SMS je altijd om 09.00 bij Arbeidsvitaminen of daarvoor? Ik mail ook wel eens, maar dat komt geloof ik gelijk in de Ongewenste Mail-map.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
SMS je altijd om 09.00 bij Arbeidsvitaminen of daarvoor? Ik mail ook wel eens, maar dat komt geloof ik gelijk in de Ongewenste Mail-map.
Ik doe mijn subject dan meestal als requestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik mail eigenlijk bijna altijd mijn requests (ben teveel Nederlander om er geld aan uit te geven als het ook gratis kan), waarbij ik in de subject altijd al de songtitel zegt (om snel duidelijk te maken waar het over gaat
).
Stoptrein via Hilversum, Weesp, Amsterdam-Zuid, Schiphol, Hoofddorp, Leiden, enz?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
OV-technisch is dit niet mn beste dag. Trein naar Amsterdam Zuid rijdt niet en de trein naar centraal stopt niet bij amstel omdat we een omweg nemen.
Volgens mij kom ik zo wel langs het mediapark.
quote:20:09 uur Amsterdam<->Utrecht Door een defecte trein bij Duivendrecht rijden tussen Utrecht Centraal en Amsterdam minder treinen. Houd rekening met een vertraging van 15-30 minuten.
Nee, ik zit in de trein die normaal via amstel gaat. Ik stop dus niet eerder als bij centraal. Kan dus ook niet overstappen op een trein naar zuid.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stoptrein via Hilversum, Weesp, Amsterdam-Zuid, Schiphol, Hoofddorp, Leiden, enz?
Zou best kunnen dat je langs het Mediapark komt idd.
En er is ook een wissel kapot bij Bijlmer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stoptrein via Hilversum, Weesp, Amsterdam-Zuid, Schiphol, Hoofddorp, Leiden, enz?
Zou best kunnen dat je langs het Mediapark komt idd.
Waseggie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh my fucking god: Die schaamhaarloze sletjes bij Tokio Hotel
Goed he! Erg lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh my fucking god: Die schaamhaarloze sletjes bij Tokio Hotel
Blij dat ik niet onderweg ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En er is ook een wissel kapot bij Bijlmer.
Pure - Straight Aheadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef cosmick het volgende:
Dit is wel grappig trouwens. Wie het ook moge zijn.
Best leuk en lekker luchtigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pure - Straight Ahead
Ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord.
ja, de metro en radio zijn geen combo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Grappig. Zit nu in de metro. Kan geen radio ontvangen, maar dus wel fokken.
En da's allemaal waar gebeurd he!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
Goeie anekdote van Martijn bij deze plaat
Ik geloof je op je woord, zoiets verzin je niet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En da's allemaal waar gebeurd he!
Wow! Jij maakt echt van alles meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En da's allemaal waar gebeurd he!
Ja man, druk druk druk. En dingen. Ook.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:30 schreef broer het volgende:
Laat ik maar weer eens meelezen.
altijd direct als de request jingle langskomt, niet eerder.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
SMS je altijd om 09.00 bij Arbeidsvitaminen of daarvoor? Ik mail ook wel eens, maar dat komt geloof ik gelijk in de Ongewenste Mail-map.
OK, probeer ik het morgen mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
altijd direct als de request jingle langskomt, niet eerder.
net op tijd om de tweede helft van Milan - Arsenal te zienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Pfff... eindelijk thuis. Lekker zo'n uur vertraging.
Da's toch iets met voetbal?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
net op tijd om de tweede helft van Milan - Arsenal te zien
Op je werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja man, ik zit nog op mijn werk zelfs! En ik moet PLASSEN!!!!!!!!!!
Ik ook niet veel hoor; zo eens in de twee maanden koop ik een flesje (die dan wel binnen een week op is trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
(hoewel ik dat veeeeeel minder drink dan wijn)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook niet veel hoor; zo eens in de twee maanden koop ik een flesje (die dan wel binnen een week op is trouwens).
Op zijn tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar is op z'n tijd ook weinig mis mee
.
Tsja brouwerij hequote:
mmm handigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op zijn tijd![]()
. Nooit iets mis mee
.
[..]
Tsja brouwerij he.
En dan ook nog de functie dat je regelmatig de leidinggevende moet vervangenquote:
Kut! Gisteren wist ik het nog!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
alleen als je het geheim van de sleutel oplost.
Dan draaide 'ie het dus niet uit de computer, maar waarschijnlijk vanaf CD.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:20 schreef broer het volgende:
O, en de metal-request bij Corton kwam niet terug in de - verder uitermate leuke - statistieken op 3fmfan.nl.
Ja, dat vermoedde ik al.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Dan draaide 'ie het dus niet uit de computer, maar waarschijnlijk vanaf CD.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Morning G.
Valt mee, maar wel ietwat brakker en wat snel geirriteerder.
Toen ik dat Krezip-gedrocht hoorde heb ik maar een collega in elkaar geslagen.
Wel knap dat dat groepje zichzelf toch steeds overtreftquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb m'n oren ff dichtgehouden toen ik de eerste tonen van die 'geweldige' muzikale creatie hoorde.
Ik was even gezaptquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef cosmick het volgende:
Wel knap dat dat groepje zichzelf toch steeds overtreft.
Cover van Korgis ....quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was even gezaptWelke muzikale creatie van Krezip was dat?
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence"quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:56 schreef cosmick het volgende:
Er is een topic voor, i know, maar hoe heet dat (volgens mij door Carly Simon gezongen) nummer ook alweer met het zinnetje "i've met a boy i really like...." en in de titel iets met "kiss" ? Was iig wel onder een andere naam.... 80's dansachtig plaatje.
Oe, da's wel een vergeten klassieker!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence".
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd......quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
Het lijkt wel alsof de Classic Request al begonnen is!
Aanvragen die handel bij Classic Request!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef cosmick het volgende:
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence".
Ah mooi die is dus al geweest, dus veilig de komende urenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb m'n oren ff dichtgehouden toen ik de eerste tonen van die 'geweldige' muzikale creatie hoorde.
Ik had ook gewoon moeten F5'en voordat ik reageerdequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:18 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd.......
O, en Ghosts is gewoon leuk.
Dat zou ik niet te hard zeggen op 3FMquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah mooi die is dus al geweest, dus veilig de komende uren
Deed toevallig de radio aan toen Ghosts begon en wat blijft dat toch een FANTASTISCHE plaat, damn! Alsof je nog altijd in een wilde achtbaan zit waar geen eind aan lijkt te komen. Helemaal goed gewoon. Vind het nog steeds heel apart dat die plaat niet door een breder publiek is omarmd. 3FM is afaik ook een van de weinige stations die de plaat redelijk vaak heeft gedraaid. Clip heb ik wel eens op TMF gezien maar ook niet bijzonder vaak.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:18 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd.......
O, en Ghosts is gewoon leuk.
Jeetje, jij hebt wel een erg vervelende baan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan ook nog de functie dat je regelmatig de leidinggevende moet vervangen. En in die hoedanigheid moet je af en toe proven
. (Meestal niet meer dan 1 a 2 slokjes, maar toch
) .
Haha!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
What I like about you
Echt zo'n kaartnummer
Ik vind dat toch wel een afgrijselijk lelijk ding.. is dat ook niet de nieuwe Knightrider-auto?quote:
Ik vind'm vet voor een moderne Amerikaan...Heb sowieso niks met moderne auto's, maar de 300C, nieuwe Camaro en Charger mogen wel neergezet wordenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een afgrijselijk lelijk ding.. is dat ook niet de nieuwe Knightrider-auto?
Was ja; nu dus dit:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nightrider was toch een pontiac firebird?
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...quote:
Er zitten inderdaad verschillen tussen de Freakandel Speciaal op KX en op 3FM. Erg verwarrend!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...
Precies, wel wat verwarrend! naja, aan de andere kant ook wel geinig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...
geinig !quote:Ekstra Weekend trapt vrijdag de Classic Request week af. Te gast in de studio... ja echt waar... 2 Brothers on the 4th Floor!
Die nieuwe vind ik te 'dik' voor een Knightrider auto..quote:
Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdagquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Echt weer typische Rabbering muziek
Iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdag
Ik heb ook op Stars gestemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
Idd![]()
Meteen ff op Stars gestemt beste HH nummer ooit
Heb jij je Cavello / Ausie al aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef borisz het volgende:
Het is woensdag Hakkuhdag bij RabRadio. Stem hieronder op jouw keuze.
Charly Lownoise & Menthal Theo - Stars
T-Marc - Strings of infinity
Lipstick - I'm a raver
Ik ging voor nummer 2. Genoeg CL&MT op de radio
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
hahaha! geluid vol open hier![]()
Stars
![]()
ff los gaan
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was ook eigenlijk de ondertoon in mijn opmerking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:31 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomen
*Jaloers*quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zo relaxed![]()
Ik kom vrijdagavond aan in Clevelandkrijg ik net te horen...Auto halen, naar't hotel, lekker uitslapen en dan ga ik de volgende dag (zaterdag ben ik nog alleen) naar de Niagara watervallen rijden (3 uur rijden)
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Zo dat moest ik kwijt
Toch fijn dat je altijd ff komt melden dat het weer 4 uur isquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat C&S gezeik begint nu - als 't dat al niet was - écht irritant te worden.
Gaaaaaaaaf!!!!!!! Je maakt wel foto's hequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zo relaxed![]()
Ik kom vrijdagavond aan in Clevelandkrijg ik net te horen...Auto halen, naar't hotel, lekker uitslapen en dan ga ik de volgende dag (zaterdag ben ik nog alleen) naar de Niagara watervallen rijden (3 uur rijden)
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Zo dat moest ik kwijt
Ik hoef idd niet eens meer op m'n horloge te kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch fijn dat je altijd ff komt melden dat het weer 4 uur is![]()
Volgens mij zijn ze allemaal wel minimaal 1 x voorbijgekomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:18 schreef TheZapster het volgende:
Effe afkloppen, nog geen krezip en/of leaf of racoon gehoord vandaag
nee moeten missen, heb een werkgroepquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij je Cavello / Ausie al aan![]()
Zometeen haaaaakuh !
Heh wat vervelend dat ik ze gemist heb danquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal wel minimaal 1 x voorbijgekomen.
Meen je niet?! beetje hakkuh op zijn tijd is zo lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
nee moeten missen, heb een werkgroep, zit nu ff in de pauze.
Uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaf!!!!!!! Je maakt wel foto's he.
Damn, gewoon Queen gemist en ook nog eens I want it All.. Dat is mijn favo Queen song, grrrrrrr.quote:
Mwah.. 't nieuwe materiaal wordt weinig gedraaid. Heb een maandje of wat geleden wel nog haar nieuwste album 'gekocht'quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je verder eigenlijk niks meer van Vanessa gehoord hebt
Heb nog rustig aan gedaanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef Maricha het volgende:
Dan ben ik de eerste voor vanavond: hallloooooo
Goedenavond Maricha!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef Maricha het volgende:
Dan ben ik de eerste voor vanavond: hallloooooo
Nee joh, vierdst!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef MartijnMuijs het volgende:
Derdst!
ja hoor! Waarom ze jou zelf niet even heeft gebeld....had net zo makkelijk gekund. Maar goed....quote:
Mooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor! Waarom ze jou zelf niet even heeft gebeld....had net zo makkelijk gekund. Maar goed....
Precies!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mooi
Beetje raar, maar nu heb je mij wel mooi ff aan de telefoon gehad. Gebeurt niet elke dag
En past ook nog in de categorie: Nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:De boodschappen zijn weer in huis...
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Morgen groot feest in huize Veenstra? Of is ie al op vakantie?
Hij heeft niet eens de Mol-onthulling afgewacht?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meer
Morgen komt er dus een pakketje binnen op de redactie vanaf een exotisch Disneypark strand met een stuk taart!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb ze maandag op Schiphol afgezet, dus die zijn er allang niet meer
Ik zat net in een lang telefoongesprek (het grote nadeel van Skype: het kost niks, waardoor je lange gesprekken krijgtquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:25 schreef Broekie het volgende:
Berichtje vanuit de bus (ben nog onderweg naar huis), leuke MMIHEDF net
.
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen komt er dus een pakketje binnen op de redactie vanaf een exotisch Disneypark strand met een stuk taart!
Goed idee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).
Nee hoor, dat was zeker niet die Roy! Zijn stem lijkt een klein beetje op deze Roy, maar de Roy van het wakker bellen, spreek ik nog regelmatig en was het zeker nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Is dit nou DE Roy die altijd naar MetMichiel belt? Qua stem volgens mij wel.
Even Maricha wakker bellen: http://home.planet.nl/~janni052/Maricha.mp3 die Roy dus
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op dat exotische strand is het morgen dus feest. Dat vraagt om een belletje even over 7 (of hoe laat het gesprek ook opgenomen wordt).
Je had nu ook kunnen zeggen "ja leuk bedacht, maar we hebben wat anders in gedachten" en dan was het nog steeds een verrassing geblevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnen
't Is enigszins voorspelbaar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou....nu is voor jullie de verrassing er al af......dat had ik ook al verzonnen
Voor jullie wel, jaquote:
Dit jaar heeft 'ie Mickey Mouse-oren laten implanteren bij de plastisch chirurg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel dit jaar ook weer met een verrassing thuis komen? Vorig jaar had ie ineens een ring om zn vinger.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar heeft 'ie Mickey Mouse-oren laten implanteren bij de plastisch chirurg?
Ik ga naar Room Elevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Extince? No way!
Ik wil naar Room Eleven!
Waar ga je dan voor?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
22 juni.
Volgens mij ben ik wel de enige van ons die niet specifiek voor Room Eleven gaat.
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel dit jaar ook weer met een verrassing thuis komen? Vorig jaar had ie ineens een ring om zn vinger.
Het zou wel een leuke traditie kunnen worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)
Haha... ik hoorde het toen op zaterdag bij Eddy Zoey. Tessel vertelde het nieuws vers van de pers en vol verbazing.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar met niets...... Anders hebben we weer paniek in de vriendengroep (zoals een jaar geleden...)
Mwah, hij zal toch wel op z'n minst met wat souvenirtjes voor jullie terug komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
uuhhm okay. Moest toch weer even aan het fragment denken want die blijft toch wel erg geestig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
Nee hoor, dat was zeker niet die Roy! Zijn stem lijkt een klein beetje op deze Roy, maar de Roy van het wakker bellen, spreek ik nog regelmatig en was het zeker niet
Omdat ik ze gebeld hadquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haha... ik hoorde het toen op zaterdag bij Eddy Zoey. Tessel vertelde het nieuws vers van de pers en vol verbazing.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef Maricha het volgende:
Was op weg naar de spoedlunch om dit nieuws te bespreken![]()
Gelukkig is WIDM dan bijna afgelopen, anders blijft er 's avonds niemand in dit topic meer over...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
Zo, de radio is weer uit
Peking Express 2008
bijna niemand!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig is WIDM dan bijna afgelopen, anders blijft er 's avonds niemand in dit topic meer over...
Ze kozen ook wel een heel rare dag uit. Ff tussen Arbeidsvitaminen en een vlucht naar Mexico door met de stank van ijsberen all over the place.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Omdat ik ze gebeld had
Was op weg naar de spoedlunch om dit nieuws te bespreken![]()
Ach, ik kijk het allebei niet, dus ik blijf wel over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig is WIDM dan bijna afgelopen, anders blijft er 's avonds niemand in dit topic meer over...
Straks sta je op een avond opeens weer voor de deur van de studio met een pallet vlaaien...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, ik kijk het allebei niet, dus ik blijf wel over.
Maarja, of Maricha daar nou zo blij mee moet zijn...
ja, zaterdagochtend vlogen ze. Precies op het moment dat bij ons de kaartjes in de bus vielen.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze kozen ook wel een heel rare dag uit. Ff tussen Arbeidsvitaminen en een vlucht naar Mexico door met de stank van ijsberen all over the place.
Nee, een pallet vlaaien is doodzonde!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Straks sta je op een avond opeens weer voor de deur van de studio met een pallet vlaaien...
Al is Maricha daar volgens mij wel blij mee...
Briljant !quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
ja, zaterdagochtend vlogen ze. Precies op het moment dat bij ons de kaartjes in de bus vielen.....
Nee, want ik moet weer ff een paar kilootjes kwijtquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Straks sta je op een avond opeens weer voor de deur van de studio met een pallet vlaaien...
Al is Maricha daar volgens mij wel blij mee...
Dan nodigt ze toch gewoon weer een studio vol Fok!-ers uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, een pallet vlaaien is doodzonde!
Vlaai moet gegeten worden, niet na twee dagen weggegooit omdat er te veel was en het dus over is gebleven...
Ja, dat vind ik nu wel..... toen niet zoquote:
Stemmmen! Zoooooo'n goede plaatquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef Broekie het volgende:
OEH!!! Scouting For Girls!!!!
wat?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef TheSorrow het volgende:Ik lig helemaal krom hier, geweldig fragment
Maart 2003, dacht ik en het was ergens diep in de nacht. Fragment blijft echt hilarischquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Je sig, wanneer is dat gebeurd?
"Ik heb nog speciaal gedouched"
Of het voltallige Publieke Omroep-personeelsbestand. Heb je alleen wel een grote zaal nodig...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan nodigt ze toch gewoon weer een studio vol Fok!-ers uit?
Dat heb ik net maarliefst 15 keer gedaan. Of is dat vals spelen?quote:
Ik kan niet kiezen! De plaat van RatM (hmm... ik bedoel dus geen Rage against the Machine) is ook zo fijn.quote:
Kan ik mij goed voorstellen want het was ook wel een actie zeg, damn! Toen het hier bekend werd ging het ineens ook erg hard met de reacties.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef Maricha het volgende:
Ja, dat vind ik nu wel..... toen niet zo
2003? Ik meen mij te herinneren dat het die dag het gespreksonderwerp was in de klas op de middelbare school. En daar ben ik al sinds 2002 vanaf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maart 2003, dacht ik en het was ergens diep in de nacht. Fragment blijft echt hilarisch
Fragment komt in elk geval uit 2003, maar het kan natuurlijk ook al wel in 2002 zijn gebeurd. Kan het zo snel niet vinden op Google, helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Marc63 het volgende:
2003? Ik meen mij te herinneren dat het die dag het gespreksonderwerp was in de klas op de middelbare school. En daar ben ik al sinds 2002 vanaf.
Misschien dat ik in de war ben met iets anders...
Dit:quote:
Uit zijn sigquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maart 2003, dacht ik en het was ergens diep in de nacht. Fragment blijft echt hilarisch
En nog eentje:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Naar Niels, hahaha!
[..]
Dat is dé Maricha! Heb haar net aan de telefoon gehad en we hebben heftig tegen elkaar gehyperd. We wisten van niets!! Sterker nog: de vaste vriendengroep van Michiel wist ook van niets!
Bizar, maar wat ontzettend leuk voor ze
Zo. Bijgewerkt!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heel biar is het! Werk je 4 dagen per week, 8 uur per dag samen en zie je elkaar prive ook nog vaak.....
Wij wisten van niets en vanmorgen werd ik gebeld door de eerste die het kaartje binnen had gekregen! Ik vind het toch leuk!![]()
Maar alle vrienden zijn wel lichtelijk in shock![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Even een oude quote dan maar.
[..]
En nog eentje:
[..]
quote:
Ik was te druk met ondanks een blackout toch een deadline proberen te halen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
Heeft er iemand nog een gouden bal gevonden ?
Volgens mij staat het mooie Cherry Blossom Girl ook op dat album. Prachtig liedje is dat.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij staat het mooie Cherry Blossom Girl ook op dat album. Prachtig liedje is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |