Als ik 'm in een normale week zou gebruiken zou het echter een belediging zijn (bijv. als er een megahit van 4 weken oud wordt gekozenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
Goeie TT.
Beetje saai......maar wel vernieuwendquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Mooie nieuwe stijl net op het forum. 'ultraWhite' zou een goede naam zijn.
Nou.... dat dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
AC/DC [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
als Eddy Z weer gitaarmuziek gaat draaienquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
Wanneer komt Mexico nou op de radio?
Pfff... ik heb er de kracht niet meer voor...quote:
Zwaar beroep hè, dat radio-DJen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Pfff... ik heb er de kracht niet meer voor...
Dat was wel errug treurig...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zegt ze The Mamas and The Papas terwijl het U2 was
Geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was wel errug treurig...
En dit is wel heel erg jaren 80! Beenwarmers-en-een-ontplofte-poedel-op-je-hoofd-muziek...
Eén van de beste zangeressen ooit!quote:
volgens mij vraag je hem elke dag aanquote:
ja, die vind ik neutraal gezien beter, maar ik was een enorme Twin Peaks fan, dus dan pakt deze muziek mij enormquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Everytime you touch me van Moby vind ik trouwens ook heel erg kicken!
Heb DJ Bobo deze week nog niet eens gehoord
Ik wel...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
...
Heb DJ Bobo deze week nog niet eens gehoord
Twin Peaks is een beetje langs mij heen gegaan, maar Everytime you touch me en GO dateren uit een fijne periode.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef Againzender het volgende:
ja, die vind ik neutraal gezien beter, maar ik was een enorme Twin Peaks fan, dus dan pakt deze muziek mij enorm
Jaaa, gister nog!quote:
Nee.....ik heeb VAKANTIE!!!!!quote:
Beasties en DeLa heb ik geregeld gehoord. Voor Dune was vandaag een goede dag geweest!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Qunix het volgende:
Ik mis nummers van o.a. Frank Sinatra of Beastie boys of A Tribe Called Quest, De La Soul of Dune...
Have fun!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee.....ik heeb VAKANTIE!!!!!![]()
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Meen je?! Lekker ja!! tot over 1,5 week danquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Oef... Ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beasties en DeLa heb ik geregeld gehoord. Voor Dune was vandaag een goede dag geweest!
Bijna het hele MetMichiel-team vlucht!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Veel plezier!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Het begint met een Bquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Againzender het volgende:Jimi
Hoe klassiek wil je het hebben
Bon Jovi natuurlijkquote:
dan lig ik toch te pitten, hoe graag ze ook m'n requests draait.quote:
dat heb je met die heuvels in Limburg hequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik voel een föhnmoment opkomen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb je met die heuvels in Limburg he
Hell yeahquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Sorry hoor...
My name is Sue, how do you do?!
Ja, ik weet dat 't Elvisquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoorde net een mooie plaat.
I Want You of zoiets. Iemand een idee wie dat chanson speelde?
De mobiele layout ja...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Vind het tegenvallen.quote:
werkt prima! Veel handiger dan de baggerlayoutquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Dat viel mij net ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Ik heb altijd de fokforum_light gebruikt tot een paar weken terug, toen ben ik toch maar overgestapt op de baggerlayout en (met een zwarte achtergrond) bevalt die me eigenlijk welquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Vind het tegenvallen.
Dat nummer hoorde ik hem een paar weken geleden live met enkel een akoestische gitaar doen op een plein hier in de stad. Best een leuke ervaring.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:
En met Beat it zoek ik m'n bed op, mooi geweest voor vandaag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.
* Sirolf gaat ook naar bed. Truste!
Alleen morgenochtend nog ff en dan weekend met een hele week vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2008 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens op de helft
Maandag vrij, zaterdag werken.
Pangquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
Schiet mij maar lek.
Hm... raaaaaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie in Foksilver weer je landkaartje, maar in de baggerlayout Joss Stone?
Ligt aan een instelling in de baggerlayout, de eerste keuze gaat daar standaard naar de uploadicon.quote:
Gelukkig?!! Jammer! Stiekem best leuk namelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans, Sersjee, Sirolf en cosmick
Pff, gelukkig zijn die Spice Girls afgelopen
Ben je geweest?! Cool ja! hoorde Corton al zeggen dat hij veel enthousiaste sms'jes had gekregen van luisteraars die ook waren geweest.quote:
Ja was zwaar OKquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je geweest?! Cool ja! hoorde Corton al zeggen dat hij veel enthousiaste sms'jes had gekregen van luisteraars die ook waren geweest.
Broekie heeft het er in zijn uitzending ook al overquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
Muhahaha dat verhaal van dat mens die haar man vermoorde omdat ze geen bruce mocht luisteren
Aha, dat is dus de nieuwe single geworden. Aardige plaat vind ik dat !quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja was zwaar OK
Wat een stem
Nieuw single Push your head towards the sky klonk ook geweldig.
Clip is te bekijken op: http://www.editorsofficial.comquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, dat is dus de nieuwe single geworden. Aardige plaat vind ik dat !
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk
Ik vraag me elke keer weer af of die mensen er nu allemaal écht intrappen en denken dat ze die prijs ook daadwerkelijk krijgen of dat iedereen het spelletje gewoon leuk meespeelt.quote:
Inderdaad, Daydream Believer is een prachtnummer!quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, Daydream Believer is een prachtnummer!
En wat voor eentjequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Peter Schillingquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
JAWOOOHL!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Tsja, dat hoeft nu ook niet meer.... Die plaat is 'pas' een maand of twee oudquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Roel ! de nieuwe Megahit is waarschijnlijk R.E.M. - Supernatural, Superserious !
Beetje laat, maar goed![]()
Weet het niet zeker hoor. We horen het morgen wel
Precies.. net zoals die plaat van Silkstonequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat hoeft nu ook niet meer.... Die plaat is 'pas' een maand of twee oud.
Wil je mij niet betrekken in je onzinnige dagelijkse gezeik? Dank je wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ons favoriete radioprogramma is weer begonnen.
De TT is opeens akelig relevant aan het worden...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies.. net zoals die plaat van Silkstone![]()
Maar goed dat de slogan altijd de eerste niet meer wordt gebruikt.
Jup, nogal jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Sirolf het volgende:
De TT is opeens akelig relevant aan het worden...
Waar is nou AC/DC... Ik vind dat die in de top 10 moet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stairway To Heaven beste rockklassieker
1. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
2. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
3. Meat Loaf - Paradise By the Dashboard Light
4. Pearl Jam - Black
5. Queen - Bohemian Rapsody
6. U2 - One
7. Guns n‘ Roses - Paradise City
8. Police - Roxanne
9. Metallica - One
10.Golden Earring - Radar Love
Ook aan de reacties te zien... Snelheid is eruit/niemand reageert enzo...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
gewoon niet meer naar C&S luisteren, scheelt een hoop gezeur
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
MetMichielMetMartijnZonderMarichaMaarMetTjitse!
Vorige week zei hij nog dat ie vaker in moest loggen. Nu krijgt ie zn kansquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?
Moi !quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
Hey, een nieuweling!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
* MrHayo heeft een nieuwe zender ontdekt naast 538
Haai MMMMZMMMTquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
Dat kan ik niet bevestigen nee...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Hej Martijn kan jij bevestigen dat R.E.M (Supernatural, Superserious) de nieuwe Megahit is??
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer het weer....
Ik vraag Mexico aan van ZZN.
Leuk, een nieuw gezicht hier! Welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Zo ben ik hier ook terecht gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Jammer!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef MartijnMuijs het volgende:
Dat kan ik niet bevestigen nee...
Ik stuur vanaf eergisteren middag vanaf Paul Rabbering emails met het verzoek. 1 iemand heeft gereageerd (Annemieke was dat) alleen koos zei om liever de Vogeltjesdans te draaien die ook werd aangevraagd.quote:
... maar ook niet ontkennen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bevestigen nee...
Niet eens meer naar MIDNRquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, hoe vaak luister je daar tegenwoordig nog naar?
Laatste keer dat ik MIDNR geluisterd heb... ehm... heb ik eigenlijk weleens MIDNR geluisterd?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Laatste keer dat ik MIDNR geluisterd heb, werd Domien gestalkt
Heel hard inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry buren, maar deze MOET HARD!
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik luisterde afgelopen nacht nog naar MINDR
Maar dit is inderdaad wel een VETTEEEEE plaat (Dune - Hardcore Vibes)quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Martijn en Tjitse blijven opvallend rustig zitten.
ja vind ik ook bagger eigenlijks, luisterde meer door gewenning... en Evers 's ochtendsquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk, een nieuw gezicht hier! Welkom![]()
53bagger heb ik vakkundig van de radio gekicked @ werk... Zelden een zender gehoord met zo weinig variatie in de playlist.![]()
Rab moet ze het hakkuh nog even lerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Martijn en Tjitse blijven opvallend rustig zitten.
Eens, en die Rianne is helemaal irritantquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....
Dat is erg jammer ja, sowieso Weekendrick hadden ze nooit mogen schrappen bij 538.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....
En Jan-Willem Bruggendingesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |