Elke bluetooth headset hoort gewoon te werken als je ff goed doorleest hoe je m moet installeren, veel mensen doen dat niet en gaan dan vervolgens klagen dat hij het niet doetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand of deze: plantronics explorer 220 compatible is met PS3? Ik heb verschillende sites bekeken maar ik krijg gemengde resultaten (sommige werkt hij 100% sommige weer niet etc.)
Amsterdam de mooistequote:Hideo Kojima plant wereldtournee voor MGS4
Vandaag onthulde Hideo Kojima dat hij en zijn team Metal Gear Solid 4 persoonlijk willen helpen met de launch. Zo zullen ze naar verschillende steden in de wereld rondgaan, persconferenties houden en handtekeningen uitdelen aan de fans.
Eerst zullen Kojima en zijn team naar Londen trekken, daarna volgt Madrid, Milaan, Hamburg, Amsterdam en Parijs. Daarna splitst het team in drie en launchen ze op 12 juni persoonlijk de game in Japan, New York en Los Angeles.
Wanneer zij in Amsterdam aankomen, is nog onbekend.
Waaaaaar?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Vandaag MGS4 Pre-order box gehaald. Toffe DVD zit daarbij
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
De eerste 10 minuten van deze MASTERPIECE![]()
![]()
![]()
http://www.gamevideos.com/video/id/18834
Het bevat geen spoilers aangezien dit meer een compilatie is van al eerder verschenen beelden. Let met name even op de overschakeling van cutscene naar ingame: jaw-dropping!
Man ik hou het echt niet meer vol
FRS in de Kalverstraat.quote:
Uncharted 2 is in ieder geval in de maak. Speelt zich af in India.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef NutKees het volgende:
Heeft iemand een idee wat Naughty Dog eigenlijk uitspookt op het moment? Ben Uncharted nog eens aan het spelen en ben toch wel erg benieuwd aan welk project ze nu werken. Insomniac heeft al 2 spellen uitgescheten, en er ligt een derde in de oven. Maar van hun collega's (?) heeft nog niemand iets vernomen?
Jup, bomen kunnen ook neergehaald worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield Bad Company![]()
De multiplayer wordt sowieso goed, maar ik hoop dat de missies wat beter zijn dan bij Modern Combat. En hopelijk zit er nu wel offline multiplayer met bots in.
En zag ik het nu goed? Kunnen de bomen ook kapot? Lijkt er wel op in dit filmpje.
Tof!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Jup, bomen kunnen ook neergehaald worden.
False.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uncharted 2 is in ieder geval in de maak. Speelt zich af in India.
Bronquote:"Right now we are brainstorming on what Naughty Dog’s next project will be, but even if we don’t do an Uncharted sequel right away, you can pretty much count on us doing one in the near future."
Uncharted launched November 16 in the US, garnering positive reviews.
SCEA subsidiary Naughty Dog is also the studio behind the hit Jak & Daxter series, a franchise that could return on PS3.
"Jak and Daxter is a definite possibility some time in the future," he said. "There is a lot of interest around the office in going back to that franchise and seeing what we could do with it using the Uncharted engine."
En dit dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
False.
In de meest recente interview:
[..]
Bron
Dat Uncharted 2 in de maak is en zich afspeelt in India is voorlopig een broodje aap. De kans dat er een nieuwe Jak komt acht ik groter.
quote:Als we het Official PlayStation UK Magazine (OPM) mogen geloven, kunnen we binnenkort weer aan de slag met enkele nieuwe titels en sequels. Zo maakte het magazine bekend dat Uncharted 2 in ontwikkeling is. Dit keer zal de game zich afspelen in de jungels en tempels van India.
Dat interview is van een half jaar geleden, de OPM is deze week verschenen..quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:55 schreef Wessiej het volgende:
Wat is een betere bron, Naughty Dog of OPM?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
De maandelijkse geruchten uit OPM of de producer geloven. Moeilijke keuze hoor
Wat is er zo moeilijk te geloven?quote:but even if we don’t do an Uncharted sequel right away, you can pretty much count on us doing one in the near future."
Wat is er zo moeilijk aan om iemands reactie aandachtig te lezen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Wat is er zo moeilijk te geloven?
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken. Maar in dat interview (van een half jaar geleden!!!) zegt de producer dat ze hoogstwaarschijnlijk meteen aan de sequel gaan werken, en zo niet dan doen ze het in de nabije toekomst. En nu (een half jaar later) staat er in de het officiele Playstation magazine dat de sequel in de maak is. Lijkt mij toch vrij duidelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om iemands reactie aandachtig te lezen?
Hij vroeg waar ze op dit moment mee bezig zijn. Dat is wat anders dan dat de producer zegt dat een vervolg op Uncharted sowieso in de toekomst gaat komen.
Wat vertaal je het bericht goed, ik had het al gelezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken. Maar in dat interview (van een half jaar geleden!!!) zegt de producer dat ze hoogstwaarschijnlijk meteen aan de sequel gaan werken, en zo niet dan doen ze het in de nabije toekomst. En nu (een half jaar later) staat er in de het officiele Playstation magazine dat de sequel in de maak is. Lijkt mij toch vrij duidelijk.
Nee hoor. Met m'n bron (waarvan ik nu achter kom dat die van vorig jaar is en ik niet snap waarom ie recent op de site van psonly is verschenen) spreek ik jou opmerking dat deel 2 in de maak is dus tegen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je doet net alsof het ONMOGELIJK is dat ze aan een vervolg op Uncharted werken.
Toch verrassend als je bedenkt dat de 360 versies van hun sportgames vaak de superieure variant was.quote:Sony platforms dominated EA fiscal Q4 2008 sales
Electronic Arts has revealed in its Q4 2008 fiscal numbers that game sales for Sony platforms far outweighed its rivals across the three months, with the PlayStation 2 leading the way on 166 million units, followed by the PlayStation 3 on 152 million.
The Xbox 360 managed 128 million units by comparison, with the Wii a relatively meagre 75 million units - meaning that both Sony console platforms combined accounted for 61 per cent of all EA console titles sold in the three months to March 31.
In terms of year-on-year sales the PS3 numbers almost tripled, showing growth from Q4 2007 of 192 per cent, while the Wii's numbers doubled, the Xbox 360 added 56 per cent and the PS2 added 42 per cent.
Additionally, the PlayStation Portable was responsible for the largest number of portable units sold - 69 million games in total gave it a 47 per cent share, while mobile phone titles accounted for 28 per cent and the Nintendo DS for the remaining 25 per cent.
PSP title sales grew by 77 per cent year-on-year, outpacing the DS on 33 per cent and mobile titles on 14 per cent.
Meanwhile PC game sales slowed by 11 per cent year on year, selling 114 million units in the fourth quarter of 2008.
Waar haal je dit vandaan trouwens?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
je post te veel Cyb.![]()
Top 100 van dinsdag 13 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 Dementor
02. 201 Piles
03. 135 Yesse
04. 109 Cyberia18
Wacht even...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Valt mee nu ik het zo zie...
Ja, echt heel cool. Je zal maar net iemand op de korrel nemen en een boom op je donder krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Hier staan trouwens nog meer nieuwe filmpjes. Ziet er echt verbazingwekkend goed uit!
Vanaf 11.30 tot nu heb ik dus 109 posts geplaatstquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?
Je leest verkeerd vieze vuile postsletquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanaf 11.30 tot nu heb ik dus 109 posts geplaatst![]()
Oh ja dinsdag stond er hé....quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je leest verkeerd vieze vuile postslet![]()
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dan nog een crewlid die hiermee loopt te stoken
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alle crew is gay cybje. Dat weet je diep in je hart. Wat wij dan weer weten is dat jij onmogenlijk kan gamen met jouw postaantallen
quote:Zo zal Solid Snake een heuse iPod met zich meedragen zodat hij ten alle tijde de achtergrond muziek kan veranderen. Je kan zelfs nieuwe nummers vinden in het spel en er zullen ook nummers downloadbaar worden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |