Hebben ze het weer eens mooier gemaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee hoor, ik koop ze bij 3BM voor 45 euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het juist niet kicken om een hele kast vol games te hebben alleen al om de nostalgie.
2e handse spellen verkoop je toch bijna altijd met verlies dus of je daarmee wat opschiet betwijfel ik. Tuurlijk kan het zo zijn dat je 1 a 2 miskopen doet in het jaar en dan gaat het natuurlijk wel meteen de verkoop in.
Als het echt zo is, dan haal ik m op de dag dat ie uitkomtquote:Bioshock komt naar de PS3
De geruchten zijn er al een tijdje maar werden steeds ontkent, Nu is er duidelijkheid.
Volgens het gamesblad EGM is de kogel door de kerk. In september van dit jaar verschijnt Bioshock op de PS3. EGM heeft er een heel artikel aan gewijd, De game bevat alle uitbreidingen van de pc en Xbox 360 versie en de graphics zijn nog wat opgepoetst.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef Agiath het volgende:
Wit![]()
Bij ons zou dat niet staan hier maar het is wel stijlvol
* MisterJ.Lo is jaloersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
IK HEB EEN PLAYSTATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat is dan ook weer vermeld.
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan bel ik Sony in Japan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo is jaloers
Alleen ben je wel de lul als dat dit stuk gaat geen garantie hier![]()
Tjahcho mi hado la...... PS3 STUK STUK!!quote:
Grrquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha Jorien met 5-2 en 0-1 verslagen eerst was het Chelsea - Barcelona en daarna Barcelona - Chelsea
Sweetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweet![]()
* zit nog steeds op een zwarte wii te wachten
Dat is dus helemaal leeg... daar had ik al gekeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zoals ik een paar posts eerder al zei zijn er heel veel games die enkele GB's aan data op je harde schijf zetten, zelfs zonder dat je het spel hebt geinstalleerd (wat dan in feite dus wel is gedaan). Stel je speelt 1 keertje Oblivion, en als je de disc er dan weer uithaalt staat er ineens 4.6 GB aan data op je harde schijf. Dus misschien is dat het. Je kan het gewoon checken bij Game Data Management. Ik heb daar onlangs 20 GB schijfruimte vrijgemaakt van allemaal spellen die ik ooit gespeeld heb maar die ik ondertussen alweer verkocht heb.
Ja dan kom ik op 232 uit, dat weet ik.. maar er is data ingebruik door de PS3 zelf die ik nergens terug kan vinden.. een gig of 30quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:50 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de omrekening die niet 'eerlijk' wordt gedaan. Wat op de doos staat is namelijk niet wat je krijgt.......er zit een omrekening waardoor je bij een groter wordend volume steeds meer GB verliest. Deze gast verwoord het wel goed:
[..]
Zo gaat dat dus, ik heb laatst een 400GB HDD gekocht en ik heb maar 372GB ervan ter beschikking, that's life
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:55 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Oja, pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:52 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms: Hell's Highway
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zouden in ieder geval representatief genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Demo's zijn over het algemeen reprensatief genoeg om een mening te hebben over een spel.
En ik vind Haze zuigen, zou het zelf nooit kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |