Jij staat al vooraan met je vlaggetje bij het postkantoor om kaartjes te kopen voor het feest van Ancilla?quote:
Zeker weten, in mijn korsetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij staat al vooraan met je vlaggetje bij het postkantoor om kaartjes te kopen voor het feest van Ancilla?
zie vorig topicquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:39 schreef TheZapster het volgende:
Woehoe Ancilla noemde het fok forum, maar wie is hier de korsetfetisjist waar ze het over heeft?
Morgen maar ff terug kijken dan. Lig al in bed maar werd wakker geschud toen mn geboortegrond genoemd werd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:49 schreef TheZapster het volgende:
Zat een meisje op de webcam met een korset aan, daardoor kwam het tersprake
ik ookquote:
dat hoop ik ook... even wachten op wat de rechter zegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Hoor eigenlijk pas net dat een aantal voetbalwedstrijden van dit weekend niet doorgaan.... Hoop dat de wedstrijd van Ajax wel door gaat.
Zou mij zeer verbazen als de rechter een andere uitspraak doet dan de vorige keer toen de politie ook mocht staken. Afwachten maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Againzender het volgende:
dat hoop ik ook... even wachten op wat de rechter zegt.
is uit 1993 als ik mij niet vergis...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef Marc63 het volgende:
En deze plaat zal ook wel iets van 13 à 14 jaar oud zijn.
Absoluut! oude werk van MJ vind ik meer dan primaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
Zijn klassiekers blijven goed ja..
Al zijn werk is goedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! oude werk van MJ vind ik meer dan prima![]()
Geluid ging hier eerder vandaag ook even wat omhoog toen Dirty Diana werd gedraaid.
ik zat het mij gisterenavond ook een tijd af te vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af wat die bom nou met Classics te maken heeft, maar dat is natuurlijk vanwege Doe Maar.
Jaja... de bom, euh... het kwartje valt.
Mist alleen 2 dingen die goed te combineren waren geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie deze al gelezen en het filmpje al gezien? http://rudio.wordpress.com/2008/03/08/bril-fuckin-jant/
Erg geinig!
Haha, zie hem net voor het eerstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie deze al gelezen en het filmpje al gezien? http://rudio.wordpress.com/2008/03/08/bril-fuckin-jant/
Erg geinig!
Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn geweest, maar ik vind het ook wel jammer dat Rob er niet bij was. Las op de weblog van Domien dat Rob door persoonlijke omstandigheden niet bij de opname aanwezig was. Annemieke doet het trouwens ook niet slecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
Mist alleen 2 dingen die goed te combineren waren geweest.
MacGyver en Veenstra.
Het pinkje ook, echt geweldig! Vind zelf Rudy en Paul wel erg sterk (eigenlijk allemaal).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:03 schreef Againzender het volgende:
Haha, zie hem net voor het eerst
Domien als Dr Evil
Damn... Heb ik EINE DEUTSCHE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE gemist?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:18 schreef Againzender het volgende:
Der Kommissar
Eindelijk eens wat anders dan Jeanny
Edit-knop gebruiken geblazenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:53 schreef -Hans- het volgende:
Straks 3 uur lang nummer 1 Classics bij Paul R.![]()
Smullen geblazen.
Geinig liedje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Rabbering die "When the Rain begins to fall" niet zo tof vindt
Dat dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:29 schreef Marc63 het volgende:
When the rain begins to fall fout noemen en ff later Venga Boys draaien
Volgens mij ben ik nog nooit in de buurt van Groningen geweest. Dus nu ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 => Vanavond in de buurt van Groningen? Vanavond de kraker tegen Matrixx Magixx (Nijmegen). Waarschijnlijk volle bak en hoogstwaarschijnlijk een zeer interessant wedstrijd om te zien. Helaas zijn wij nog niet helemaal compleet, maar hopelijk kunnen de overige spelers het verschil maken.. Verheug mij wel op de wedstrijd.Korte samenvatting van de wedstrijd is morgen te zien tijdens Studio Olympia.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in de buurt van Groningen geweest. Dus nu ook niet
Dank je! hopelijk winnen ze nou eindelijk eens een keer wel van Nijmegen (stand nu: 0 - 3)..quote:Veel plezier als je gaat.
Bij MetMichiel een prijs gewonnen met zn Donald Duck-actie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Had je oom Donald een brief/mop gestuurd?
Dat filmpje is echt briljantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
genieten vandaag zeg, Timus was zelfs een beetje te pruimen met al die kappers
voor diegene die het nog neit gezien hebben, ga het filmpje op 3fm kijken voor de classic request week wat de DJ's gemaakt hebben
volgens 5 dames op de 90's night op Lowlands bedoelen ze daar gewoon neuken meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand al wat een zig-a-zig-aah is?
Ik heb er geen problemen mee om het daar op te houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens 5 dames op de 90's night op Lowlands bedoelen ze daar gewoon neuken mee
Just beat it..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand al wat een zig-a-zig-aah is?
dat was zo ongeveer ook mijn reactie terug naar die damesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om het daar op te houden
Er zijn wel wat 80/90s-collecties als torrent te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:33 schreef wht het volgende:
Goed lijkt me duidelijk. Die klassiekers zijn waan!
Nu hoop ik dat ze deze collectie op cd uitbrengen of op itunes of iets dergelijks.
Schiet natuurlijk niet op al die nummers allemaal los te kopen/downloaden.
Als 2000 niet meetelt in deze week, hoort ie nu niet gedraaid te wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Marc63 het volgende:
Is Beautiful Day niet uit 2000? Of laat 1999?
najaar 2000 volgens mij!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Marc63 het volgende:
Is Beautiful Day niet uit 2000? Of laat 1999?
Tis natuurlijk wel de enige die ze kunnen draaien van U2. Was pas de eerste no.1 in Nederland.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kijk luister..... Beautiful Day![]()
![]()
.
daarom weet iedereen ook dat het in 2000 was volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel de enige die ze kunnen draaien van U2. Was pas de eerste no.1 in Nederland.
Maar ik dacht altijd dat de NOS daarvoor had gezorgd door de plaat in de OS-compilaties te monteren.
Goh, hoe dat zo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend komt weer compleet online (incl muziek), bezig met uploaden
Woeiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend komt weer compleet online (incl muziek), bezig met uploaden
Helaas gaat de wedstrijd niet door..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Againzender het volgende:
ik vermaak mij prima vandaag met de radio
morgenmiddag weer, psv-Ajax ligt er ook uit
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het Pet Shop Boys alarm op mn telefoon.
De eerste keer dat ik em hoorde wist ik niet eens dat ie van Oasis zelf was. Vind de zang een stuk mooier dan op de album-versie.quote:
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik em hoorde wist ik niet eens dat ie van Oasis zelf was. Vind de zang een stuk mooier dan op de album-versie.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.
Ah ok. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.
Peaches
Nu maar hopen dat er met dat domein zometeen niet hetzelfde gebeurt als met mijn .NU-domein...quote:
Ze willen het verkeer gaan hinderen hoorde ik inderdaad net.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin de politiestakingen nu wel heel erg irritant te vinden. En dan ben ik niet een voetbalfan, dus het raakt mij persoonlijk niet dat de wedstrijden van morgen niet door gaan.
Die zat in Goldmember (2002).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Goh... niet eens de Dr. Evil versie?
Ik heb nog nooit singles gekocht, alleen albums.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht ff dat ik maar beter niet kon zeggen wat mijn eerste single was.
Maar nu Domien het gezegd heeft durf ik wel te zeggen dat de mijne Captain Jack was
Omg! That Rox!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit singles gekocht, alleen albums.
Maar m'n eerste album was volgens mij de CD van Telekids...
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er met dat domein zometeen niet hetzelfde gebeurt als met mijn .NU-domein...
Er is een storing bij de uitgever van de .NU-domeinnamen, waardoor deze in grote getale onbereikbaar worden...
VET!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat m'n eerste single van Five was![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
M'n eerste kennismaking met U2, 1987 ofzo...
Moohoohoohooi!
Mag ik thuis blijven? Brrrr, hoog!quote:
De koffieautomaten afsluitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen we het niet omkeren, door juist de stakende politie te gaan irriteren met wegblokkades?
Als ik het zou moeten doen dan weet ik zeker dat ik wel even sta te twijfelen bovenop de toren, maar ik wil ook zeker weten een keer zo'n sprong gedaan hebben.quote:
Ik denk dat ik in het algemeen meer last heb van de politie dan dat ze me helpen. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ze me ooit geholpen hebben. Ja, met aangifte doen van diefstal, maar daarna hoor je er ook nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen we het niet omkeren, door juist de stakende politie te gaan irriteren met wegblokkades?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komop, niet zo negatief!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze hadden the MAN! VanVelzen niet moeten laten gaan. Die deed het laatst bij EW een stuk beter.
Roel is ook wel errug goed hoor! Zo'n gozer kan je nooit behouden voor een club.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze hadden the MAN! VanVelzen niet moeten laten gaan. Die deed het laatst bij EW een stuk beter.
De eerste twee nummers waren gewoon nogal ongelukkig uitgekozen. De rest klinkt erg leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
't Klinkt toch best gezellig hoor, zo'n bandje op de gang met een pallet verzoekjes!
Great balls of fire!
Girl komt inderdaad pas uit 2004. Nog best recent dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
Girl van Anouk? Das niet Classic.
Moke met een cover die wel classic was.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Girl komt inderdaad pas uit 2004. Nog best recent dus.
Och, Rudy draaide gisteren Moke. Dan valt dit nog best mee.
Ah, dat had ik dan even gemist.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moke met een cover die wel classic was.
Maar nu al een Classic!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Girl komt inderdaad pas uit 2004. Nog best recent dus.
Dan moet ik deze week toch maar Bomfunk MC's - Freestyler en Mr. Oizo - Flatbeat gaan requesten (zitten allebei op het randje van 1999/2000).quote:
Blijf het toch een erg fijn liedje vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:33 schreef Sersjee het volgende:
Alleen een beetje jammer dat het de knippen-en-plakken-versie is...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond !
[..]
Blijf het toch een erg fijn liedje vinden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond !
[..]
Blijf het toch een erg fijn liedje vinden.
Mochten ze willen ! Matrixx speelde erg zwak en wij eigenlijk best wel behoorlijk. Met 29 punten verschil gewonnen maar de uitslag had nog hoger kunnen zijn. Dit geeft de burger wel weer wat meer moed.quote:
Heel herkenbaar van het meebrullen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:38 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Dat wel, maar je gaat her en der de mist in met meebrullen en da's best irritant.
PoliceUltieme stalkplaat...
Wat zeggie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef Sersjee het volgende:
Deze gaat heeeeeeel hard!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je probeert een reactie uit te lokken, in de hoop dat ze hier weer eens reageert?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Zo Annemieke, dat moet je niet te vaak doen, zo bukken. Tenzij je het niet erg vindt dat men op de webcam ziet dat je een groene string aan hebt
Nou, ze keek in ieder geval wel, dus ze leest hier wel meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je probeert een reactie uit te lokken, in de hoop dat ze hier weer eens reageert?
Zien we dat op foto terug?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Zo Annemieke, dat moet je niet te vaak doen, zo bukken. Tenzij je het niet erg vindt dat men op de webcam ziet dat je een groene string aan hebt
Zijn daar beelden van ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Ik heb er helaas geen beelden van in ieder geval. Misschien dat Piles de uitzending opgenomen heeft, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:
Hehe toen ik ooit zei dat ze een bouwvakkers decolette had ging ze binnen een paar minuten anders zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Stiekem dus best verlegen, misschien wel daarom werkt ze bij de radio en niet bij de TV.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe toen ik ooit zei dat ze een bouwvakkers decolette had ging ze binnen een paar minuten anders zitten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]Als ze nu niet reageert hier weet ik het ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
quote:
Opgenomenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:15 schreef Broekie het volgende:
Is dat echt een screenshot op dat moment, of heb je de uitzending opgenomen?
Volgens mij zat Piles gewoon de hele uitzending daarop te wachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is dat echt een screenshot op dat moment, of heb je de uitzending opgenomen?
Stap dan maar in de trein naar Hilversum Noord.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:18 schreef DaMook het volgende:
Ik moet echt op stap eigenlijk. Weer eens zo'n chick als annemic scoren
.
Broekie zit de hele uitzending kwijlend de webcam in de gaten te houden, ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zat Piles gewoon de hele uitzending daarop te wachten
Is niet! 'k keek alleen toevallig precies op het juiste momentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Broekie zit de hele uitzending kwijlend de webcam in de gaten te houden, ik niet![]()
![]()
Nouja , hier loopt ook wel wat leuk spul rond hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stap dan maar in de trein naar Hilversum Noord.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.
't Lijkt wel een rond krukje. Kun je zo op gaan zitten.
Ik zal wel wakker worden in het laatste uur van de show van Diergasrde...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, mooie tijd om te pitten. En na Timur tienen wakker te worden.
enige lounge uur op de NL radioquote:Op zondag 9 maart 2008 06:04 schreef Qunix het volgende:
Morgen verder..... Nu Total Los, oftewel chill lounge zooi wat ik nu niet wil.
quote:12:32| Everlast - What It's Like
12:30| Mama's & Pappa's - California Dreamin'
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:56 schreef TheZapster het volgende:
Als we het toch over klassiekers hebben... The Supremes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op zondag 9 maart 2008 09:53 schreef borisz het volgende:
Even De BNN uitzending vannacht binnen halen
Hahaha, geweldig ! Gaat lekker.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:35 schreef borisz het volgende:
Hans de FA CUPgeweldig Chelsea weg, Man U weg en nu ook Boro bijna weg
nog maar 1 PL ploeg als het zo door gaat in de halve finales.
via de achteringang van 3fm. Heb de link nu niet bij de hand. die Podcast link. Sirolf weet het welquote:
Bij Seal moet ik toch altijd aan iemand anders denken. Zie bovenquote:
Deze? http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op zondag 9 maart 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
via de achteringang van 3fm. Heb de link nu niet bij de hand. die Podcast link. Sirolf weet het wel
Die jaquote:Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze? http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Dankequote:Op zondag 9 maart 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze? http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |