quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Enschede is een leuke stad. Heb er vrienden wonen. Volgens mij de hoogste cafe-dichtheid van Nederland.
had ik het toch goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heeft Maastricht
. Circa 250 cafés op 120.000 inwoners.
Maar Enschede is toch verrasssend gezellig!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat heeft Maastricht
. Circa 250 cafés op 120.000 inwoners.
ik dacht al, ik hoor broodquote:
jaja, bovenstaande is neem ik aan tijdelijk? vind het nu al irritantquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Zie topic in FBquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja, bovenstaande is neem ik aan tijdelijk? vind het nu al irritant
Het is ook in een heel ranzig standaard lettertypequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Ga je nog wat doen van het weekend?"
"Barbequen en muziek luisteren"..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Danny het volgende:
Jah, dat wordt nog anders. Voor nu staat het er permanent, maar ik ga het zo maken dat het er staat zodra de AV gewijzigd zijn totdat je je eerste post hebt geplaatst NA de nieuwe policy. Op die manier is altijd duidelijk dat je akkoord bent gegaan met de laatste versie van de AV.
Ik moet even nadenken over de beste manier om dit te implementeren, maar dat komt wel goed binnen afzienbare tijd
aan de muziek ligt het nooit bij Leuk is Andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
Vond Leuk is Anders lekkere ouwe muziek draaien. Heerlijk
Rob is ziekquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weet het niet poppet. Ik luister niet.
Het is Kink, KX of zelf wat draaien.
Hm, toch hier maar es aan de radioknop draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik weet het niet poppet. Ik luister niet.
Het is Kink, KX of zelf wat draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |