Je probeert een reactie uit te lokken, in de hoop dat ze hier weer eens reageert?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Zo Annemieke, dat moet je niet te vaak doen, zo bukken. Tenzij je het niet erg vindt dat men op de webcam ziet dat je een groene string aan hebt
Nou, ze keek in ieder geval wel, dus ze leest hier wel meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je probeert een reactie uit te lokken, in de hoop dat ze hier weer eens reageert?
Zien we dat op foto terug?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Zo Annemieke, dat moet je niet te vaak doen, zo bukken. Tenzij je het niet erg vindt dat men op de webcam ziet dat je een groene string aan hebt
Zijn daar beelden van ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Ik heb er helaas geen beelden van in ieder geval. Misschien dat Piles de uitzending opgenomen heeft, maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.quote:
Hehe toen ik ooit zei dat ze een bouwvakkers decolette had ging ze binnen een paar minuten anders zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
Stiekem dus best verlegen, misschien wel daarom werkt ze bij de radio en niet bij de TV.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe toen ik ooit zei dat ze een bouwvakkers decolette had ging ze binnen een paar minuten anders zitten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]Als ze nu niet reageert hier weet ik het ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
quote:
Opgenomenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:15 schreef Broekie het volgende:
Is dat echt een screenshot op dat moment, of heb je de uitzending opgenomen?
Volgens mij zat Piles gewoon de hele uitzending daarop te wachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is dat echt een screenshot op dat moment, of heb je de uitzending opgenomen?
Stap dan maar in de trein naar Hilversum Noord.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:18 schreef DaMook het volgende:
Ik moet echt op stap eigenlijk. Weer eens zo'n chick als annemic scoren
.
Broekie zit de hele uitzending kwijlend de webcam in de gaten te houden, ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zat Piles gewoon de hele uitzending daarop te wachten
Is niet! 'k keek alleen toevallig precies op het juiste momentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Broekie zit de hele uitzending kwijlend de webcam in de gaten te houden, ik niet![]()
![]()
Nouja , hier loopt ook wel wat leuk spul rond hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stap dan maar in de trein naar Hilversum Noord.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.
't Lijkt wel een rond krukje. Kun je zo op gaan zitten.
Ik zal wel wakker worden in het laatste uur van de show van Diergasrde...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, mooie tijd om te pitten. En na Timur tienen wakker te worden.
enige lounge uur op de NL radioquote:Op zondag 9 maart 2008 06:04 schreef Qunix het volgende:
Morgen verder..... Nu Total Los, oftewel chill lounge zooi wat ik nu niet wil.
quote:12:32| Everlast - What It's Like
12:30| Mama's & Pappa's - California Dreamin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |