Dat moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zorg dat je tijd teveel hebt om dit goed te kunnen spelen
Wees blij dat het nu waarschijnlijk een paar dagen is.. Toen ik begon was het nog een wachtlijst van een maand of 6quote:Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn.
EDIT: Oja, lekker zo'n wachtlijst![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Done.
Ik kan alles verkopen en dan een bod doen op een van jullie spelers van 10 miljoen of zo
Ik zal dan geband worden, maar raken jullie die 10M dan kwijt?
Ja:quote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef NoJokes het volgende:
Ziet er wel leuk uit, ga het ook maar eens spelen. Iemand tips?
total skill index, is een indicatie van de kwaliteiten van een speler, het is echter niet zo dat een hoge TSI betekent dat een speler absoluut beter is. Het gaat om dat je spelers met de goede kwaliteiten op de goede plaats zet. programmatjes te over: HAM is hier geloof ik populair. Ik doe het al tijden zonder.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik zeg maar één ding: doorgaan, vooral doorgaan!"
Bedankt, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2008 15:22 schreef komrad het volgende:
[..]
total skill index, is een indicatie van de kwaliteiten van een speler, het is echter niet zo dat een hoge TSI betekent dat een speler absoluut beter is. Het gaat om dat je spelers met de goede kwaliteiten op de goede plaats zet. programmatjes te over: HAM is hier geloof ik populair. Ik doe het al tijden zonder.
Yes, you can...quote:Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
wij ook. Je kunt nooit te veel vragen stellen
Dan worden de wedstrijd verslagen soms wel saaaai hoor...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
Kan ook Refused achterna gaan door een Counterteam te beginnen
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
Ik speel 2x/week met een elftal vol 17jarige prutsers die ik voor 1000 gekocht heb, en daar probeer ik wat van te maken. Die falen zelfs in counteren...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef -J-D- het volgende:
HAM is ook gratis. (als je de crack hebt tenminste)quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.
Zie t onderstaande :quote:Op maandag 24 maart 2008 12:59 schreef NoJokes het volgende:
Ziet er wel leuk uit, ga het ook maar eens spelen. Iemand tips?
Op maandag 24 maart 2008 15:17 schreef NoJokes het volgende:
Dankje![]()
Ik zal vanavond de regels doorlezen als ik een beetje tijd heb, 2 vraagjes wat betekent TSI(al beantwoord door Komrad) en welk progammatje kan ik het beste gebruiken?
Heb je de regels enig sinds door genomen en je hebt nog vragen kan je die altijd hier vragen. Ik heb altijd geleerd dat t enige domme is een vraag niet te stellen. Dus voor je iets doet wat je niet zeker weet dump je vraag dan ff hier. Er is altijd wel iemand die je kan helpen. Maar ga er iig eerst voor om je hattrickdiploma te halen. Als je die nl hebt, heb je weer extra geld en begrijp je de basis om dit spel te starten. Heb je dat allemaal dan ga je bepalen wat je gaat trainen en aan de hand daar van ga je voor die linie trainies kopen van min 17 en max 18 jaar (die worden t snelst beter). Met de skil die je traint op max redelijk. Suc6quote:Op maandag 24 maart 2008 14:27 schreef rompompom het volgende (edited door Outpost76):
Ja:Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> Mee eens. ![]()
Breid je stadion niet uit.--> ZEKER VOORLOPIG NIET DOEN!!! Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> erg mee eens. ![]()
![]()
Koop geen spelers met hele hoge TSI omdat ze desondanks lekker goedkoop zijn. --> Kijk eerst eens wat je team doet met een opstelling gemaakt door bv HT Ratings. Voor dat je te gehaast spelers gaat kopen waar je achteraf eigenlijk niks aan hebt. Dat kan je veel geld schelen. Lees eerst de regels voordat je iets stoms doet. --> HEEL erg mee eens. ![]()
![]()
![]()
Gebruik een programmaatje als HAM of HCP of Hattrick Buddy of HT Ratings, tenzij je zelf extreem goed met Excel bent. Het is erg prettig om je trainingen ermee bij te houden en om met mogelijke opstellingen te spelen. Ik zelf gebruik HAM om de training van mn spelers bij te houden en HT Ratings voor mn opstelling.
jup.. ¤7,50 for lifequote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf HCP en HT ratings en dat bevalt eigenlijk wel goed. HT Ratings is goed in het voorspellen van de opstelling als je de instellingen eenmaal een beetje op orde hebt en HCP vind ik overzichtelijk qua bijhouden van training. Beide zijn gratis volledig te gebruiken, HAM geeft alleen volledige functionaliteit als je ¤ 7,50 lapt, geloof ik.
Wil jij ff wachten tot ik mn edit af heb voor je weer reageert!!! BEDANKT!!quote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. ¤7,50 for life
Maar geloof dat er ook ergens keys in omloop zijn. Heb ik alleen zelf nooit gebruikt
Niet allemaal tegelijker tijd svp. Ik heb ze allemaal geweigerd kon nie kiezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand een jeugd friendly? Daag me dan uit
Er was geen meet bij gebrek aan belangstelling.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef Grumpey het volgende:
JD
Nu baal ik helemaal dat ik er gister niet was...
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil jij ff wachten tot ik mn edit af heb voor je weer reageert!!! BEDANKT!!![]()
edit:
[..]
Niet allemaal tegelijker tijd svp. Ik heb ze allemaal geweigerd kon nie kiezen.![]()
Echt niemand joh??? vage zooi.![]()
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..quote:Volgende oefenwedstrijd kan ten vroegste op 31-03-2008 geboekt worden.
Inderdaad.. Het was mij meer dan waard. Maar ik moest inderdaad ook een vriend met een creditcard vragen om het voor me te regelen, omdat ik zelf niet zo'n ding heb (en maar goed ook anders was ik allang faillietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef rompompom het volgende:
De enige reden om een crack te gebruiken lijkt me dat je de betaalmethode(s) niet kan volgen. Anders lijkt me ¤7,50 voor iets wat je al jaren bijna dagelijks gebruikt een op te brengen bedrag.
Lache! Hoe heet je team en hoe lang speel je nu?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:13 schreef aezop het volgende:
Woei ik ontdek nu net dat dit ook op Fok is... Ik ben een diehard hattricker die het nog niet zo lang doorheeft . 7e divisie!
Dat heb ik dus ook en die moeite is t me niet waard zeker niet voor 7,50. Dus dan maar die crack. Kan ik ook heel mn leven mee doen. 1x gecrackt = voor altijd gratis updaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Inderdaad.. Het was mij meer dan waard. Maar ik moest inderdaad ook een vriend met een creditcard vragen om het voor me te regelen, omdat ik zelf niet zo'n ding heb (en maar goed ook anders was ik allang failliet)
Lijkt me een goed plan! Kunnen mn jongens nog ff op trainings kamp.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..
Waar gaat dit nou weer over.quote:Persberichten
24-03-2008 Verstoten...
... van de tweede plek. Ach, het moest een keer gebeuren. Het gat is gelukkig niet groot. Ik ben in elk geval blij dat de clowns en de dodo's keihard afgemaakt worden in de VI. Ik heb begrepen dat ze nog eens terugkijken naar deze competitie, en dan naar mij in het bijzonder. Kennelijk heb ik toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
Outpost, je bent nog steeds lelijk. Dat wilde ik even gezegd hebben. Voor de mensen die zich afvragen wie dat is, en ook eens een kijkje willen nemen: outpost76.
apart ja.. en hoe hij nog een kijken wil laten nemen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is dit nou weer. Een team (ArFC Arenacum (365324) ) uit mn vorige div heeft dit als persbericht uitgegeven. :
[..]
Waar gaat dit nou weer over.![]()
Neuhh dat schiet ook niet op joh. Zo iemand vind t all1 maar geil als ie aandacht krijgt. Gewoon negeren.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Die gozer is niet goed wijs geloof ik.. Die ziet ze vliegen
ok ok.. ik hou al opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuhh dat schiet ook niet op joh. Zo iemand vind t all1 maar geil als ie aandacht krijgt. Gewoon negeren.
Ow dacht ff dat je m kende.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
Hmm.. had nog even een berichtje in zijn gastenboek geplaatst
Ik hou dr wel van een beetje rellen inderdaad
Kheb ook maar ff gekeken was toch wel nieuwsgierig geworden..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef nicomart het volgende:
Die gozer is niet goed wijs geloof ik.. Die ziet ze vliegen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:46 schreef nicomart het volgende:
Oh dat bedoelde je.. sta ik al eerder in zijn gastenboek??(duidelijk nog niet wakker)
edit: wat een gek joh
Door hem gereageerd op jou bovenstaande gastenboek bericht:quote:107 van de 109 door psychonikeo [Hattrick Supporter] 25-03-2008 om 12:26
die arenacum-boy staat gewoon middenmoot!
Echt een vaag figuur.quote:Lastig he? Posten in het juiste gastenboek? Zeker net zo'n imbiciel als die Outpost "sluitpost-der-menselijke-intelligentie" 76?
Klopt van bassie boys. Die won op de laatste wedstrijd van die sukkel waardoor ik kampioen werd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef nicomart het volgende:
Dat was een reactie uit jouw gastenboek van iemand die ik ff in zijn gastenboek zette om hem te pesten inderdaad
Tja zou kunnen. Maar hij was t hele vorige seizoen al zo bezig. Wederom zielig maarja sommigen mensen hebben denk ik geen leven naast de computer en hattrickquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef nicomart het volgende:
Een van de redenen van wrok waarschijnlijk
En zich zelf nog serieus "nemen" ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:38 schreef ScudRaket het volgende:
Whehehe wat een kneus eerste klas
Gezien het feit dat hij meerdere forumbans heeft gehad (zie oude persberichten), zegt dat wel voldoende over zijn persoontje
Iemand interesse? Staat op de lijst voor 0 euro.quote:Tjeerd Arentze (196753876) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 0 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Next birthday: 16-07-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Wage: 452 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: excellent Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
Ondanks het feit dat zijn bijstats eigenlijk te laag zijn, ga ik hem toch maar 1 of 2 levels optrainen....Ik kom trainees tekortquote:Oliver Jaspers (196753894) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 16-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Kolerequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef jmac het volgende:
Toch een jaartje van 'm mogen genieten
Doei Don Mettes(146270582)
26-03-2008 Knollenhollers Babu Stones 1 579 000 ¤ 5 530
19-03-2007 wesleys team Knollenhollers 15 000 ¤ 160
Alleen ben ik nu een IX team met 3 271 121 ¤ op de bank
Iemand die goede investeringen weet![]()
Das altijd goed nieuws!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zich zelf nog serieus "nemen" ook.![]()
Edit :
1-2 gewonnen in dat moffenland![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles besteden aan 1 speler. Kijk ff rond in je team wie je verbeteren wil en kijk dan wat er betaalbaar is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:55 schreef jmac het volgende:
Toch een jaartje van 'm mogen genieten
Doei Don Mettes(146270582)
26-03-2008 Knollenhollers Babu Stones 1 579 000 ¤ 5 530
19-03-2007 wesleys team Knollenhollers 15 000 ¤ 160
Alleen ben ik nu een IX team met 3 271 121 ¤ op de bank
Iemand die goede investeringen weet![]()
Is goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das altijd goed nieuws!
Volgende week potje oefenen?
Kan ik het beste een slechte of zwakke trainer aannemen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef Grumpey het volgende:
als je keepers traint, keepertrainers...en anders alleen maar veldtrainers. Neem er niet teveel aan in het begin, ze kosten je klauwen met geld en als je iets niet hebt als je start is het geld
Leuke teamnaam overigens
beter een redelijkequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Kan ik het beste een slechte of zwakke trainer aannemen?
Al tijden uit vorm, 6* in zwak vorm, ik schat 7.5* in goede vorm. TV: 3.5-4 mlnquote:Eef Visch
TSI = 67 930 , 26 years and 60 days, weak form
Has inadequate experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: excellent
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
8* in goed vorm, bijna mythisch PM. TV: 4 mln.quote:Freek-Jan Ehrens
TSI = 116 020 , 25 years and 70 days, solid form
Has weak experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: extra-terrestrial Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate
7* in goed vorm; TV: 3 mlnquote:Miikka Teronen
TSI = 44 890 , 22 years and 5 days, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: supernatural Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
Dat was ff lekker pimpen met mn middenveldquote:Tom Haug
TSI = 16 150 , 19 years and 97 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: weak
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:47 schreef Grumpey het volgende:
het belangrijkste is trainingsskill, leiderschap moet je niet op letten in de divisie waar je zit. Als je moet kiezen tussen slecht en zwak is het een keuze tussen twee dingen die je sowieso niet moet aannemen. Het beste kan je voor een redelijk coach gaan met slecht leiderschap. Die is betaalbaar (80k) en op de termijn levert die je veruit het meest geld op. Leiderschap, nogmaals, is NIET belangrijk in het begin en doe die dan ook zo slecht mogelijk, het is geldverspilling
Het maakt heb ik het idee niet echt uit of je je aanval, middenveld of middenveld traint. De prijzen liggen hoog genoeg. Maar sluit wel alles op elkaar aan: aanvallende coaches voor scorentraining etc.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:58 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?
(Of een aanvallende trainer en een Verdedigende trainer alleen lijkt met dit een beetje duur)
Je kunt maar 1 trainer...quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:58 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Oke, bedankt en zal ik nog special op aanval of verdediging gaan trainen? Of gewoon een Noch Aanvallend Noch Verdedigende trainer halen?
(Of een aanvallende trainer en een Verdedigende trainer alleen lijkt met dit een beetje duur)
Loop je nou ook al te dealen op fok? Wat heb je trouwens? Ik las een paar posts terug iets over crack?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
deal..
Nah lekker pimpen. Snap toch niks van die stats in t engels. Voor mij waren ze allemaal waardeloos in positiespel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:35 schreef ScudRaket het volgende:
Dat was ff lekker pimpen met mn middenveld
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het maakt heb ik het idee niet echt uit of je je aanval, middenveld of middenveld traint. De prijzen liggen hoog genoeg. Maar sluit wel alles op elkaar aan: aanvallende coaches voor scorentraining etc.
Hehe jaloeziequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Loop je nou ook al te dealen op fok? Wat heb je trouwens? Ik las een paar posts terug iets over crack?
[..]
Nah lekker pimpen. Snap toch niks van die stats in t engels. Voor mij waren ze allemaal waardeloos in positiespel.![]()
Dat zeg ik, dat hangt af van wat je traint.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halen, want als je een aanvallende trainer haalt kan je eigenlijk je verdedigers niet echt trainen. Maar toch bedankt
Hahahaha Als t in t nederlands was had ik mischien jaloers kunnen zijn ja.quote:
Nie zeiken gewoon DOEN!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:10 schreef -J-D- het volgende:
Topic is bijna vol.
Zal ik nog posten in het nieuwe topic?
Als je een aanvallende trainer haalt kan je ook verdedigen trainen hoor. Het is all1 niet logies. Je moet eerst gaan bepalen wat je traint voor je een trainer gaat aanschaffen. Die trainer is nog niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Me vraag was eigenlijk welke van de 3 trainers ik het beste kan halen, want als je een aanvallende trainer haalt kan je eigenlijk je verdedigers niet echt trainen. Maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |