Mwah... ik vind deze toch beter hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ik had een betere TT kunnen verzinnen: "Tijd voor MetMichiel 500!"
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Charly en Theo [ afbeelding ]
Ik had hem eens niet aangevraagdquote:Op woensdag 30 april 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ] Charly en Theo [ afbeelding ]
Das morgen pas tochquote:Op woensdag 30 april 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ik had een betere TT kunnen verzinnen: "Tijd voor MetMichiel 500!"
Ik heb er nog wel aan gedacht, toen ze bij de nos tijdens het nieuws op de achtergrond te horen waren....quote:
Echt niet! De *poing* .... is van mij! De komende week ff geen *poing* krabbelquote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Morgen dus Tjibbe Tjibsma met de "*POING* Krabbel!" lijkt me?
Wist je dat Giel em ook gebruikt in de Freaknacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Echt niet! De *poing* .... is van mij! De komende week ff geen *poing* krabbel
Wie aan de *poing* komt, komt aan Maricha, zo te zien, hahaquote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Op zich zou ik een variant erop wel grappig vinden, bijvoorbeeld Tjibbe met de '*MOEOEOEOEOEH* Krabbel!'.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja, je denkt zeker dat ik de prijzen aan andere zenders gun, hè?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En vlak Roosmarijn en Annemieke niet uit.
Ja dat weet, komt nog door het Glazen Huis, zit onder de tv-vormgeving. Leuk toch!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wist je dat Giel em ook gebruikt in de Freaknacht?
Kan ook zijn dat ie em 's ochtends gebruikt, maar dan luister ik zelden.
Nu alvast bedankt voor jullie stemmen! Ik ga morgen ook stemmen, en zeker weten op Roos en Annemieke!quote:
Ben ik beide eigenlijk geen fan van...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En vlak Roosmarijn en Annemieke niet uit.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu alvast bedankt voor jullie stemmen! Ik ga morgen ook stemmen, en zeker weten op Roos en Annemieke!
Tot over 1,5 week!
Prettige vakantie!quote:Op woensdag 30 april 2008 21:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja dat weet, komt nog door het Glazen Huis, zit onder de tv-vormgeving. Leuk toch!
Veel plezier! We zullen je missenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu alvast bedankt voor jullie stemmen! Ik ga morgen ook stemmen, en zeker weten op Roos en Annemieke!
Tot over 1,5 week!
Sportief !quote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot over 1,5 week!
Roosmarijn heb ik nog nooit naar geluisterd.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik beide eigenlijk geen fan van...
Maar het zijn wel 3fm-ers, dus misschien verdienen ze daarom alleen al een stem....
Je kunt natuurlijk ook nog op Barbara en Miranda stemmen.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik beide eigenlijk geen fan van...
Maar het zijn wel 3fm-ers, dus misschien verdienen ze daarom alleen al een stem....
Die eerste zag ik zondag nog telefonerend de trap af lopenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook nog op Barbara en Miranda stemmen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Ah... goed om te weten deze zomer... Geen duiven voeren in Venetië.
Dan zal ik mn Bert-shirt maar niet aantrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |