Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdagquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Echt weer typische Rabbering muziek
Iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en straks nog meer typische Rabbering muziek. Haaaakkuuh woensdag
Ik heb ook op Stars gestemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:52 schreef Remzz het volgende:
Idd![]()
Meteen ff op Stars gestemt beste HH nummer ooit
Heb jij je Cavello / Ausie al aanquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef borisz het volgende:
Het is woensdag Hakkuhdag bij RabRadio. Stem hieronder op jouw keuze.
Charly Lownoise & Menthal Theo - Stars
T-Marc - Strings of infinity
Lipstick - I'm a raver
Ik ging voor nummer 2. Genoeg CL&MT op de radio
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
hahaha! geluid vol open hier![]()
Stars
![]()
ff los gaan
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar verwarrend dat Stenders op vrijdagavond op KX óók een Freakandel Speciaal kiest...
Ja, dat was ook eigenlijk de ondertoon in mijn opmerking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:31 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is de freakandel speciaal toch echt een stenders uitvinding en hebben beelen en ekdom dat overgenomen
*Jaloers*quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zo relaxed![]()
Ik kom vrijdagavond aan in Clevelandkrijg ik net te horen...Auto halen, naar't hotel, lekker uitslapen en dan ga ik de volgende dag (zaterdag ben ik nog alleen) naar de Niagara watervallen rijden (3 uur rijden)
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Zo dat moest ik kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |