Op je werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja man, ik zit nog op mijn werk zelfs! En ik moet PLASSEN!!!!!!!!!!
Ik ook niet veel hoor; zo eens in de twee maanden koop ik een flesje (die dan wel binnen een week op is trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
(hoewel ik dat veeeeeel minder drink dan wijn)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ook niet veel hoor; zo eens in de twee maanden koop ik een flesje (die dan wel binnen een week op is trouwens).
Op zijn tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar is op z'n tijd ook weinig mis mee
.
Tsja brouwerij hequote:
mmm handigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op zijn tijd![]()
. Nooit iets mis mee
.
[..]
Tsja brouwerij he.
En dan ook nog de functie dat je regelmatig de leidinggevende moet vervangenquote:
Kut! Gisteren wist ik het nog!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
alleen als je het geheim van de sleutel oplost.
Dan draaide 'ie het dus niet uit de computer, maar waarschijnlijk vanaf CD.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:20 schreef broer het volgende:
O, en de metal-request bij Corton kwam niet terug in de - verder uitermate leuke - statistieken op 3fmfan.nl.
Ja, dat vermoedde ik al.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Dan draaide 'ie het dus niet uit de computer, maar waarschijnlijk vanaf CD.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
Morning G.
Valt mee, maar wel ietwat brakker en wat snel geirriteerder.
Toen ik dat Krezip-gedrocht hoorde heb ik maar een collega in elkaar geslagen.
Wel knap dat dat groepje zichzelf toch steeds overtreftquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb m'n oren ff dichtgehouden toen ik de eerste tonen van die 'geweldige' muzikale creatie hoorde.
Ik was even gezaptquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef cosmick het volgende:
Wel knap dat dat groepje zichzelf toch steeds overtreft.
Cover van Korgis ....quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was even gezaptWelke muzikale creatie van Krezip was dat?
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence"quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:56 schreef cosmick het volgende:
Er is een topic voor, i know, maar hoe heet dat (volgens mij door Carly Simon gezongen) nummer ook alweer met het zinnetje "i've met a boy i really like...." en in de titel iets met "kiss" ? Was iig wel onder een andere naam.... 80's dansachtig plaatje.
Oe, da's wel een vergeten klassieker!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence".
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd......quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
Het lijkt wel alsof de Classic Request al begonnen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |