Ook aan de reacties te zien... Snelheid is eruit/niemand reageert enzo...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef borisz het volgende:
gewoon niet meer naar C&S luisteren, scheelt een hoop gezeur
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
MetMichielMetMartijnZonderMarichaMaarMetTjitse!
Vorige week zei hij nog dat ie vaker in moest loggen. Nu krijgt ie zn kansquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Tjitse gaat een productie-marathon houden de komende 1,5 week?
Moi !quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
Hey, een nieuweling!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
* MrHayo heeft een nieuwe zender ontdekt naast 538
Haai MMMMZMMMTquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo dan!
welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Ik luister normaal nooit naar 3fm, pas sinds deze week. Gouwe ouwe platen zijn relax! Best wel lache programma's ook..
Dat kan ik niet bevestigen nee...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Hej Martijn kan jij bevestigen dat R.E.M (Supernatural, Superserious) de nieuwe Megahit is??
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer het weer....
Ik vraag Mexico aan van ZZN.
Leuk, een nieuw gezicht hier! Welkomquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Hee een 3fm topic![]()
Zo ben ik hier ook terecht gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:12 schreef MrHayo het volgende:
Jammer!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef MartijnMuijs het volgende:
Dat kan ik niet bevestigen nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |