Hell yeahquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef Sersjee het volgende:
Sorry hoor...
My name is Sue, how do you do?!
Ja, ik weet dat 't Elvisquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoorde net een mooie plaat.
I Want You of zoiets. Iemand een idee wie dat chanson speelde?
De mobiele layout ja...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Vind het tegenvallen.quote:
werkt prima! Veel handiger dan de baggerlayoutquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Dat viel mij net ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
hm... Ik krijg een andere maar snellere layout op mn iPhone voorgeschoteld.
Ik heb altijd de fokforum_light gebruikt tot een paar weken terug, toen ben ik toch maar overgestapt op de baggerlayout en (met een zwarte achtergrond) bevalt die me eigenlijk welquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
De mobiele layout ja...
Beter dan de baggerlayout.
[..]
Vind het tegenvallen.
Dat nummer hoorde ik hem een paar weken geleden live met enkel een akoestische gitaar doen op een plein hier in de stad. Best een leuke ervaring.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:
En met Beat it zoek ik m'n bed op, mooi geweest voor vandaag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:31 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik ben weer thuis na een avondje Room Eleven in het Amsterdamse Paradiso..samen met Broekie
Het was supergaaf!
En nu ga ik slapen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar wachten op de On-demand stream van Fabchannel.
* Sirolf gaat ook naar bed. Truste!
Alleen morgenochtend nog ff en dan weekend met een hele week vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2008 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens op de helft
Maandag vrij, zaterdag werken.
Pangquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
Schiet mij maar lek.
Hm... raaaaaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zie in Foksilver weer je landkaartje, maar in de baggerlayout Joss Stone?
Ligt aan een instelling in de baggerlayout, de eerste keuze gaat daar standaard naar de uploadicon.quote:
Gelukkig?!! Jammer! Stiekem best leuk namelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hans, Sersjee, Sirolf en cosmick
Pff, gelukkig zijn die Spice Girls afgelopen
Ben je geweest?! Cool ja! hoorde Corton al zeggen dat hij veel enthousiaste sms'jes had gekregen van luisteraars die ook waren geweest.quote:
Ja was zwaar OKquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je geweest?! Cool ja! hoorde Corton al zeggen dat hij veel enthousiaste sms'jes had gekregen van luisteraars die ook waren geweest.
Broekie heeft het er in zijn uitzending ook al overquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef TheZapster het volgende:
Muhahaha dat verhaal van dat mens die haar man vermoorde omdat ze geen bruce mocht luisteren
Aha, dat is dus de nieuwe single geworden. Aardige plaat vind ik dat !quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja was zwaar OK
Wat een stem
Nieuw single Push your head towards the sky klonk ook geweldig.
Clip is te bekijken op: http://www.editorsofficial.comquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, dat is dus de nieuwe single geworden. Aardige plaat vind ik dat !
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Anouk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |