Enschede is een leuke stad. Heb er vrienden wonen. Volgens mij de hoogste cafe-dichtheid van Nederland.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij is gewoon leuk (y).
Ik ken alleen Enschede en het daarbij behorende Tukkers taaltje met een paar kats onmeuning koele uitdrukkingen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, zoveel goede Nederlandse platen en dan gaan 'we' dit draaien.
Leuk rondje Grote Markt kruipen. Gezellig ook. Heel anders uitgaan dan in A'damquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Enschede is een leuke stad. Heb er vrienden wonen. Volgens mij de hoogste café-dichtheid van Nederland.
Dacht dat dat Maastricht was?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Enschede is een leuke stad. Heb er vrienden wonen. Volgens mij de hoogste cafe-dichtheid van Nederland.
Waar maar na weeeeeken lang gehoord te hebben bij elke plaat van een artiest die op die festivals is geweest, hoe fantastisch het was ga ik me irriterenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar Pinkpop en Lowlands roeleren normaal gesproken dan ook hard.
Ook leuk! Maar er zitten meer andere winkels tussen de café's in M'trich dan in Enschede.quote:
Ga je een landelijke kroegentocht houden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook leuk! Maar er zitten meer andere winkels tussen de café's in M'trich dan in Enschede.
dacht ik
Ik weet het binnenkort! Beide staan in de reisplanning de aankomende weken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |