Ook aan de reacties te zien... Snelheid is eruit/niemand reageert enzo...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
gewoon niet meer naar C&S luisteren, scheelt een hoop gezeur
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
MetMichielMetMartijnZonderMarichaMaarMetTjitse!
Vorige week zei hij nog dat ie vaker in moest loggen. Nu krijgt ie zn kansquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?
Moi !quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
Hey, een nieuweling!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
* MrHayo heeft een nieuwe zender ontdekt naast 538
Haai MMMMZMMMTquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
Dat kan ik niet bevestigen nee...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Hej Martijn kan jij bevestigen dat R.E.M (Supernatural, Superserious) de nieuwe Megahit is??
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer het weer....
Ik vraag Mexico aan van ZZN.
Leuk, een nieuw gezicht hier! Welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Zo ben ik hier ook terecht gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Jammer!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef MartijnMuijs het volgende:
Dat kan ik niet bevestigen nee...
Ik stuur vanaf eergisteren middag vanaf Paul Rabbering emails met het verzoek. 1 iemand heeft gereageerd (Annemieke was dat) alleen koos zei om liever de Vogeltjesdans te draaien die ook werd aangevraagd.quote:
... maar ook niet ontkennen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bevestigen nee...
Niet eens meer naar MIDNRquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, hoe vaak luister je daar tegenwoordig nog naar?
Laatste keer dat ik MIDNR geluisterd heb... ehm... heb ik eigenlijk weleens MIDNR geluisterd?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Laatste keer dat ik MIDNR geluisterd heb, werd Domien gestalkt
Heel hard inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry buren, maar deze MOET HARD!
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik luisterde afgelopen nacht nog naar MINDR
Maar dit is inderdaad wel een VETTEEEEE plaat (Dune - Hardcore Vibes)quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Martijn en Tjitse blijven opvallend rustig zitten.
ja vind ik ook bagger eigenlijks, luisterde meer door gewenning... en Evers 's ochtendsquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk, een nieuw gezicht hier! Welkom![]()
53bagger heb ik vakkundig van de radio gekicked @ werk... Zelden een zender gehoord met zo weinig variatie in de playlist.![]()
Rab moet ze het hakkuh nog even lerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Martijn en Tjitse blijven opvallend rustig zitten.
Eens, en die Rianne is helemaal irritantquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....
Dat is erg jammer ja, sowieso Weekendrick hadden ze nooit mogen schrappen bij 538.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat via de weblog van Rick.... Ik vind het zoooo slecht sinds EJ weg is....
En Jan-Willem Bruggendingesquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is erg jammer ja, sowieso Weekendrick hadden ze nooit mogen schrappen bij 538.
Niels Hoogland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |