Helaas gaat de wedstrijd niet door..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef Againzender het volgende:
ik vermaak mij prima vandaag met de radio
morgenmiddag weer, psv-Ajax ligt er ook uit
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb het Pet Shop Boys alarm op mn telefoon.
De eerste keer dat ik em hoorde wist ik niet eens dat ie van Oasis zelf was. Vind de zang een stuk mooier dan op de album-versie.quote:
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik em hoorde wist ik niet eens dat ie van Oasis zelf was. Vind de zang een stuk mooier dan op de album-versie.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.
Ah ok. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Deze versie werd gezongen door Noel, die heeft een betere stem voor ballads dan Liam als je het mij vraagt.
Peaches
Nu maar hopen dat er met dat domein zometeen niet hetzelfde gebeurt als met mijn .NU-domein...quote:
Ze willen het verkeer gaan hinderen hoorde ik inderdaad net.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin de politiestakingen nu wel heel erg irritant te vinden. En dan ben ik niet een voetbalfan, dus het raakt mij persoonlijk niet dat de wedstrijden van morgen niet door gaan.
Die zat in Goldmember (2002).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Goh... niet eens de Dr. Evil versie?
Ik heb nog nooit singles gekocht, alleen albums.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht ff dat ik maar beter niet kon zeggen wat mijn eerste single was.
Maar nu Domien het gezegd heeft durf ik wel te zeggen dat de mijne Captain Jack was
Omg! That Rox!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit singles gekocht, alleen albums.
Maar m'n eerste album was volgens mij de CD van Telekids...
Oh, vandaarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er met dat domein zometeen niet hetzelfde gebeurt als met mijn .NU-domein...
Er is een storing bij de uitgever van de .NU-domeinnamen, waardoor deze in grote getale onbereikbaar worden...
VET!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat m'n eerste single van Five was![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
M'n eerste kennismaking met U2, 1987 ofzo...
Moohoohoohooi!
Mag ik thuis blijven? Brrrr, hoog!quote:
De koffieautomaten afsluitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen we het niet omkeren, door juist de stakende politie te gaan irriteren met wegblokkades?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |