen![]()
Anders blijf je net als mij met mijn ps2 toen in 2006 zitten met " This is football 2002 "enzo![]()
En trust me, die raak je nooit meer kwijt, zie nu nog maar eens motorstorm voor meer dan 20 euro te verkopen
Na deze post het maar gedaan, zie ps3 verkoop topicquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Anders blijf je net als mij met mijn ps2 toen in 2006 zitten met " This is football 2002 "enzo![]()
En trust me, die raak je nooit meer kwijt, zie nu nog maar eens motorstorm voor meer dan 20 euro te verkopen
Het ligt niet aan de router, andere PC werkt wel gewoon goed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Welke router heb je?
Ik heb hier zelf een linksys wrt54g en krijg die media server ook niet aan de praat. Ik heb internet op mijn pc en ps3 zolang ik de media stream functies heb afstaan, zet ik ze op dan reset mijn router constant.
Ik vind tot nu toe ook nergens een werkende oplossing. De mensen van linksys wijzen met een beschuldigende vinger naar sony en andersom.
Denk dat ik maar ga kijken naar een andere router. Nu werk ik met een usb stick om de media op mijn ps3 te krijgen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar.. maar.. motorstorm speel ik nog regelmatig
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na deze post het maar gedaan, zie ps3 verkoop topic
Sixaxisquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik lees net op IGN dat het coversysteem via de sixaxis gaat verlopen en dat het heel vrij gaat zijn. Het is niet zo van drukopdekknopenjehurktachtereenmuurtje. Je kan via de motionsensor zelf bepalen hoe ver je ergens achter gaat zitten of staan. Of liggen. Of whatever.
Enchanted Arms , Dude kom op, serieusquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Overzichtje van alle op de PS3-verschijnende J-RPGs:
http://talkplaystation.com/where-are-all-the-japanese-rpgs/
Eternal Sonata is een eentonige saaie game hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Enchanted Arms , Dude kom op, serieus![]()
![]()
Tales of Vesperia![]()
Valkyria Chroniclesben bezig een userreview te schrijven hierover
Eternal Sonata![]()
FF reken ik al standaard mee
Edit.... ik wil een userreview schrijven, maar de submit link doet niks![]()
Over WKS/WKC gesproken, het wordt wel eens tijd voor meer info, screens, gameplayvids en dergelijke,quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe kan je nou de meest veel belovende JRPG vergeten Deacon?
Overige spellen heb ik uit de post gehaald aangezien die voor de Nintendo platformen verschijnen.quote:Ex-Okami studio werkt aan vier spellen
In 2007 sloot Capcom Okami ontwikkelaar Clover Studio. De ex-werknemers van de studio richtten toen samen Platinum Games op, dat momenteel samenwerkt met SEGA.
SEGA en Platinum werken samen aan vier spellen, waarvan drie spellen reeds getoond zijn. Het vierde spel wordt gemaakt door Resident Evil bedenker Shinji Mikami. Vandaag heeft men in Japan de game een tweede maal voorgesteld. Via kleine interviews is nieuwe informatie naar voren gekomen.
Bayonetta is in ontwikkeling voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. De game is een actiespel met de heks Bayonetta in de hoofdrol. Zij vecht met engelen in een moderne setting. Het spel is ontwikkeld onder de leiding van Devil MayCry bedenker Hideki Kamiya. Kamiya wil het actiegenre vooruitbewegen met dit spel. Sinds de originele Devil May Cry is er namelijk maar weinig veranderd in zijn ogen. Kamiya belooft tevens dat het spel op tijd verschijnt.
quote:Beyond Good And Evil Sequel in Pre-Production?
Studio has apparently been working on the project for over a year.
Although plenty of folks still keep a candle burning for the nontraditional action of Beyond Good and Evil, the game's unique mix of platforming and whimsical cartoon style failed to strike a chord at retail even as it charmed reviewers. Although the series was originally slated as a trilogy (anybody who completed the first one knows about the notorious cliffhanger ending), most fans have begrudgingly accepted that the original title was the last thing we could expect to see set in BG&E's world.
But perhaps we all lost hope too soon. In an interview taken from the latest edition of French gaming magazine JeuxVideo, game designer Michel Ancel makes the surprising revelation that not only does a sequel to Beyond Good and Evil actually exist (on paper anyway) but that the title has in fact been in pre-production mode at his studio for over a year.
A translated transcript sheds some further light:
"Beyond Good & Evil was regarded as being one of the best games of 2003. Unfortunately it didn't get the business success to which it was entitled. We've actually been working on Beyond Good & Evil 2 in pre-production for a year, and we're continuing to do do small-committee research on it. At the moment the game is still at the outline stage as Ubisoft hasn't yet technically given its agreement. There are however 10 to 12 people working on the project right now."
We want the game to be set in the continuity of the first title with a large variety of gameplay types and plenty of emotional resonance in the gameplay and the characters. This time we're examining the future of the planet and its relationship with its animal inhabitants."
So while it sounds like the game isn't exactly coming for sure, things are at least looking very hopeful. Ready those cameras, folks, and this time we hope that more of you are willing to take a chance on Jade and her crew of anthropomorphic pals.
Zoals ik een paar posts eerder al zei zijn er heel veel games die enkele GB's aan data op je harde schijf zetten, zelfs zonder dat je het spel hebt geinstalleerd (wat dan in feite dus wel is gedaan). Stel je speelt 1 keertje Oblivion, en als je de disc er dan weer uithaalt staat er ineens 4.6 GB aan data op je harde schijf. Dus misschien is dat het. Je kan het gewoon checken bij Game Data Management. Ik heb daar onlangs 20 GB schijfruimte vrijgemaakt van allemaal spellen die ik ooit gespeeld heb maar die ik ondertussen alweer verkocht heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de PS3 en Ruimte op je Harde schijf?
Ik heb een HDD van 250 gig erin geknalt, na het formateren hield ik 232 over, nadat ik mijn saves enzo gebackupped had zat ik op 202 gig...
Enige wat ik erop had staan waren save games, en 2 demo's. maximaal 2 gig bij elkaar.
Houd de PS3 zelf een stuk harde schijf?
Dat heeft ook te maken met de omrekening die niet 'eerlijk' wordt gedaan. Wat op de doos staat is namelijk niet wat je krijgt.......er zit een omrekening waardoor je bij een groter wordend volume steeds meer GB verliest. Deze gast verwoord het wel goed:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:23 schreef Gamedemon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de PS3 en Ruimte op je Harde schijf?
Ik heb een HDD van 250 gig erin geknalt, na het formateren hield ik 232 over, nadat ik mijn saves enzo gebackupped had zat ik op 202 gig...
Enige wat ik erop had staan waren save games, en 2 demo's. maximaal 2 gig bij elkaar.
Houd de PS3 zelf een stuk harde schijf?
Zo gaat dat dus, ik heb laatst een 400GB HDD gekocht en ik heb maar 372GB ervan ter beschikking, that's lifequote:You're actually not losing any space. When the Hard Drive box say 200GB, they mean 200,000,000,000 bytes. When in reality there are 1024 MB in a GB, no 1000. Windows countes the number of bytes as 1024 bytes in a Kbyte, 1024 Kbytes in a MB, 1024 MB in a GB.
So if you take 200,000,000,000 bytes, divide by 1024 for Kbytes, 1024 again for MB, and 1024 again for GB you actually end up with like 185GB. Plus you have to allow overhead for file system info and such.
quote:Waar de game het eerste uur vrij eendimensionaal overkomt, blijkt hij plotseling veel dieper te zijn dan gedacht. De wapens variëren van machinegeweren en vlammenwerpers tot messen.
quote:Je manier van spelen en spelbeleving worden anders wanneer je van de Nectar af bent. Je krijgt nieuwe moves, ziet de wereld om je heen kleurrijker en moet zien te overleven zonder de ‘Nectar krachten’
Dat stemt mij toch wat hoopvoller, en heel misschien dat ik het toch ga wagen.....quote:Door zijn volwassen en gewaagde thematiek en de manier hoe de verschillende realiteiten van de game in beeld worden gebracht zal de game niet voor iedereen zo toegankelijk zijn als bijvoorbeeld een Call of Duty, maar voor gamers die op zoek zijn naar een shooter die nieuwe paden verkent en een fascinerend verhaal voorschotelt lijkt Haze zeker potentie te hebben en is er na het spelen van deze preview zeker geen sprake van teleurstelling, maar eerder naar de behoefte aan het eindproduct.
Mjah hun antwoord aan mij verleden keer was dat zodra ze er vanaf wisten en de LE bij hun te krijgen zou zijn, dan zouden ze de site updaten. Maar je hebt gelijk het is nu officieel bekend dat hij ook in Nederland uitkomt. dus laat even wat horen als je antwoord hebt gehad. Ik zit de gehele dag klaar zodra die ergens online komt om hem te pre-orderen, want 25.000 exemplaren voor heel europa is weinig. Het voordeel is dan wel weer dat die 100 euro kost en dat vinden de meesten teveel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb Dimensionplus maar eens een mailtje gestuurd omtrent de MGS 4 LE
Same herequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:55 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik zit de gehele dag klaar zodra die ergens online komt om hem te pre-orderen,
Heb je um gespeeld ja? (en nee ik bedoel niet de demo)quote:
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Doe gewoon net zoals mij
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Heb je um gespeeld ja? (en nee ik bedoel niet de demo)
Niet helemaal. Het geeft je nog altijd een fractie van de indruk van het spel. De gehele spelervaring kan je nooit optimaal ervaren doordat je in feite een build speelt van een aantal maanden geleden. De retailversie kan in dat opzicht de nodige veranderingen/optimalisaties kennen aan de gameplay en presentatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb Dimensionplus maar eens een mailtje gestuurd omtrent de MGS 4 LE
quote:Hallo,
Klopt, zolang Konami Nederland niets bevestigd kunnen we het niet op de site zetten.
--
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Limited Edition PS3 bundel (exclusief verkrijgbaar via konami en vooralsnog alleen voor Japan en Amerika aangekondigd)
Wattttttttttttttttt fifa verkocht ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.
Heb zelf :
- Rainbow Six Las Vegas
- Motorstorm
- Skate
- Resistance Fall of Man
- Pro Evolution Soccer 2008
Verkocht en heb er nu wel spijt van mijn collectie nu is:
- Fifa 08 :
- Call of Duty 4
- GTA IV
- Gran Turismo 5 Prologue
Alle spellen die ik in de toekomst ga aanschaffen hou ik nu wel, 2e handse spellen verkoop je toch bijna altijd met verlies dus of je daarmee wat opschiet betwijfel ik. Tuurlijk kan het zo zijn dat je 1 a 2 miskopen doet in het jaar en dan gaat het natuurlijk wel meteen de verkoop in.
Beter lezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wattttttttttttttttt fifa verkocht ?
Gister kwam mijn fifa 08 binnen, voor 3e keer gekocht sinds het spel uit is, dank je wessiej
had spel op de ps3 sinds februari niet meer gespeeld
gister en vandaag veel gespeeld, 17 wedstrijden, gelijk 15 wedstrijden gewonnen online, maar 2 verloren
![]()
FIFA toernooi in antwerpen
Hebben ze het weer eens mooier gemaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee hoor, ik koop ze bij 3BM voor 45 euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.
2e handse spellen verkoop je toch bijna altijd met verlies dus of je daarmee wat opschiet betwijfel ik. Tuurlijk kan het zo zijn dat je 1 a 2 miskopen doet in het jaar en dan gaat het natuurlijk wel meteen de verkoop in.
Als het echt zo is, dan haal ik m op de dag dat ie uitkomtquote:Bioshock komt naar de PS3
De geruchten zijn er al een tijdje maar werden steeds ontkent, Nu is er duidelijkheid.
Volgens het gamesblad EGM is de kogel door de kerk. In september van dit jaar verschijnt Bioshock op de PS3. EGM heeft er een heel artikel aan gewijd, De game bevat alle uitbreidingen van de pc en Xbox 360 versie en de graphics zijn nog wat opgepoetst.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef Agiath het volgende:
Wit![]()
Bij ons zou dat niet staan hier maar het is wel stijlvol
* MisterJ.Lo is jaloersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
IK HEB EEN PLAYSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat is dan ook weer vermeld.
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan bel ik Sony in Japan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo is jaloers
Alleen ben je wel de lul als dat dit stuk gaat geen garantie hier![]()
Tjahcho mi hado la...... PS3 STUK STUK!!quote:
Grrquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha Jorien met 5-2 en 0-1 verslagen eerst was het Chelsea - Barcelona en daarna Barcelona - Chelsea
Sweetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweet![]()
* zit nog steeds op een zwarte wii te wachten
Dat is dus helemaal leeg... daar had ik al gekeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoals ik een paar posts eerder al zei zijn er heel veel games die enkele GB's aan data op je harde schijf zetten, zelfs zonder dat je het spel hebt geinstalleerd (wat dan in feite dus wel is gedaan). Stel je speelt 1 keertje Oblivion, en als je de disc er dan weer uithaalt staat er ineens 4.6 GB aan data op je harde schijf. Dus misschien is dat het. Je kan het gewoon checken bij Game Data Management. Ik heb daar onlangs 20 GB schijfruimte vrijgemaakt van allemaal spellen die ik ooit gespeeld heb maar die ik ondertussen alweer verkocht heb.
Ja dan kom ik op 232 uit, dat weet ik.. maar er is data ingebruik door de PS3 zelf die ik nergens terug kan vinden.. een gig of 30quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:50 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de omrekening die niet 'eerlijk' wordt gedaan. Wat op de doos staat is namelijk niet wat je krijgt.......er zit een omrekening waardoor je bij een groter wordend volume steeds meer GB verliest. Deze gast verwoord het wel goed:
[..]
Zo gaat dat dus, ik heb laatst een 400GB HDD gekocht en ik heb maar 372GB ervan ter beschikking, that's life
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zouden in ieder geval representatief genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.
En ik vind Haze zuigen, zou het zelf nooit kopen.
must havequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
Let's seequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamevideos.com/video/id/18888
Nou toe maar Wes...
Amerikanen en WWE
Zijn die gozers met hun pakjes nou ook Chimera?Want het ziet er niet naar uit dat ze attacked worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
Zou de demo zou snel komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:28 schreef Sackboy het volgende:
Resistance 2
quote:IGN: LittleBigPlanet Progress Report
We play a new level and get confirmation on a U.S. release window.
May 16, 2008 - You're welcome -- and encouraged -- to read this preview, but the fact remains that you'll never understand the jaw-dropping power of LittleBigPlanet until you play it. How do I know this?
Because I just played it for the first time, and I'm legitimately floored.
I was in the audience at GDC 2007 when Phil Harrison introduced the world to Sackboy, and I thought LBP looked like fun but didn't go off the deep end for it. There's been more than a few events since then where LBP and I have shared the same space, but something or some project always kept me from playing it. So, my excitement for the project stayed in the "Gee, whiz. That looks like fun stage."
Today, at Sony's Pre-E3 event, I saw the light.
Folks representing the title started us journalists off at a simple selection screen where three planets float in front of a cardboard box that has a viewing hole cut out of the middle. It looks like a TV or a spaceship window. One planet is the cloth-like material the game is synonymous with and is called CraftEarth. This is where you'll jump into actual levels you've created or downloaded. MyMoon is where you'll be given the keys to the kingdom and allowed to create your own contraptions and worlds. InfoFridge was blank for our demo, but is made up of push pins and corkboard -- when the title goes live, this is where messages will be displayed as kind of a community gathering place.
Thing about this screen is that Sackboy -- or boys depending on how many players you have ready to go -- are just chilling in the box while you browse. When you're ready to move, they'll grab the massive representation of the PS3 controller and wiggle the joysticks for you.
Ours eventually wiggled to a level named Elephant Expedition. With a distinct India flavor, the core structure of the level was constructed out of a shaped, sand-colored facade that's reminiscent of ancient architecture. This is intermixed with tan sofa cushion-looking rectangles that act as platforms and traps. One of the long logs launched our Sackboy into the air, while similar rectangles shot in from the side and tried to crush him.
I played with three other folks, and the objective was to get through the level as quickly and efficiently as possible while collecting colored-orbs. Our total orb count was tracked in the center of pie chart in the left corner, while the pie part tracked how many orbs each of our team's Sackboys had collected. When we modified our characters looks -- tap square and have at it when it comes to eyes, teeth, moustaches, etc. -- the character's representation on the pie chart changed in real time.
Still, what I find most impressive about this title is how simple it is to control while maintaining an incredible depth. I ran through the level tapping X to jump and holding R1 to push and pull objects into position. That's it. Two buttons. With those two buttons, I was moving blocks to make stairs on one side of the level, leaping onto ledges to activate switches so that my team could move on, and even riding a mechanized elephant over some fire spots that would surely kill my Sackboy.
Sure, when I wanted to change my character or put tiger-striped stickers all over the place I needed to use a third button and navigate a small pop-up menu, but even with all of the options on the screen, it was a breeze to jet through.
We finished the level in front of a cardboard computer screen, our stats popped up, we unlocked some stickers and a little trophy popped up over my head to signify I had collected the most orbs.
It was simple, easy and a blast.
From there, our demo sent us to the moon to see what we could create and how. It started with the content I'm sure you're all familiar with -- you can put him in a dragon suit, you can give him a Cyclops eye, etc. -- but quickly moved to how these individual pieces end up interacting with each other. The game busted out an oh-so-cute skull that's suspended above the ground by this wooden spine. The lower part of the skull's jaw was on a set of ropes and would fall and rise over and over again. Our demoer whipped up a switch and placed it next to the skull, he then paused the action (which brings about this sick VCR tracking art at the top of the screen to let you know something's different) and connected the switch to the ropes via chains.
The action resumed without the skull's mouth moving. One Sackboy climbed onto the jaw, another threw the lever, and the character rose.
Equally as awesome as all of that was endowing your creations with elements. Every platforming level needs deathtraps, and creating them in LBP is easy. Our demo-giver created some sponge rectangles and then clicked his elements option. Fire, ice, electricity and more popped up, he chose electricity, he clicked the sponge and -- ZAP -- we had a way to kill our little buddy.
Seriously, I could talk all day about how amazing this game seems like it's going to be, but you won't know the joys of making your Sackboy hold his breath until he explodes, using the PlayStation Eye to make an in-game sticker, or any of the other cool stuff until the game's global
[img=190,115]url van screen[/img]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe krijg je de screens zo naast elkaar Sack?
Hij stelde niet zoveel voor won met geluk van me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga komende zomer nog wel een Wii halen
MisterJ.Lo ging er zelf af tegen de wereldkampioen
Test:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ [url=url van screen]afbeelding[/url] ]
Geen Infamous dit jaar dusquote:For the second half of 2008 and beyond, we will see a spectacular line up of triple-A titles and original gaming content that will satisfy PlayStation fans across the board... Highly anticipated games such as Resistance 2(TM), LittleBigPlanet(TM), and Killzone(TM) 2, along with original content such as SIREN: Blood Curse and PixelJunk(TM) Eden, demonstrate SCEA's passion to lead the market by continuing to deliver unique gaming content and revolutionary sequels to our best-selling franchises.
quote:
Deze game gaat echt zoveel speeltijd krijgen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En deel 2 & 3:quote:
Niet zo mooiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
Socom: Confrontation
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol ik kijk nu even op ebay en ik kan gewoon spellen voor ¤35,- euro bestellen eclusief verzendkosten, damn waarom heb ik dit niet eerder gedaan
Alleen doe ik dit wel bij spellen waar ik een week of 2 op kan wachten. GTA IV bijvoorbeeld moest ik echt op de releasedate hebbenen dan heeft online bestellen en het uit Amerika of Japan verschepen weinig zin.
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:29 schreef janrad het volgende:
Bij 3BM zie ik Grid nog niet staan dus dat lukt nog niet.
Die van 32 euroquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Blackninjadude het volgende:
Vindt je het zo'n geweldige game dat je de pics weer moest posten?
Zo dat scheelt een hoop geld, gelijk besteld.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hier kost ie ¤38 inclusief verzenden. De X360-versie is zelfs maar ¤32
http://www.gametrailers.com/game/6195.html trailers zijn er zo vet vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Zo dat scheelt een hoop geld, gelijk besteld.
Ik wil hem eig. ook wel voor MGS4 hebben, jammer alleen dat hij zo rond de ¤43 kost...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb ook zojuist een DS3 besteld.. ik moet zo'n ding VOOR MGS4 hebben natuurlijk.
¤43? Je bedoelt ¤35 inclusief verzendkosten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wil hem eig. ook wel voor MGS4 hebben, jammer alleen dat hij zo rond de ¤43 kost...
Besteld, me eerste Paypal aankoopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
¤43? Je bedoelt ¤35 inclusief verzendkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |