Met 4 ton? lijkt me wat weinig of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Hooguit een 30 plusserT iddquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Leeftijd__Uitstekend__Goed__Leeftijd__Uitstekend__Goed_quote:Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef One_conundrum het volgende:![]()
heeft iemand het lijstje nog met het percentage conditie training mbt gem leeftijd? ik beloof dat ik em deze keer op sla
onze is 223ste, maar dat komt doordat onze nummer 8 een prutser is. Speel ik gister 532 met mijn jongste trainees en keeper achterin en ik picte ook nog. ik won dus maar met 3-1. volgende dag gelijk per bericht van hem; Er is nog hoop.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 9 / 1024
Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren? Als je de gedownloade files eventjes kopieert, verlies je geen data. Ook je instellingen kan je back-uppen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef terryvorst het volgende:
Hoi,
Ik had een vraag. Iemand een idee waar ik versie 2.13.7 van ht ratings kan downloaden. Heb nu versie 2.13.5 maar daar krijg ik elke keer een foutmelding als ik op de trainingsresultaten wil klikken.
Of weet iemand nog een andere progamma waar ik goed mijn trainingresultaten kan bijhouden.
groet,
terry
Anders zandzeepsodemineraalwatersteenstraalt hij even op met HAM!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is hier geen vleesassociatietopic..
12x woordwaarde
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geďrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
* Wurdsje heeft het vlaggetje van Hongarije erbijquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geďrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
Om 'm echt 'snel' hoger te krijgen moet je PICcen, maar voorzover mij bekend stijgt 'ie ook uit zichzelf wel (heel langzaam)quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.
Als hij lager is, zul je een (paar) keer moeten PICcen om het op te krikken....
Toch?
Die Boros is overigens z'n topspeler, beste IM (qua TSI en sterren). Waarom hij ook z'n friendlies met z'n beste A-spelers speelt, geen idee..quote:Hoogtepunten
0 - 1 Luigi Massari (31)
1 - 1 Renos Soulios (32)
2 - 1 Ignaz Krachenfels (35)
3 - 1 Gerry Collomosse (41)
(geel) Kiriakos Tsirliagkos (34)
(geel) Luis Gualda (36)
(blessure) Răzvan Boros (40)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |