quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:25 schreef Rhanna het volgende:
Ik hoef heulemaal niet te werken![]()
Morgen pas
Had me verkeken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Van Bart is in ieder geval bij mij bekend dat hij best snel zijn mail kan checken (heb er ervaring mee).
Ik denk ook dat het DE Maricha is! Mijn studieloopbaanbegeleider!quote:En ik lees net dat Michiel is getrouwd, gefeliciteerd man! Zelfs Maricha wist van niets, althans er reageert een Maricha op de website van Michiel en ik denk dat die reactie van DE Maricha is.
bronquote:Arctic Monkeys - Brianstorm
Willy Mason - Save Myself
Mika - Lollipop
Joss Stone ft Lauryn Hill - Music *
Damien Rice - 9 Crimes (live)
Timbaland ft Nelly & Justin - Give It To Me
Gabriel Rios - Baby Lone Star
Common ft Will I Am - I Have A Dream
Ghosts - Stay the Night
Moke - Last Chance
View - Same jeans
Scissor Sisters - She's My Man
Buckcherry - Crazy Bitch
Ja. Naar Niels, hahaha!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:57 schreef Toad het volgende:
[01:56] <Toad> hey domien smst
[01:56] <Toad> zou dat de domien zijn
Dat is dé Maricha! Heb haar net aan de telefoon gehad en we hebben heftig tegen elkaar gehyperd. We wisten van niets!! Sterker nog: de vaste vriendengroep van Michiel wist ook van niets!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
En ik lees net dat Michiel is getrouwd, gefeliciteerd man! Zelfs Maricha wist van niets, althans er reageert een Maricha op de website van Michiel en ik denk dat die reactie van DE Maricha is.
Om er maar even een toepasselijk effectje van Michiel bij te pakken: *poing* *poing* *poing* *poing* *poing*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat is dé Maricha! Heb haar net aan de telefoon gehad en we hebben heftig tegen elkaar gehyperd. We wisten van niets!! Sterker nog: de vaste vriendengroep van Michiel wist ook van niets!
Wel stoer dat je zoiets geheim weet te houden, zelfs voor je collega's! Een beetje bizar is het inderdaad wel, maar wel lachen dat ze het geheim hebben weten te houden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja. Naar Niels, hahaha!
[..]
Dat is dé Maricha! Heb haar net aan de telefoon gehad en we hebben heftig tegen elkaar gehyperd. We wisten van niets!! Sterker nog: de vaste vriendengroep van Michiel wist ook van niets!
Bizar, maar wat ontzettend leuk voor ze
Zo. Bijgewerkt!
Heel biar is het! Werk je 4 dagen per week, 8 uur per dag samen en zie je elkaar prive ook nog vaak.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel stoer dat je zoiets geheim weet te houden, zelfs voor je collega's! Een beetje bizar is het inderdaad wel, maar wel lachen dat ze het geheim hebben weten te houden.
Echt vette muziek dit, John Lennon - Instant Karma.![]()
MichielStyle zie ik meer als trouwen in Disneyland.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:03 schreef Toad het volgende:
Maar dit is toch ook wel een beetje de Michielstyle? Of heb ik het dan mis?
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MichielStyle zie ik meer als trouwen in Disneyland.
Nou, ik zou zeggen van niet! Zeker gezien de hoeveelheid telefoontjes/smsjes vanmorgen tussen ons (vriendengroep), niemand had het verwacht!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:03 schreef Toad het volgende:
Maar dit is toch ook wel een beetje de Michielstyle? Of heb ik het dan mis?
He Rhanna
Nee hoor!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel gedaan...![]()
Zit Domien nou stiekem producertje te spelen nu bij Bart?
of tussen de badeenden/echte eendenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MichielStyle zie ik meer als trouwen in Disneyland.
Neehoor! Domien zit lekker thuis in z'n studiootjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Zit Domien nou stiekem producertje te spelen nu bij Bart?
Of tussen de ijsberen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef borisz het volgende:
[..]
of tussen de badeenden/echte eenden
Hehehe, wel mooi hoor. Ik denk dat hij lachend in het vliegtuig zit samen met z'n vrouw!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen van niet! Zeker gezien de hoeveelheid telefoontjes/smsjes vanmorgen tussen ons (vriendengroep), niemand had het verwacht!
Dat denk ik ook! En vooral verliefd kijkendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, wel mooi hoor. Ik denk dat hij lachend in het vliegtuig zit samen met z'n vrouw!
En al die tijd heb je ook geen vermoeden gehad dat er wat stond te gebeuren? Ik kan het mij goed voorstellen dat die vrienden in lichtelijk shock zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heel biar is het! Werk je 4 dagen per week, 8 uur per dag samen en zie je elkaar prive ook nog vaak.....
Wij wisten van niets en vanmorgen werd ik gebeld door de eerste die het kaartje binnen had gekregen! Ik vind het toch leuk!![]()
Maar alle vrienden zijn wel lichtelijk in shock![]()
Zeker! dit bevalt mij ook wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:19 schreef Toad het volgende:
Toch wel een leuke lijst (tot nu toe...)!
Dus ze hebben gisteren ook nog de kaarten gepost?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wij wisten van niets en vanmorgen werd ik gebeld door de eerste die het kaartje binnen had gekregen! Ik vind het toch leuk!![]()
aardige afwisseling in de nummers inderdaad. En Stones en Beatles ook al langsgeweestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef DaMook het volgende:
Paint it black.
Het bevalt me wel die classic request.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus ze hebben gisteren ook nog de kaarten gepost?Hahaha, geweldige stunt!
En Maricha: de eend is veilig geland, hartstikke bedankt
er is zat leuke muziek gemaakt in de jaren 90, maar daar zijn zo verrot weinig hits uit voortgekomenquote:
Doet mij altijd weer denken aan het moment dat ik na de kerst terugkwam in Amsterdam, en ik door een subtiele hint van onze barman begreep dat mijn kleine zusje ondertussen iets had met mijn beste vriendquote:
da's minder leukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:23 schreef Rhanna het volgende:
Ik hoorde het nadat mijn vent was vreemdgegaan een aantal jaren geleden.
Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |