Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd......quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
Het lijkt wel alsof de Classic Request al begonnen is!
Aanvragen die handel bij Classic Request!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef cosmick het volgende:
En ineens schiet het me te binnen: Will Powers - "kissing with confidence".
Ah mooi die is dus al geweest, dus veilig de komende urenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb m'n oren ff dichtgehouden toen ik de eerste tonen van die 'geweldige' muzikale creatie hoorde.
Ik had ook gewoon moeten F5'en voordat ik reageerdequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:18 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd.......
O, en Ghosts is gewoon leuk.
Dat zou ik niet te hard zeggen op 3FMquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah mooi die is dus al geweest, dus veilig de komende uren
Deed toevallig de radio aan toen Ghosts begon en wat blijft dat toch een FANTASTISCHE plaat, damn! Alsof je nog altijd in een wilde achtbaan zit waar geen eind aan lijkt te komen. Helemaal goed gewoon. Vind het nog steeds heel apart dat die plaat niet door een breder publiek is omarmd. 3FM is afaik ook een van de weinige stations die de plaat redelijk vaak heeft gedraaid. Clip heb ik wel eens op TMF gezien maar ook niet bijzonder vaak.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:18 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Boston EN Will Power per sms aangevraagd.......
O, en Ghosts is gewoon leuk.
Jeetje, jij hebt wel een erg vervelende baan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan ook nog de functie dat je regelmatig de leidinggevende moet vervangen. En in die hoedanigheid moet je af en toe proven
. (Meestal niet meer dan 1 a 2 slokjes, maar toch
) .
Haha!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
What I like about you
Echt zo'n kaartnummer
Ik vind dat toch wel een afgrijselijk lelijk ding.. is dat ook niet de nieuwe Knightrider-auto?quote:
Ik vind'm vet voor een moderne Amerikaan...Heb sowieso niks met moderne auto's, maar de 300C, nieuwe Camaro en Charger mogen wel neergezet wordenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel een afgrijselijk lelijk ding.. is dat ook niet de nieuwe Knightrider-auto?
Was ja; nu dus dit:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nightrider was toch een pontiac firebird?
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...quote:
Er zitten inderdaad verschillen tussen de Freakandel Speciaal op KX en op 3FM. Erg verwarrend!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...
Precies, wel wat verwarrend! naja, aan de andere kant ook wel geinig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...
geinig !quote:Ekstra Weekend trapt vrijdag de Classic Request week af. Te gast in de studio... ja echt waar... 2 Brothers on the 4th Floor!
Die nieuwe vind ik te 'dik' voor een Knightrider auto..quote:
Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdagquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Echt weer typische Rabbering muziek
Iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdag
Ik heb ook op Stars gestemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
Idd![]()
Meteen ff op Stars gestemt beste HH nummer ooit
Heb jij je Cavello / Ausie al aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef borisz het volgende:
Het is woensdag Hakkuhdag bij RabRadio. Stem hieronder op jouw keuze.
Charly Lownoise & Menthal Theo - Stars
T-Marc - Strings of infinity
Lipstick - I'm a raver
Ik ging voor nummer 2. Genoeg CL&MT op de radio
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
hahaha! geluid vol open hier![]()
Stars
![]()
ff los gaan
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was ook eigenlijk de ondertoon in mijn opmerking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:31 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomen
*Jaloers*quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zo relaxed![]()
Ik kom vrijdagavond aan in Clevelandkrijg ik net te horen...Auto halen, naar't hotel, lekker uitslapen en dan ga ik de volgende dag (zaterdag ben ik nog alleen) naar de Niagara watervallen rijden (3 uur rijden)
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Zo dat moest ik kwijt
Toch fijn dat je altijd ff komt melden dat het weer 4 uur isquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat C&S gezeik begint nu - als 't dat al niet was - écht irritant te worden.
Gaaaaaaaaf!!!!!!! Je maakt wel foto's hequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zo relaxed![]()
Ik kom vrijdagavond aan in Clevelandkrijg ik net te horen...Auto halen, naar't hotel, lekker uitslapen en dan ga ik de volgende dag (zaterdag ben ik nog alleen) naar de Niagara watervallen rijden (3 uur rijden)
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Zo dat moest ik kwijt
Ik hoef idd niet eens meer op m'n horloge te kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch fijn dat je altijd ff komt melden dat het weer 4 uur is![]()
Volgens mij zijn ze allemaal wel minimaal 1 x voorbijgekomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:18 schreef TheZapster het volgende:
Effe afkloppen, nog geen krezip en/of leaf of racoon gehoord vandaag
nee moeten missen, heb een werkgroepquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij je Cavello / Ausie al aan![]()
Zometeen haaaaakuh !
Heh wat vervelend dat ik ze gemist heb danquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal wel minimaal 1 x voorbijgekomen.
Meen je niet?! beetje hakkuh op zijn tijd is zo lekker.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef borisz het volgende:
nee moeten missen, heb een werkgroep, zit nu ff in de pauze.
Uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaf!!!!!!! Je maakt wel foto's he.
Damn, gewoon Queen gemist en ook nog eens I want it All.. Dat is mijn favo Queen song, grrrrrrr.quote:
Mwah.. 't nieuwe materiaal wordt weinig gedraaid. Heb een maandje of wat geleden wel nog haar nieuwste album 'gekocht'quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat je verder eigenlijk niks meer van Vanessa gehoord hebt
Heb nog rustig aan gedaanquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef Maricha het volgende:
Dan ben ik de eerste voor vanavond: hallloooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |