quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:34 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans, on_air en Roel
Enne Piles: er komt vast leuke muziek..zoals deze van Bill W
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:34 schreef Glacier het volgende:
Enne Piles: er komt vast leuke muziek..zoals deze van Bill W
En Stenders was er niet eens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat gisteren van 12 tot 2 in de auto, en had me verheugd op Stenders. Was ik alleen vergeten om de frequenties van 3FM ff op te schrijven. Dus na 3 kwartier bij Rotterdam, en weg ontvangst
Ik was al bang dat ik gek werdquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:46 schreef on_air het volgende:
Ja.
Zoals ik al zei; klote hormonen [ afbeelding ].
En dan ook nog een prijs daarvoor krijgen die genoemd is naarquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben gelijk. Leaf - Wonderwoman is het meest gedraaid vorig jaar. Konden ze het niet beter de Kapotdraai-award noemen...?
Da's wel jammer, ja.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan ook nog een prijs daarvoor krijgen die genoemd is naarWim RIgter
. Dat zijn naam met zulke crap verbonden moet worden
.
Zodat je straks op weg naar huis in de bus 'm weer aan kan zetten op maximaal volume?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
Zo, radio is weer even uit. Ik dacht dat ik m'n lader bij me had, maar niet dus. Even zuinig doen dus
Bus? Ik fiets in een kwartier naar huisquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zodat je straks op weg naar huis in de bus 'm weer aan kan zetten op maximaal volume?
Dat is niet tof... Gelukkig heb ik er tot op heden nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:31 schreef Broekie het volgende:
Goed nieuws voor alle Kleenex Tissues aandeelhouders, het allergie-hoogseizoen is nu al weer begonnen
niet vreemd met die oostenwind, alle pollen van het vasteland waaien nu hierheen natuurlijk.... gelukkig heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:31 schreef Broekie het volgende:
Goed nieuws voor alle Kleenex Tissues aandeelhouders, het allergie-hoogseizoen is nu al weer begonnen
En terecht!quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:49 schreef Againzender het volgende:
Veenstra stopt er weer eventhjes een van z'n favorieten in
zeg maar gerust dat het totale bagger isquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef on_air het volgende:
Krijg dit nummer nooit uit mijn hoofd. Het is zo aanstekelijk. Maar wel slecht.
Ik weet het. Wat alles nog storender maakt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeg maar gerust dat het totale bagger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |