Ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:41 schreef nicomart het volgende:
galgje?
Xijn naam iz iig goedquote:Kor Kanbier
TSI = 970, 17 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Zwak hoor. Maar wel 17 jaarquote:[Gerard Kardolus (195756577) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 22-03-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 272 ¤/week
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatten: slecht
Niet veel soeps dus, hij haalde 4,5 sterren als vleugelspelerquote:Bart Braaksma heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Deze speler is slecht in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Bart Braaksma (195763584) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 28-06-2008
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 252 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Dré Roodenburg en hij is 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Vleugelspel wordt! Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Volledig mee eens behalve het weer.. I've got sunshinequote:Op zondag 16 maart 2008 06:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kutscouts
Kutpull
Kutweerregen
Vanavond een (te) sterke tegenstander op visite, let's see what happens...
Speel uit, en ga maar eens MOTS spelenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Volledig mee eens behalve het weer.. I've got sunshine
Het probleem ligt in deze niet bij het Finlandschap maar je kunt het gewoon niet hebben dat wij wèl de Fok!Cup hebben weten te bemachtigen, iets wat jouw Limboteam nooit voor elkaar zal gaan krijgen...quote:
quote:Pieter-Jan Berg heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt!
lol!quote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Het probleem ligt in deze niet bij het Finlandschap maar je kunt het gewoon niet hebben dat wij wèl de Fok!Cup hebben weten te bemachtigen, iets wat jouw Limboteam nooit voor elkaar zal gaan krijgen...
quote:Vittorio Viggiani [playerid=169896191]
19 jaar en 75 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 22-04-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 810
Loon: 1 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Hij heeft geen zichtbare vormveranderingen of blessures/schorsingen deze week, zal dus nagenoeg dezelfde ratings halen.. Misschien iets hoger zelfvertrouwen (dus aanval)quote:A.F.C.A. Apeldoorn N.V.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 138
't regent, hij heeft 2 technische spitsen, 1 technische WB en 1 krachtige CD. Ik heb 1 technische spits, 1 snelle verdediger en 1 krachtige IM voor eventuele WE'squote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer laag)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (hoog)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
Counterrating goed (hoog)
Tjah, de enige conclusie die ik kan trekken is dat je een kutteam hebtquote:Op zondag 16 maart 2008 17:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tegenstander uit vorige week:
[..]
Hij heeft geen zichtbare vormveranderingen of blessures/schorsingen deze week, zal dus nagenoeg dezelfde ratings halen.. Misschien iets hoger zelfvertrouwen (dus aanval)
Ik kan (aldus HT-ratings) ongeveer de volgende ratings halen met een 4-5-1 counter (2 defWB, 1 WTM, 1 IMD, 1 IMA, 1 WA en 1 FTW) met een goed (hoog) counterrating..
[..]
't regent, hij heeft 2 technische spitsen, 1 technische WB en 1 krachtige CD. Ik heb 1 technische spits, 1 snelle verdediger en 1 krachtige IM voor eventuele WE's
Als ik niet MOTS verlies ik het middenveld gigantisch.. Is een 5-3-2 counter (3 IM's waarvan 1 verdedigend en 1 aanvallend) zonder opstellingservaring een optie? Het kost me 2 halve trainingsplaatsen (niet erg, staat FC en iets wat een mix tussen een winger en trainee is...), ik hou hooguit een slecht (zeer hoog) middenveld over (zonder verwarring) en pak dan een redelijk (zeer hoog) centrale verdediging, backposities blijven ongeveer gelijk... Qua aanval zal ik iets van zwak (hoog) kunnen halen, wel dan een uitstekend counterrating en 3 koppers (tov 1 bij hem) in m'n team..
5-3-2 met 1 IM en 2 wingers is voor mij geen optie, kost teveel trainingsplaatsen en middenveld + vorm is niet toereikend voor goede ratings op die posities..
Zullen we eens kijken waar ik over 2 jaar staquote:Op zondag 16 maart 2008 18:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjah, de enige conclusie die ik kan trekken is dat je een kutteam hebt
Ik het niet even bedenken nu. Mijn hoofd werkt niet zoals ik zou willen....quote:Op zondag 16 maart 2008 18:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken waar ik over 2 jaar sta
Maar geen inhoudelijke/tactische tips dus?
Overigens, win ik dit niet is het niet heel erg, tegenstander speelt nogal wat langer al en is net gedegradeert uit VII.. Ik zou echter graag promotiekansen in eigen hand houden om aan het eind van het seizoen te kijken of promotie haalbaar/verstandig is...
Mijn stats:quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 179
Verdediging 99
Middenveld 24
Aanval 56
HatStats 179
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (hoog)
HatStats 172
Verdediging 65
Middenveld 48
Aanval 59
HatStats 172
goed bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:50 schreef rompompom het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Hattrick
OP met topicnummers ge-update.
[..]
Ook..
Heldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:50 schreef rompompom het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Hattrick
OP met topicnummers ge-update.
[..]
Ook..
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is de beste tacktiek tegen een counteraar? Middenveld verstevigen, evt een vleugelspeler naar t midden?
Zijn stats:
[..]
Mijn stats:
[..]
Tegen counteraars speel ik meestal pressievoetbal..quote:Op zondag 16 maart 2008 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is de beste tacktiek tegen een counteraar? Middenveld verstevigen, evt een vleugelspeler naar t midden?
Zijn stats:
[..]
Mijn stats:
[..]
Mijn stats:quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 162
Verdediging 58
Middenveld 60
Aanval 44
HatStats 162
Alleen zijn middenveld is beter dan die van mij, dus als ik ongeveer dezelfde stats heb als hem zou ik ook kunnen winnen van m/n tegenstander. Daarom heb ik een vleugelspeler naar het midden gezet en een mid op normaal ipv aanvallend.quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (hoog)
HatStats 172
Verdediging 65
Middenveld 48
Aanval 59
HatStats 172
quote:
Dank, maar 't was maar een kwartiertje werk. Ik heb wel de link naar de OP naar de wiki van FOK! gezet in plaats van jouw tekstbestandje. Als je de hele meuk hebt gekopieerd, moet je het maar weer terugzetten.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
HeldDat wilde ik over 1.5 week in mn vakantie doen.
Toppie.
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:48 schreef Yankee_One het volgende:
2-0 gewonnen met pic
TS: paradijs op aarde
vquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 125
Verdediging 63
Middenveld 30
Aanval 32
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
HatStats 146
Verdediging 71
Middenveld 36
Aanval 39
Pech dat hij wel scoort, maar hoe had je zelf willen scoren?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Kuthattrick.![]()
![]()
!
Iemand die me kan vertellen hoe ik dit verloren heb?
http://www74.hattrick.org/Common/MatchDetails.aspx?matchID=168569301&useArchive=True
[..]
v
Mijn Team
[..]
quote:Hoogtepunten
1 - 0 Jamie Franks (4)
2 - 0 Paul Zaglauer (33)
Balbezit
49% - 51%
48% - 52%
SC diepFries
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 134
A.F.C.A. Apeldoorn N.V.
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 135
GardierStats 159
wbquote:
quote:Na diverse provocaties geeft insane-speler Robert Bloch een kopstoot tegen de borst van zijn rechtstreekse tegenstander. Wanneer de gemoederen bedaard zijn, gaat de scheidsrechter te rade bij zijn assistent en trekt zonder aarzelen de rode kaart.
quote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef nicomart het volgende:
Heb ik een nieuwe middenvelder gekocht.. Blijkt het Zidane te zijn die onder een alias toch weer probeert te voetballen...
[..]
Heb nu ongeveer een 8 ton te besteden totdat ik in de negatieve cijfers kom.... M'n ratings van m'n laatste wedstrijd:quote:Transfers voor Philipp Eichberger
Datum Van Aan Prijs TSI toen
17-03-2008 Annooo weird wizards 744 000 ¤ 1 740
05-03-2008 fc superkv Annooo 261 000 ¤ 1 480
17-02-2008 Säusensteiner Gr fc superkv 199 000 ¤ 1 790
In deze wedstrijd viel desondanks een vleugelspeler uit met een blessure... Beide spitsen naar de vleugel geplaatst, waardoor centrale aanval lager uitvalt...quote:Annooo
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 145
Wat train je en wil je met je aanvallers naar de vleugels blijven spelen?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:08 schreef Anno20 het volgende:
Zo, net een overbodige speler verkocht, waarvan ik hoopte dat hij beter zou zijn als m'n huidige.... Dat bleek niet het geval, maar wel optimaal geld verdienen op deze manierLeuk, zo'n aantrekkende transfermarkt!
[..]
Heb nu ongeveer een 8 ton te besteden totdat ik in de negatieve cijfers kom.... M'n ratings van m'n laatste wedstrijd:
[..]
In deze wedstrijd viel desondanks een vleugelspeler uit met een blessure... Beide spitsen naar de vleugel geplaatst, waardoor centrale aanval lager uitvalt...
Mijn vraag is waar ik nu het best als eerst kan versterken...
Ik heb 1 aanvaller met uitstekend scoren en redelijk passen, maar die staat nu naar de vleugel... Verder heb ik een uitstekend scoren, redelijk vleugelspel en matig passen als 2e aanvaller... Blijft dan het advies ongewijzigd?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef Matje-1989 het volgende:
Als ik jou was zou ik een goede aanvaller kopen met passen.
Om je centrale aanval een boost te geven..
Ik train positiespel en in principe zou m'n opstelling bestaan uit 1 aanvaller naar de vleugel en 1tje niet... Zie stats hierboven... Heb nu nog 3 trainees lopen voor mid en 2 trainees op vleugel en iets oudere basisspelers (3x iets van 21 jaar) op mid, die nog wel 1 niveau omhoog kunnen denk ik... moet toch mee blijven doen en dan ben ik afhankelijk van het middenveld, dus moet wachten met verkoop totdat ik doorstroming heb...quote:Wat train je en wil je met je aanvallers naar de vleugels blijven spelen?
Oké.. ik zag dat je ook een verdediger te koop had staan.. moet je daar een nieuwe voor kopen of heb je daar al een nieuwe voor?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:59 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ik heb 1 aanvaller met uitstekend scoren en redelijk passen, maar die staat nu naar de vleugel... Verder heb ik een uitstekend scoren, redelijk vleugelspel en matig passen als 2e aanvaller... Blijft dan het advies ongewijzigd?
[..]
Ik train positiespel en in principe zou m'n opstelling bestaan uit 1 aanvaller naar de vleugel en 1tje niet... Zie stats hierboven... Heb nu nog 3 trainees lopen voor mid en 2 trainees op vleugel en iets oudere basisspelers (3x iets van 21 jaar) op mid, die nog wel 1 niveau omhoog kunnen denk ik... moet toch mee blijven doen en dan ben ik afhankelijk van het middenveld, dus moet wachten met verkoop totdat ik doorstroming heb...
Die verdediger heb ik net nog te koop gezet, moet nog een vervanger voor gekocht worden inderdaad... waarschijnlijk een formidabel verdediger, maar moet maar even zien hoeveel geld deze opbrengt... Wacht het nog even 3 dagen af. Bedankt voor de adviezen!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Oké.. ik zag dat je ook een verdediger te koop had staan.. moet je daar een nieuwe voor kopen of heb je daar al een nieuwe voor?
Indien hij vervangen moet worden zou ik van al het geld een verdediger kopen.. Indien je de vervanger al in huis hebt.. dan zou ik er een aanvaller van kopen..
Poeh.. geen idee.. Ik ken de transfermarkt voor formidabele verdedigers niet..quote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Die verdediger heb ik net nog te koop gezet, moet nog een vervanger voor gekocht worden inderdaad... waarschijnlijk een formidabel verdediger, maar moet maar even zien hoeveel geld deze opbrengt... Wacht het nog even 3 dagen af. Bedankt voor de adviezen!
Als ik straks een verdediger ga kopen voor ongeveer 1 miljoen, wat voor stats zou deze dan moeten hebben voor in de 7e klasse? Verdedigend op de vleugel waarschijnlijk...
Gelukkig toch met 2-0 weten te winnen met een iets minder middenveld en is hij alleen geschorst voor de beker. Wat waarschijnlijk mijn laatste ronde wordt, of de counter moet toch nog iets leuks gaan oplevere.quote:
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Roelof Ligthart heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Met 4 ton? lijkt me wat weinig of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Hooguit een 30 plusserT iddquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Leeftijd__Uitstekend__Goed__Leeftijd__Uitstekend__Goed_quote:Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef One_conundrum het volgende:![]()
heeft iemand het lijstje nog met het percentage conditie training mbt gem leeftijd? ik beloof dat ik em deze keer op sla
onze is 223ste, maar dat komt doordat onze nummer 8 een prutser is. Speel ik gister 532 met mijn jongste trainees en keeper achterin en ik picte ook nog. ik won dus maar met 3-1. volgende dag gelijk per bericht van hem; Er is nog hoop.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 9 / 1024
Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren? Als je de gedownloade files eventjes kopieert, verlies je geen data. Ook je instellingen kan je back-uppen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef terryvorst het volgende:
Hoi,
Ik had een vraag. Iemand een idee waar ik versie 2.13.7 van ht ratings kan downloaden. Heb nu versie 2.13.5 maar daar krijg ik elke keer een foutmelding als ik op de trainingsresultaten wil klikken.
Of weet iemand nog een andere progamma waar ik goed mijn trainingresultaten kan bijhouden.
groet,
terry
Anders zandzeepsodemineraalwatersteenstraalt hij even op met HAM!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is hier geen vleesassociatietopic..
12x woordwaarde
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geïrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
* Wurdsje heeft het vlaggetje van Hongarije erbijquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geïrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
Om 'm echt 'snel' hoger te krijgen moet je PICcen, maar voorzover mij bekend stijgt 'ie ook uit zichzelf wel (heel langzaam)quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.
Als hij lager is, zul je een (paar) keer moeten PICcen om het op te krikken....
Toch?
Die Boros is overigens z'n topspeler, beste IM (qua TSI en sterren). Waarom hij ook z'n friendlies met z'n beste A-spelers speelt, geen idee..quote:Hoogtepunten
0 - 1 Luigi Massari (31)
1 - 1 Renos Soulios (32)
2 - 1 Ignaz Krachenfels (35)
3 - 1 Gerry Collomosse (41)
(geel) Kiriakos Tsirliagkos (34)
(geel) Luis Gualda (36)
(blessure) Rãzvan Boros (40)
ja, het wordt meestal pas een beetje echt spannend zo rond ronde 6quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:32 schreef -J-D- het volgende:
Vanavond verwacht ik een makkelijk bekerduel.
Toch fijn als je in de 4e ronde op voorhand weinig zorgen hoeft te maken.
Het kan altijd verrassend lopen, maar goed.
Edit:quote:Wilco Trap (196072134)
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 09-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 274 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Wel lullig dat The Jelliebee's een BOT team is.quote:06-04-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - The Jelliebee`s we zijn aan elkaar gewaagd
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 60 000 ¤
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, het wordt meestal pas een beetje echt spannend zo rond ronde 6
quote:Supporters Club : 2384 members
Fan mood : Sending love poems to you
Zijn er ook niet veel bijgekomen.quote:17-03-2008 3 new supporters signed up and paid 90 € in fees.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Naja mits ik win speel ik volgende week thuis
[..]
1-0 achterquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:32 schreef -J-D- het volgende:
quote:15 minuten zijn er gespeeld op het moment dat Francesco Trenta een counteraanval vanaf links heel simpel kan afmaken. De verdediging is in geen meters te bespeuren! 1 - 0.
quote:De bezoekers werken de achterstand helemaal weg in de 24e minuut na een splijtende actie op rechts. Het staat 1 - 1 en doelpuntmaker Mark Lacey vraagt het publiek om steun. Hij wil duidelijk meer!
Gister ook goed/goed gekocht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Yankee_One het volgende:
3-1 voor met rust
verder goed/goed (future coach) aangeschaft voor 446k. wat best weinig is
Tot zover mijn bekeravontuurquote:
quote:K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid wonderbaarlijk
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval uitstekend (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
BigOld455
Tactiek normaal
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging formidabel (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
Ronde 4 was al nieuw voor me, maar nu gaan we op naar ronde 5quote:YMFC
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek normaal
Middenveld uitmuntend (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
HatStats 229
Verdediging 69
Middenveld 114
Aanval 46
Iuvenes United
Tactiek normaal
Middenveld goed (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Rechteraanval formidabel (hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval uitmuntend (zeer hoog)
HatStats 260
Verdediging 70
Middenveld 81
Aanval 109
Mijn volgende tegenstander staat 8e in III...haalde vandaag in een uitwedstrijd hetzelfde middenveld als ik in mijn thuiswedstrijd....Maar in de competitie zet hij gewoon ff een reusachtig middenveld neer (FC Puk).quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Yankee_One het volgende:
komende tegenstander staat 1 in III.
532 counter met pic it is
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:32 schreef -J-D- het volgende:
Verrassendquote:
Kijk dat vond ik een leuk bericht. Ben meteen zelf ook ff gaan zoeken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Yankee_One het volgende:
verder goed/goed (future coach) aangeschaft voor 446k. wat best weinig is
Leuk om een jaartje in mn B team rond te sukkelen.quote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:34 schreef Outpost76 het volgende:
Weer een lekkere jeugd promovendus.
[..]
Weer zo een leuke ontslagen jeugd promovendus.quote:Speler met ID 196072134 is voor het laatst gezien ruziemakend over de kwaliteit van de kroketten met zijn verloofde in cafetaria "De Vette Hap". Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Tering al 4 mil voor gebodenquote:Siep Kaaij (58252644)
26 jaar en 104 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 28-03-2008
Total Skill Index (TSI): 78 080
Loon: 35 670 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
geen ervaring meequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef Yurzinho het volgende:
Kan het kloppen dat ik mijn Teamspirit maar 1 dag op Paradijs op aarde kan houden? Met een coach met redelijk leiderschap...
Gebeurt me nu al voor de tweede keer op rij.
Vanaf In de wolken een wedstrijd met PIC. Na de wedstrijd staat mijn TS netjes op Paradijs op Aarde. Maar na de eerstvolgende update is hij alweer gedaald naar In de wolken...
De tering ik heb ook zo'n speler rondlopen, maar dan met uitstekend passen, redelijk winger en goed SPquote:
+1 mijn keeper naar matig. En dit is wel de bevestiging van de nieuwe engine. IK WIL NAAR WONDERBAARLIJK.quote:Alberto Gardoqui
TSI = 30 960, 20 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Zelfs met een goed coach kan je hem niet op PoE houden voor de volgende wedstrijd, het daalt altijd de training van de dag van wedstrijd zelf. Niks mis mee, is een continu getal en daardoor zit je gewoon heel hoog in delirious.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef Yurzinho het volgende:
Kan het kloppen dat ik mijn Teamspirit maar 1 dag op Paradijs op aarde kan houden? Met een coach met redelijk leiderschap...
Gebeurt me nu al voor de tweede keer op rij.
Vanaf In de wolken een wedstrijd met PIC. Na de wedstrijd staat mijn TS netjes op Paradijs op Aarde. Maar na de eerstvolgende update is hij alweer gedaald naar In de wolken...
Wat denken jullie, verkopen? of verder trainen op scoren?quote:Franco Stentardo [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 560, 17 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
hangt er van af. Heb je geld nodig?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef Tuinboon het volgende:
Mooie pop![]()
[..]
Wat denken jullie, verkopen? of verder trainen op scoren?
Opzich wel, want nu ik in de VI zit is mijn middenveld te zwak. Wat zal ie gaan opleveren? Transfervergelijking vindt niets.. Iets van 2Mil?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hangt er van af. Heb je geld nodig?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:38 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Opzich wel, want nu ik in de VI zit is mijn middenveld te zwak. Wat zal ie gaan opleveren? Transfervergelijking vindt niets.. Iets van 2Mil?
Heb nog 1,3 mil in cash. Dus dat wordt ongeveer 3 miljoen dan in totaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Doe voor anderhalf miljoen op de lijst. Maar voor die 1,5 tot 2 mil heb je maximaal een wonderbaarlijk PM....
Tja ik ben druk aan t klussen in mn huissie en ga (als alles mee zit) de 29e verhuizen!!quote:
quote:Alan Janson heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!
Ik heb een verjaardag, dus dit keer niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog mensen die vanavond samen met qyn en mij en meeting willen houden in Tilburg?
quote:Jord Delger (196376870) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 13-05-2008
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 292 ¤/week
Eigenaar: Vy Mamynka
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
wat zijn de plannen met die kloteweer?quote:Op zondag 23 maart 2008 10:34 schreef -J-D- het volgende:
Nog mensen die vanavond samen met qyn en mij en meeting willen houden in Tilburg?
Hij haalt nu 5,5 ster als centrale verdediger.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Mats van de Westelaken en hij is 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer waardeloos zijn.
quote:Mats van de Westelaken (196464815)
17 jaar en 13 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-06-2008
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 271 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Fifa Street spelen bij qyn, Pizza of shoarma halen, bier drinken, gezelligheid en slap ouwehoeren.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat zijn de plannen met die kloteweer?
waarom trainde je hem niet door tot redelijk?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef DeHovenier het volgende:
Weer tijd voor een pull, de enige speler die ik nu kan pullen:
[..]
Hij haalt nu 5,5 ster als centrale verdediger.
Pull:
[..]
Op zo'n korte termijn is het voor mij helaas niet mogelijk om naar de andere kant van het land te komen..quote:Op zondag 23 maart 2008 10:34 schreef -J-D- het volgende:
Vanaf omgeving Nijmegen gaat een autoquote:Op zondag 23 maart 2008 13:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Op zo'n korte termijn is het voor mij helaas niet mogelijk om naar de andere kant van het land te komen..
Volgende keer.. er moet maar snel eens een grote meet georganiseerd worden..quote:Op zondag 23 maart 2008 14:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vanaf omgeving Nijmegen gaat een auto
Is dat een optie?
Het klinkt niet gek.. Hoor alleen net dat ik eigenlijk een soort van feestje heb, maar dat is niet helemaal duidelijk...quote:Op zondag 23 maart 2008 13:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Fifa Street spelen bij qyn, Pizza of shoarma halen, bier drinken, gezelligheid en slap ouwehoeren.
Kom je ook?
Mwah, we hebben het maar afgeblazen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het klinkt niet gek.. Hoor alleen net dat ik eigenlijk een soort van feestje heb, maar dat is niet helemaal duidelijk...
Hoe laat zou het startsein hiervoor komen?
Yupquote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens ik heb nu 5 scorentrainees..maar door die nieuwe trainingsdingen telt toch vriendschappelijk en competitiewedstrijden even zwaar bij de training hè? Want dan boeit het niet wie ik opstel.
[ afbeelding ]
Wordt inmiddels een beetje krap allemaal. Volgende keer beter..quote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, we hebben het maar afgeblazen.
qyn en ik kunnen als enige
wil nog best naar Tilburg gaan, maar dan moet ik wel zeker weten dat je komt
quote:Ja krijg het weer heen en weer achterlijk kut spel :s
Gewoon fucking 3 kansen tegen en weer 3-0 achter en dat tegen een of andere noob met maar 100 HatStats
quote:Ja bagger daar gaat mijn mid dus..gemene trap tegen de schenen..ja je hebt toch scheenbeschermers ofwat? Davids look-a-like
Nu komt mijn Udreskoei erin met redelijk PM :s
hij zitquote:Op zondag 23 maart 2008 21:11 schreef Yankee_One het volgende:
hmm 55% bbz, de 2-1 mag dus wel vallen
5-2 verloren. ik kwam 1-0 voor en toen trapte hij mijn beste verdediger eruit. Net als vorig seizoenquote:gittermaster
Tactiek normaal
Middenveld goed (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (laag)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval uitstekend (zeer hoog)
ga je er serieus mee kappen dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:01 schreef -J-D- het volgende:
Iemand interesse om m'n team te kopen?
Sta in de middenmoot van de V met leuke spelers.
Bieden vanaf 20 euro.
http://www.johan-derksen.com/team
Jup.quote:
Waarom speel jij dan lager dan ik?quote:
Lul niet zo raar JD!!!!!! Stug door gaan!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:20 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, na 4.5 jaar is de lol er wel vanaf
Het komrad-sirdalord-grumpey-jonks-madkow-verhaal zeg maar
En gezien mijn aanval niet echt verdiendquote:FC RKDEO
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 177
Verdediging 105
Middenveld 33
Aanval 39
AFC Rijn-Gouwe
Tactiek normaal
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 187
Verdediging 67
Middenveld 48
Aanval 72
tssk.. slaap er nog eens nachtje over zou ik zeggen..quote:Op zondag 23 maart 2008 23:20 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij is telaat bij Fok gekomen voor tips.
tsssss.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:20 schreef -J-D- het volgende:
qyn is dus still alivequote:Op zondag 23 maart 2008 23:20 schreef -J-D- het volgende:
Iig evenveel hatstats totaal als mn Seniorenquote:Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Linkeraanval uitstekend (laag)
HatStats 177
Verdediging 98
Middenveld 15
Aanval 64
Done.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tssk.. slaap er nog eens nachtje over zou ik zeggen..
Blijf jij eens gewoon spelenquote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Ik kan alles verkopen en dan een bod doen op een van jullie spelers van 10 miljoen of zo
Ik zal dan geband worden, maar raken jullie die 10M dan kwijt?
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Ik kan alles verkopen en dan een bod doen op een van jullie spelers van 10 miljoen of zo
Die 10M wordt gecorrigeerd naar de marktwaarde plus een beetje extra. Dat is wat met mijn 2 spelers toen gebeurd was toen een team die voor veel geld gekocht had.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Zorg dat je tijd teveel hebt om dit goed te kunnen spelenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef NoJokes het volgende:
Ziet er wel leuk uit, ga het ook maar eens spelen. Iemand tips?
Idioot! blijf lekker hier man, ik doe ook alleen maar opstellingen maken en voor de rest niets.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Dat moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zorg dat je tijd teveel hebt om dit goed te kunnen spelen
Wees blij dat het nu waarschijnlijk een paar dagen is.. Toen ik begon was het nog een wachtlijst van een maand of 6quote:Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn.
EDIT: Oja, lekker zo'n wachtlijst![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Ja:quote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef NoJokes het volgende:
total skill index, is een indicatie van de kwaliteiten van een speler, het is echter niet zo dat een hoge TSI betekent dat een speler absoluut beter is. Het gaat om dat je spelers met de goede kwaliteiten op de goede plaats zet. programmatjes te over: HAM is hier geloof ik populair. Ik doe het al tijden zonder.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik zeg maar één ding: doorgaan, vooral doorgaan!"
Bedankt, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2008 15:22 schreef komrad het volgende:
[..]
total skill index, is een indicatie van de kwaliteiten van een speler, het is echter niet zo dat een hoge TSI betekent dat een speler absoluut beter is. Het gaat om dat je spelers met de goede kwaliteiten op de goede plaats zet. programmatjes te over: HAM is hier geloof ik populair. Ik doe het al tijden zonder.
Yes, you can...quote:Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
wij ook. Je kunt nooit te veel vragen stellen
Dan worden de wedstrijd verslagen soms wel saaaai hoor...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
Kan ook Refused achterna gaan door een Counterteam te beginnen
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
Ik speel 2x/week met een elftal vol 17jarige prutsers die ik voor 1000 gekocht heb, en daar probeer ik wat van te maken. Die falen zelfs in counteren...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
HAM is ook gratis. (als je de crack hebt tenminste)quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.
Zie t onderstaande :quote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef NoJokes het volgende:
Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI(al beantwoord door Komrad) en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
Heb je de regels enig sinds door genomen en je hebt nog vragen kan je die altijd hier vragen. Ik heb altijd geleerd dat t enige domme is een vraag niet te stellen. Dus voor je iets doet wat je niet zeker weet dump je vraag dan ff hier. Er is altijd wel iemand die je kan helpen. Maar ga er iig eerst voor om je hattrickdiploma te halen. Als je die nl hebt, heb je weer extra geld en begrijp je de basis om dit spel te starten. Heb je dat allemaal dan ga je bepalen wat je gaat trainen en aan de hand daar van ga je voor die linie trainies kopen van min 17 en max 18 jaar (die worden t snelst beter). Met de skil die je traint op max redelijk. Suc6quote:Op maandag 24 maart 2008 14:27 schreef rompompom het volgende (edited door Outpost76):
Ja:Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> Mee eens. ![]()
Breid je stadion niet uit.--> ZEKER VOORLOPIG NIET DOEN!!! Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> erg mee eens. ![]()
![]()
Koop geen spelers met hele hoge TSI omdat ze desondanks lekker goedkoop zijn. --> Kijk eerst eens wat je team doet met een opstelling gemaakt door bv HT Ratings. Voor dat je te gehaast spelers gaat kopen waar je achteraf eigenlijk niks aan hebt. Dat kan je veel geld schelen. Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> HEEL erg mee eens. ![]()
![]()
![]()
Gebruik een programmaatje als HAM of HCP of Hattrick Buddy of HT Ratings, tenzij je zelf extreem goed met Excel bent. Het is erg prettig om je trainingen ermee bij te houden en om met mogelijke opstellingen te spelen. Ik zelf gebruik HAM om de training van mn spelers bij te houden en HT Ratings voor mn opstelling.
jup.. ¤7,50 for lifequote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.
Wil jij ff wachten tot ik mn edit af heb voor je weer reageert!!! BEDANKT!!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. ¤7,50 for life
Maar geloof dat er ook ergens keys in omloop zijn. Heb ik alleen zelf nooit gebruikt
Niet allemaal tegelijker tijd svp. Ik heb ze allemaal geweigerd kon nie kiezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand een jeugd friendly? Daag me dan uit
Er was geen meet bij gebrek aan belangstelling.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef Grumpey het volgende:
JD
Nu baal ik helemaal dat ik er gister niet was...
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil jij ff wachten tot ik mn edit af heb voor je weer reageert!!! BEDANKT!!![]()
edit:
[..]
Niet allemaal tegelijker tijd svp. Ik heb ze allemaal geweigerd kon nie kiezen.![]()
Echt niemand joh??? vage zooi.![]()
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..quote:Volgende oefenwedstrijd kan ten vroegste op 31-03-2008 geboekt worden.
Inderdaad.. Het was mij meer dan waard. Maar ik moest inderdaad ook een vriend met een creditcard vragen om het voor me te regelen, omdat ik zelf niet zo'n ding heb (en maar goed ook anders was ik allang faillietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef rompompom het volgende:
De enige reden om een crack te gebruiken lijkt me dat je de betaalmethode(s) niet kan volgen. Anders lijkt me ¤7,50 voor iets wat je al jaren bijna dagelijks gebruikt een op te brengen bedrag.
Lache! Hoe heet je team en hoe lang speel je nu?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:13 schreef aezop het volgende:
Woei ik ontdek nu net dat dit ook op Fok is... Ik ben een diehard hattricker die het nog niet zo lang doorheeft . 7e divisie!
Dat heb ik dus ook en die moeite is t me niet waard zeker niet voor 7,50. Dus dan maar die crack. Kan ik ook heel mn leven mee doen. 1x gecrackt = voor altijd gratis updaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Het was mij meer dan waard. Maar ik moest inderdaad ook een vriend met een creditcard vragen om het voor me te regelen, omdat ik zelf niet zo'n ding heb (en maar goed ook anders was ik allang failliet)
Lijkt me een goed plan! Kunnen mn jongens nog ff op trainings kamp.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..
Waar gaat dit nou weer over.quote:Persberichten
24-03-2008 Verstoten...
... van de tweede plek. Ach, het moest een keer gebeuren. Het gat is gelukkig niet groot. Ik ben in elk geval blij dat de clowns en de dodo's keihard afgemaakt worden in de VI. Ik heb begrepen dat ze nog eens terugkijken naar deze competitie, en dan naar mij in het bijzonder. Kennelijk heb ik toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
Outpost, je bent nog steeds lelijk. Dat wilde ik even gezegd hebben. Voor de mensen die zich afvragen wie dat is, en ook eens een kijkje willen nemen: outpost76.
apart ja.. en hoe hij nog een kijken wil laten nemen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is dit nou weer. Een team (ArFC Arenacum (365324) ) uit mn vorige div heeft dit als persbericht uitgegeven. :
[..]
Waar gaat dit nou weer over.![]()
Neuhh dat schiet ook niet op joh. Zo iemand vind t all1 maar geil als ie aandacht krijgt. Gewoon negeren.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Die gozer is niet goed wijs geloof ik.. Die ziet ze vliegen
ok ok.. ik hou al opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuhh dat schiet ook niet op joh. Zo iemand vind t all1 maar geil als ie aandacht krijgt. Gewoon negeren.
Ow dacht ff dat je m kende.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
Hmm.. had nog even een berichtje in zijn gastenboek geplaatst
Ik hou dr wel van een beetje rellen inderdaad
Kheb ook maar ff gekeken was toch wel nieuwsgierig geworden..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Die gozer is niet goed wijs geloof ik.. Die ziet ze vliegen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:46 schreef nicomart het volgende:
Oh dat bedoelde je.. sta ik al eerder in zijn gastenboek??(duidelijk nog niet wakker)
edit: wat een gek joh
Door hem gereageerd op jou bovenstaande gastenboek bericht:quote:107 van de 109 door psychonikeo [Hattrick Supporter] 25-03-2008 om 12:26
die arenacum-boy staat gewoon middenmoot!
Echt een vaag figuur.quote:Lastig he? Posten in het juiste gastenboek? Zeker net zo'n imbiciel als die Outpost "sluitpost-der-menselijke-intelligentie" 76?
Klopt van bassie boys. Die won op de laatste wedstrijd van die sukkel waardoor ik kampioen werd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
Dat was een reactie uit jouw gastenboek van iemand die ik ff in zijn gastenboek zette om hem te pesten inderdaad
Tja zou kunnen. Maar hij was t hele vorige seizoen al zo bezig. Wederom zielig maarja sommigen mensen hebben denk ik geen leven naast de computer en hattrickquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef nicomart het volgende:
Een van de redenen van wrok waarschijnlijk
En zich zelf nog serieus "nemen" ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:38 schreef ScudRaket het volgende:
Whehehe wat een kneus eerste klas
Gezien het feit dat hij meerdere forumbans heeft gehad (zie oude persberichten), zegt dat wel voldoende over zijn persoontje
Iemand interesse? Staat op de lijst voor 0 euro.quote:Tjeerd Arentze (196753876) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 0 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Next birthday: 16-07-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Wage: 452 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: excellent Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
Ondanks het feit dat zijn bijstats eigenlijk te laag zijn, ga ik hem toch maar 1 of 2 levels optrainen....Ik kom trainees tekortquote:Oliver Jaspers (196753894) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 16-07-2008
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Kolerequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef jmac het volgende:
Toch een jaartje van 'm mogen genieten
Doei Don Mettes(146270582)
26-03-2008 Knollenhollers Babu Stones 1 579 000 ¤ 5 530
19-03-2007 wesleys team Knollenhollers 15 000 ¤ 160
Alleen ben ik nu een IX team met 3 271 121 ¤ op de bank
Iemand die goede investeringen weet![]()
Das altijd goed nieuws!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zich zelf nog serieus "nemen" ook.![]()
Edit :
1-2 gewonnen in dat moffenland![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles besteden aan 1 speler. Kijk ff rond in je team wie je verbeteren wil en kijk dan wat er betaalbaar is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef jmac het volgende:
Toch een jaartje van 'm mogen genieten
Doei Don Mettes(146270582)
26-03-2008 Knollenhollers Babu Stones 1 579 000 ¤ 5 530
19-03-2007 wesleys team Knollenhollers 15 000 ¤ 160
Alleen ben ik nu een IX team met 3 271 121 ¤ op de bank
Iemand die goede investeringen weet![]()
Is goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das altijd goed nieuws!
Volgende week potje oefenen?
Kan ik het beste een slechte of zwakke trainer aannemen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef Grumpey het volgende:
als je keepers traint, keepertrainers...en anders alleen maar veldtrainers. Neem er niet teveel aan in het begin, ze kosten je klauwen met geld en als je iets niet hebt als je start is het geld
Leuke teamnaam overigens
beter een redelijkequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Kan ik het beste een slechte of zwakke trainer aannemen?
Al tijden uit vorm, 6* in zwak vorm, ik schat 7.5* in goede vorm. TV: 3.5-4 mlnquote:Eef Visch
TSI = 67 930 , 26 years and 60 days, weak form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: excellent
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
8* in goed vorm, bijna mythisch PM. TV: 4 mln.quote:Freek-Jan Ehrens
TSI = 116 020 , 25 years and 70 days, solid form
Has weak experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: extra-terrestrial Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate
7* in goed vorm; TV: 3 mlnquote:Miikka Teronen
TSI = 44 890 , 22 years and 5 days, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: supernatural Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
Dat was ff lekker pimpen met mn middenveldquote:Tom Haug
TSI = 16 150 , 19 years and 97 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: weak
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:47 schreef Grumpey het volgende:
het belangrijkste is trainingsskill, leiderschap moet je niet op letten in de divisie waar je zit. Als je moet kiezen tussen slecht en zwak is het een keuze tussen twee dingen die je sowieso niet moet aannemen. Het beste kan je voor een redelijk coach gaan met slecht leiderschap. Die is betaalbaar (80k) en op de termijn levert die je veruit het meest geld op. Leiderschap, nogmaals, is NIET belangrijk in het begin en doe die dan ook zo slecht mogelijk, het is geldverspilling
Het maakt heb ik het idee niet echt uit of je je aanval, middenveld of middenveld traint. De prijzen liggen hoog genoeg. Maar sluit wel alles op elkaar aan: aanvallende coaches voor scorentraining etc.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:58 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?
(Of een aanvallende trainer en een Verdedigende trainer alleen lijkt met dit een beetje duur)
Je kunt maar 1 trainer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:58 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?
(Of een aanvallende trainer en een Verdedigende trainer alleen lijkt met dit een beetje duur)
Loop je nou ook al te dealen op fok? Wat heb je trouwens? Ik las een paar posts terug iets over crack?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
deal..
Nah lekker pimpen. Snap toch niks van die stats in t engels. Voor mij waren ze allemaal waardeloos in positiespel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:35 schreef ScudRaket het volgende:
Dat was ff lekker pimpen met mn middenveld
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het maakt heb ik het idee niet echt uit of je je aanval, middenveld of middenveld traint. De prijzen liggen hoog genoeg. Maar sluit wel alles op elkaar aan: aanvallende coaches voor scorentraining etc.
Hehe jaloeziequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop je nou ook al te dealen op fok? Wat heb je trouwens? Ik las een paar posts terug iets over crack?
[..]
Nah lekker pimpen. Snap toch niks van die stats in t engels. Voor mij waren ze allemaal waardeloos in positiespel.![]()
Dat zeg ik, dat hangt af van wat je traint.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halen, want als je een aanvallende trainer haalt kan je eigenlijk je verdedigers niet echt trainen. Maar toch bedankt
Hahahaha Als t in t nederlands was had ik mischien jaloers kunnen zijn ja.quote:
Nie zeiken gewoon DOEN!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef -J-D- het volgende:
Topic is bijna vol.
Zal ik nog posten in het nieuwe topic?
Als je een aanvallende trainer haalt kan je ook verdedigen trainen hoor. Het is all1 niet logies. Je moet eerst gaan bepalen wat je traint voor je een trainer gaat aanschaffen. Die trainer is nog niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halen, want als je een aanvallende trainer haalt kan je eigenlijk je verdedigers niet echt trainen. Maar toch bedankt
Ja en t vervolg??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |