Waarschijnlijk omdat ie het leuk vindt, voor het geld hoeft ie niet meer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:38 schreef on_air het volgende:
Jon Bon is ook een no go. Hoe houdt die het toch zo lang vol?
quote:Maar na 5 jaar was ik behoorlijk ingekakt. Van Bon Jovi kreeg ik pukkels over mijn hele lijf, en alle Bazen van de Dag moesten dood. Dan wordt het tijd om te vertrekken.
Van Jon snap ik het wel, ik doel meer op "ons" het publiek, dat wij het toelaten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie het leuk vindt, voor het geld hoeft ie niet meer.
Waddah joh? Die Tukkers zijn zo slecht nog nie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:50 schreef Againzender het volgende:
Ik had dit nummer willen aanvragen trouwens, maar leek mij een beetje vreemd voor een Hollander
Niks mis mee idd, en ze brouwen nog lekker bier ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Waddah joh? Die Tukkers zijn zo slecht nog nie.
Leuk dat hoppenquote:Op dinsdag 22 april 200811:59 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas alweer weg bij 3FM... [afbeelding]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7171
tsja, als je naar de C&S-show gaat.... Ze heeft 't nog lang volgehouden daarquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Maartje Glas alweer weg bij 3FM...
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7171
dat is toch Big Band met Bad Big Band ofzoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:13 schreef Piles het volgende:
Die begintune van Stenders hè, is die ook ergens te vinden
Dit is de mindere periode waar ik niet aan refereer, want Jewel heeft natuurlijk alleen maar topmuziek gemaakt, alleen een echte kenner zou hier over kunnen oordelen ;w.quote:
Eh, ok dan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is de mindere periode waar ik niet aan refereer, want Jewel heeft natuurlijk alleen maar topmuziek gemaakt, alleen een echte kenner zou hier over kunnen oordelen ;w.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |