Ja, ik weet dat 't Elvisquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoorde net een mooie plaat.
I Want You of zoiets. Iemand een idee wie dat chanson speelde?
De mobiele layout ja...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Vind het tegenvallen.quote:
werkt prima! Veel handiger dan de baggerlayoutquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Dat viel mij net ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Ik heb altijd de fokforum_light gebruikt tot een paar weken terug, toen ben ik toch maar overgestapt op de baggerlayout en (met een zwarte achtergrond) bevalt die me eigenlijk welquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Vind het tegenvallen.
Dat nummer hoorde ik hem een paar weken geleden live met enkel een akoestische gitaar doen op een plein hier in de stad. Best een leuke ervaring.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:
En met Beat it zoek ik m'n bed op, mooi geweest voor vandaag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.
* Sirolf gaat ook naar bed. Truste!
Alleen morgenochtend nog ff en dan weekend met een hele week vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2008 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens op de helft
Maandag vrij, zaterdag werken.
Pangquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
Schiet mij maar lek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |