Als ik 'm in een normale week zou gebruiken zou het echter een belediging zijn (bijv. als er een megahit van 4 weken oud wordt gekozenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
Goeie TT.
Beetje saai......maar wel vernieuwendquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Mooie nieuwe stijl net op het forum. 'ultraWhite' zou een goede naam zijn.
Nou.... dat dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef Sersjee het volgende:
AC/DC [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
als Eddy Z weer gitaarmuziek gaat draaienquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:47 schreef Qunix het volgende:
Wanneer komt Mexico nou op de radio?
Pfff... ik heb er de kracht niet meer voor...quote:
Zwaar beroep hè, dat radio-DJen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Pfff... ik heb er de kracht niet meer voor...
Dat was wel errug treurig...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zegt ze The Mamas and The Papas terwijl het U2 was
Geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was wel errug treurig...
En dit is wel heel erg jaren 80! Beenwarmers-en-een-ontplofte-poedel-op-je-hoofd-muziek...
Eén van de beste zangeressen ooit!quote:
volgens mij vraag je hem elke dag aanquote:
ja, die vind ik neutraal gezien beter, maar ik was een enorme Twin Peaks fan, dus dan pakt deze muziek mij enormquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Everytime you touch me van Moby vind ik trouwens ook heel erg kicken!
Heb DJ Bobo deze week nog niet eens gehoord
Ik wel...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
...
Heb DJ Bobo deze week nog niet eens gehoord
Twin Peaks is een beetje langs mij heen gegaan, maar Everytime you touch me en GO dateren uit een fijne periode.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef Againzender het volgende:
ja, die vind ik neutraal gezien beter, maar ik was een enorme Twin Peaks fan, dus dan pakt deze muziek mij enorm
Jaaa, gister nog!quote:
Nee.....ik heeb VAKANTIE!!!!!quote:
Beasties en DeLa heb ik geregeld gehoord. Voor Dune was vandaag een goede dag geweest!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Qunix het volgende:
Ik mis nummers van o.a. Frank Sinatra of Beastie boys of A Tribe Called Quest, De La Soul of Dune...
Have fun!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee.....ik heeb VAKANTIE!!!!!![]()
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Meen je?! Lekker ja!! tot over 1,5 week danquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Oef... Ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beasties en DeLa heb ik geregeld gehoord. Voor Dune was vandaag een goede dag geweest!
Bijna het hele MetMichiel-team vlucht!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Veel plezier!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot over 1,5 week!
Het begint met een Bquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Againzender het volgende:Jimi
Hoe klassiek wil je het hebben
Bon Jovi natuurlijkquote:
dan lig ik toch te pitten, hoe graag ze ook m'n requests draait.quote:
dat heb je met die heuvels in Limburg hequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik voel een föhnmoment opkomen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb je met die heuvels in Limburg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |