quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:34 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans, on_air en Roel
Enne Piles: er komt vast leuke muziek..zoals deze van Bill W
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:34 schreef Glacier het volgende:
Enne Piles: er komt vast leuke muziek..zoals deze van Bill W
En Stenders was er niet eens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat gisteren van 12 tot 2 in de auto, en had me verheugd op Stenders. Was ik alleen vergeten om de frequenties van 3FM ff op te schrijven. Dus na 3 kwartier bij Rotterdam, en weg ontvangst
Ik was al bang dat ik gek werdquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef on_air het volgende:
Ja.
Zoals ik al zei; klote hormonen [ afbeelding ].
En dan ook nog een prijs daarvoor krijgen die genoemd is naarquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben gelijk. Leaf - Wonderwoman is het meest gedraaid vorig jaar. Konden ze het niet beter de Kapotdraai-award noemen...?
Da's wel jammer, ja.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan ook nog een prijs daarvoor krijgen die genoemd is naarWim RIgter
. Dat zijn naam met zulke crap verbonden moet worden
.
Zodat je straks op weg naar huis in de bus 'm weer aan kan zetten op maximaal volume?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
Zo, radio is weer even uit. Ik dacht dat ik m'n lader bij me had, maar niet dus. Even zuinig doen dus
Bus? Ik fiets in een kwartier naar huisquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zodat je straks op weg naar huis in de bus 'm weer aan kan zetten op maximaal volume?
Dat is niet tof... Gelukkig heb ik er tot op heden nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:31 schreef Broekie het volgende:
Goed nieuws voor alle Kleenex Tissues aandeelhouders, het allergie-hoogseizoen is nu al weer begonnen
niet vreemd met die oostenwind, alle pollen van het vasteland waaien nu hierheen natuurlijk.... gelukkig heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:31 schreef Broekie het volgende:
Goed nieuws voor alle Kleenex Tissues aandeelhouders, het allergie-hoogseizoen is nu al weer begonnen
En terecht!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Againzender het volgende:
Veenstra stopt er weer eventhjes een van z'n favorieten in
zeg maar gerust dat het totale bagger isquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
Krijg dit nummer nooit uit mijn hoofd. Het is zo aanstekelijk. Maar wel slecht.
Ik weet het. Wat alles nog storender maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg maar gerust dat het totale bagger is
Waarschijnlijk omdat ie het leuk vindt, voor het geld hoeft ie niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef on_air het volgende:
Jon Bon is ook een no go. Hoe houdt die het toch zo lang vol?
quote:Maar na 5 jaar was ik behoorlijk ingekakt. Van Bon Jovi kreeg ik pukkels over mijn hele lijf, en alle Bazen van de Dag moesten dood. Dan wordt het tijd om te vertrekken.
Van Jon snap ik het wel, ik doel meer op "ons" het publiek, dat wij het toelaten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie het leuk vindt, voor het geld hoeft ie niet meer.
Waddah joh? Die Tukkers zijn zo slecht nog nie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
Ik had dit nummer willen aanvragen trouwens, maar leek mij een beetje vreemd voor een Hollander
Niks mis mee idd, en ze brouwen nog lekker bier ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Waddah joh? Die Tukkers zijn zo slecht nog nie.
Leuk dat hoppenquote:Op dinsdag 22 april 200811:59 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas alweer weg bij 3FM... [afbeelding]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7171
tsja, als je naar de C&S-show gaat.... Ze heeft 't nog lang volgehouden daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas alweer weg bij 3FM...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7171
dat is toch Big Band met Bad Big Band ofzoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Piles het volgende:
Die begintune van Stenders hè, is die ook ergens te vinden
Dit is de mindere periode waar ik niet aan refereer, want Jewel heeft natuurlijk alleen maar topmuziek gemaakt, alleen een echte kenner zou hier over kunnen oordelen ;w.quote:
Eh, ok dan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is de mindere periode waar ik niet aan refereer, want Jewel heeft natuurlijk alleen maar topmuziek gemaakt, alleen een echte kenner zou hier over kunnen oordelen ;w.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |