vquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 125
Verdediging 63
Middenveld 30
Aanval 32
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
HatStats 146
Verdediging 71
Middenveld 36
Aanval 39
Pech dat hij wel scoort, maar hoe had je zelf willen scoren?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Kuthattrick.![]()
![]()
!
Iemand die me kan vertellen hoe ik dit verloren heb?
http://www74.hattrick.org/Common/MatchDetails.aspx?matchID=168569301&useArchive=True
[..]
v
Mijn Team
[..]
quote:Hoogtepunten
1 - 0 Jamie Franks (4)
2 - 0 Paul Zaglauer (33)
Balbezit
49% - 51%
48% - 52%
SC diepFries
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 134
A.F.C.A. Apeldoorn N.V.
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 135
GardierStats 159
wbquote:
quote:Na diverse provocaties geeft insane-speler Robert Bloch een kopstoot tegen de borst van zijn rechtstreekse tegenstander. Wanneer de gemoederen bedaard zijn, gaat de scheidsrechter te rade bij zijn assistent en trekt zonder aarzelen de rode kaart.
quote:Op maandag 17 maart 2008 07:22 schreef nicomart het volgende:
Heb ik een nieuwe middenvelder gekocht.. Blijkt het Zidane te zijn die onder een alias toch weer probeert te voetballen...
[..]
Heb nu ongeveer een 8 ton te besteden totdat ik in de negatieve cijfers kom.... M'n ratings van m'n laatste wedstrijd:quote:Transfers voor Philipp Eichberger
Datum Van Aan Prijs TSI toen
17-03-2008 Annooo weird wizards 744 000 ¤ 1 740
05-03-2008 fc superkv Annooo 261 000 ¤ 1 480
17-02-2008 Säusensteiner Gr fc superkv 199 000 ¤ 1 790
In deze wedstrijd viel desondanks een vleugelspeler uit met een blessure... Beide spitsen naar de vleugel geplaatst, waardoor centrale aanval lager uitvalt...quote:Annooo
Middenveld zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 145
Wat train je en wil je met je aanvallers naar de vleugels blijven spelen?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:08 schreef Anno20 het volgende:
Zo, net een overbodige speler verkocht, waarvan ik hoopte dat hij beter zou zijn als m'n huidige.... Dat bleek niet het geval, maar wel optimaal geld verdienen op deze manierLeuk, zo'n aantrekkende transfermarkt!
[..]
Heb nu ongeveer een 8 ton te besteden totdat ik in de negatieve cijfers kom.... M'n ratings van m'n laatste wedstrijd:
[..]
In deze wedstrijd viel desondanks een vleugelspeler uit met een blessure... Beide spitsen naar de vleugel geplaatst, waardoor centrale aanval lager uitvalt...
Mijn vraag is waar ik nu het best als eerst kan versterken...
Ik heb 1 aanvaller met uitstekend scoren en redelijk passen, maar die staat nu naar de vleugel... Verder heb ik een uitstekend scoren, redelijk vleugelspel en matig passen als 2e aanvaller... Blijft dan het advies ongewijzigd?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:33 schreef Matje-1989 het volgende:
Als ik jou was zou ik een goede aanvaller kopen met passen.
Om je centrale aanval een boost te geven..
Ik train positiespel en in principe zou m'n opstelling bestaan uit 1 aanvaller naar de vleugel en 1tje niet... Zie stats hierboven... Heb nu nog 3 trainees lopen voor mid en 2 trainees op vleugel en iets oudere basisspelers (3x iets van 21 jaar) op mid, die nog wel 1 niveau omhoog kunnen denk ik... moet toch mee blijven doen en dan ben ik afhankelijk van het middenveld, dus moet wachten met verkoop totdat ik doorstroming heb...quote:Wat train je en wil je met je aanvallers naar de vleugels blijven spelen?
Oké.. ik zag dat je ook een verdediger te koop had staan.. moet je daar een nieuwe voor kopen of heb je daar al een nieuwe voor?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:59 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ik heb 1 aanvaller met uitstekend scoren en redelijk passen, maar die staat nu naar de vleugel... Verder heb ik een uitstekend scoren, redelijk vleugelspel en matig passen als 2e aanvaller... Blijft dan het advies ongewijzigd?
[..]
Ik train positiespel en in principe zou m'n opstelling bestaan uit 1 aanvaller naar de vleugel en 1tje niet... Zie stats hierboven... Heb nu nog 3 trainees lopen voor mid en 2 trainees op vleugel en iets oudere basisspelers (3x iets van 21 jaar) op mid, die nog wel 1 niveau omhoog kunnen denk ik... moet toch mee blijven doen en dan ben ik afhankelijk van het middenveld, dus moet wachten met verkoop totdat ik doorstroming heb...
Die verdediger heb ik net nog te koop gezet, moet nog een vervanger voor gekocht worden inderdaad... waarschijnlijk een formidabel verdediger, maar moet maar even zien hoeveel geld deze opbrengt... Wacht het nog even 3 dagen af. Bedankt voor de adviezen!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Oké.. ik zag dat je ook een verdediger te koop had staan.. moet je daar een nieuwe voor kopen of heb je daar al een nieuwe voor?
Indien hij vervangen moet worden zou ik van al het geld een verdediger kopen.. Indien je de vervanger al in huis hebt.. dan zou ik er een aanvaller van kopen..
Poeh.. geen idee.. Ik ken de transfermarkt voor formidabele verdedigers niet..quote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Die verdediger heb ik net nog te koop gezet, moet nog een vervanger voor gekocht worden inderdaad... waarschijnlijk een formidabel verdediger, maar moet maar even zien hoeveel geld deze opbrengt... Wacht het nog even 3 dagen af. Bedankt voor de adviezen!
Als ik straks een verdediger ga kopen voor ongeveer 1 miljoen, wat voor stats zou deze dan moeten hebben voor in de 7e klasse? Verdedigend op de vleugel waarschijnlijk...
Gelukkig toch met 2-0 weten te winnen met een iets minder middenveld en is hij alleen geschorst voor de beker. Wat waarschijnlijk mijn laatste ronde wordt, of de counter moet toch nog iets leuks gaan oplevere.quote:
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Roelof Ligthart heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Met 4 ton? lijkt me wat weinig of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Hooguit een 30 plusserT iddquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 404 010 ¤
zou ik hier een uitmuntende verdediger halen of een uitmuntende middenvelder?
Leeftijd__Uitstekend__Goed__Leeftijd__Uitstekend__Goed_quote:Op maandag 17 maart 2008 15:09 schreef One_conundrum het volgende:![]()
heeft iemand het lijstje nog met het percentage conditie training mbt gem leeftijd? ik beloof dat ik em deze keer op sla
onze is 223ste, maar dat komt doordat onze nummer 8 een prutser is. Speel ik gister 532 met mijn jongste trainees en keeper achterin en ik picte ook nog. ik won dus maar met 3-1. volgende dag gelijk per bericht van hem; Er is nog hoop.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:57 schreef Yankee_One het volgende:
League ranking: 9 / 1024
Heb je al geprobeerd het opnieuw te installeren? Als je de gedownloade files eventjes kopieert, verlies je geen data. Ook je instellingen kan je back-uppen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:41 schreef terryvorst het volgende:
Hoi,
Ik had een vraag. Iemand een idee waar ik versie 2.13.7 van ht ratings kan downloaden. Heb nu versie 2.13.5 maar daar krijg ik elke keer een foutmelding als ik op de trainingsresultaten wil klikken.
Of weet iemand nog een andere progamma waar ik goed mijn trainingresultaten kan bijhouden.
groet,
terry
Anders zandzeepsodemineraalwatersteenstraalt hij even op met HAM!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is hier geen vleesassociatietopic..
12x woordwaarde
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geïrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
* Wurdsje heeft het vlaggetje van Hongarije erbijquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries gaat over een kwartiertje een flink vriendschappelijk pak op z'n broek krijgen..
Moet wat over hebben voor vlaggetjes, training en inkomsten uit kaartverkoop
Vraagje: TS daalt/stijgt toch gedurende de gehele week richting bedaard? Die van mij is na m'n MOTS zondag nog steeds woedend.. Op zich niet heel erg, het middenveld haal ik zondag wel, maar met geïrriteerd ligt het weer een stukje (zichtbaar) hoger
Om 'm echt 'snel' hoger te krijgen moet je PICcen, maar voorzover mij bekend stijgt 'ie ook uit zichzelf wel (heel langzaam)quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Volgens mij daalt hij wel automatisch richting bedaard, indien je TS hoger ligt.
Als hij lager is, zul je een (paar) keer moeten PICcen om het op te krikken....
Toch?
Die Boros is overigens z'n topspeler, beste IM (qua TSI en sterren). Waarom hij ook z'n friendlies met z'n beste A-spelers speelt, geen idee..quote:Hoogtepunten
0 - 1 Luigi Massari (31)
1 - 1 Renos Soulios (32)
2 - 1 Ignaz Krachenfels (35)
3 - 1 Gerry Collomosse (41)
(geel) Kiriakos Tsirliagkos (34)
(geel) Luis Gualda (36)
(blessure) Rãzvan Boros (40)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |