Geinig liedje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:17 schreef TheVulture het volgende:
Rabbering die "When the Rain begins to fall" niet zo tof vindt
Dat dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:29 schreef Marc63 het volgende:
When the rain begins to fall fout noemen en ff later Venga Boys draaien
Volgens mij ben ik nog nooit in de buurt van Groningen geweest. Dus nu ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 => Vanavond in de buurt van Groningen? Vanavond de kraker tegen Matrixx Magixx (Nijmegen). Waarschijnlijk volle bak en hoogstwaarschijnlijk een zeer interessant wedstrijd om te zien. Helaas zijn wij nog niet helemaal compleet, maar hopelijk kunnen de overige spelers het verschil maken.. Verheug mij wel op de wedstrijd.Korte samenvatting van de wedstrijd is morgen te zien tijdens Studio Olympia.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in de buurt van Groningen geweest. Dus nu ook niet
Dank je! hopelijk winnen ze nou eindelijk eens een keer wel van Nijmegen (stand nu: 0 - 3)..quote:Veel plezier als je gaat.
Bij MetMichiel een prijs gewonnen met zn Donald Duck-actie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Had je oom Donald een brief/mop gestuurd?
Dat filmpje is echt briljantquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
genieten vandaag zeg, Timus was zelfs een beetje te pruimen met al die kappers
voor diegene die het nog neit gezien hebben, ga het filmpje op 3fm kijken voor de classic request week wat de DJ's gemaakt hebben
volgens 5 dames op de 90's night op Lowlands bedoelen ze daar gewoon neuken meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand al wat een zig-a-zig-aah is?
Ik heb er geen problemen mee om het daar op te houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens 5 dames op de 90's night op Lowlands bedoelen ze daar gewoon neuken mee
Just beat it..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand al wat een zig-a-zig-aah is?
dat was zo ongeveer ook mijn reactie terug naar die damesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om het daar op te houden
Er zijn wel wat 80/90s-collecties als torrent te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:33 schreef wht het volgende:
Goed lijkt me duidelijk. Die klassiekers zijn waan!
Nu hoop ik dat ze deze collectie op cd uitbrengen of op itunes of iets dergelijks.
Schiet natuurlijk niet op al die nummers allemaal los te kopen/downloaden.
Als 2000 niet meetelt in deze week, hoort ie nu niet gedraaid te wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Marc63 het volgende:
Is Beautiful Day niet uit 2000? Of laat 1999?
najaar 2000 volgens mij!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Marc63 het volgende:
Is Beautiful Day niet uit 2000? Of laat 1999?
Tis natuurlijk wel de enige die ze kunnen draaien van U2. Was pas de eerste no.1 in Nederland.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kijk luister..... Beautiful Day![]()
![]()
.
daarom weet iedereen ook dat het in 2000 was volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel de enige die ze kunnen draaien van U2. Was pas de eerste no.1 in Nederland.
Maar ik dacht altijd dat de NOS daarvoor had gezorgd door de plaat in de OS-compilaties te monteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |