quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch he, het zijn de TMF-Awards niet
Owja, mijn idolen van toenquote:
Ik was 6quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, mijn idolen van toen.
ik was toen 8
Net zoals na een lowlands of pinkpop, dan hoor je weeeeeeken van elke dj hoe fantastisch het wasquote:
Daniël is een Drent. Maar die taaltjes lijken genoeg op elkaar om heel goed te kunnen begrijpen :-)quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Vraag het em, hij is *livelivelive*.
En Tukker is wel onmeuning koel natuurlijk.
Maar Pinkpop en Lowlands roeleren normaal gesproken dan ook hard.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Net zoals na een lowlands of pinkpop, dan hoor je weeeeeeken van elke dj hoe fantastisch het was
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar Pinkpop en Lowlands roeleren normaal gesproken dan ook hard.
Hehe, GOOGLE: DRENTSCH -> TWENTSCHquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daniël is een Drent. Maar die taaltjes lijken genoeg op elkaar om heel goed te kunnen begrijpen :-)
Allemaal Neder-Saksischquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daniël is een Drent. Maar die taaltjes lijken genoeg op elkaar om heel goed te kunnen begrijpen :-)
Hij is gewoon leuk (y).quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |