De koffieautomaten afsluitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen we het niet omkeren, door juist de stakende politie te gaan irriteren met wegblokkades?
Als ik het zou moeten doen dan weet ik zeker dat ik wel even sta te twijfelen bovenop de toren, maar ik wil ook zeker weten een keer zo'n sprong gedaan hebben.quote:
Ik denk dat ik in het algemeen meer last heb van de politie dan dat ze me helpen. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ze me ooit geholpen hebben. Ja, met aangifte doen van diefstal, maar daarna hoor je er ook nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen we het niet omkeren, door juist de stakende politie te gaan irriteren met wegblokkades?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komop, niet zo negatief!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze hadden the MAN! VanVelzen niet moeten laten gaan. Die deed het laatst bij EW een stuk beter.
Roel is ook wel errug goed hoor! Zo'n gozer kan je nooit behouden voor een club.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ze hadden the MAN! VanVelzen niet moeten laten gaan. Die deed het laatst bij EW een stuk beter.
De eerste twee nummers waren gewoon nogal ongelukkig uitgekozen. De rest klinkt erg leuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
't Klinkt toch best gezellig hoor, zo'n bandje op de gang met een pallet verzoekjes!
Great balls of fire!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |