dat hoop ik ook... even wachten op wat de rechter zegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Hoor eigenlijk pas net dat een aantal voetbalwedstrijden van dit weekend niet doorgaan.... Hoop dat de wedstrijd van Ajax wel door gaat.
Zou mij zeer verbazen als de rechter een andere uitspraak doet dan de vorige keer toen de politie ook mocht staken. Afwachten maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Againzender het volgende:
dat hoop ik ook... even wachten op wat de rechter zegt.
is uit 1993 als ik mij niet vergis...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef Marc63 het volgende:
En deze plaat zal ook wel iets van 13 à 14 jaar oud zijn.
Absoluut! oude werk van MJ vind ik meer dan primaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
Zijn klassiekers blijven goed ja..
Al zijn werk is goedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! oude werk van MJ vind ik meer dan prima![]()
Geluid ging hier eerder vandaag ook even wat omhoog toen Dirty Diana werd gedraaid.
ik zat het mij gisterenavond ook een tijd af te vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af wat die bom nou met Classics te maken heeft, maar dat is natuurlijk vanwege Doe Maar.
Jaja... de bom, euh... het kwartje valt.
Mist alleen 2 dingen die goed te combineren waren geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie deze al gelezen en het filmpje al gezien? http://rudio.wordpress.com/2008/03/08/bril-fuckin-jant/
Erg geinig!
Haha, zie hem net voor het eerstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef -Hans- het volgende:
Hadden jullie deze al gelezen en het filmpje al gezien? http://rudio.wordpress.com/2008/03/08/bril-fuckin-jant/
Erg geinig!
Dat zou inderdaad wel erg leuk zijn geweest, maar ik vind het ook wel jammer dat Rob er niet bij was. Las op de weblog van Domien dat Rob door persoonlijke omstandigheden niet bij de opname aanwezig was. Annemieke doet het trouwens ook niet slecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
Mist alleen 2 dingen die goed te combineren waren geweest.
MacGyver en Veenstra.
Het pinkje ook, echt geweldig! Vind zelf Rudy en Paul wel erg sterk (eigenlijk allemaal).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:03 schreef Againzender het volgende:
Haha, zie hem net voor het eerst
Domien als Dr Evil
Damn... Heb ik EINE DEUTSCHE ÖSTERREICHISCHE SCHALLPLATTE gemist?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:18 schreef Againzender het volgende:
Der Kommissar
Eindelijk eens wat anders dan Jeanny
Edit-knop gebruiken geblazenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:53 schreef -Hans- het volgende:
Straks 3 uur lang nummer 1 Classics bij Paul R.![]()
Smullen geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |