quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Serieus, nooit geweten. Sorry haha!
Geeft niet hoor, het is ook zo leuk om het er steeds weer in te wrijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef B.A.Trix het volgende:
godver de godver klotemuziek.. sorry kan het niet laten om er erover te zeuren![]()
Goh bedankt Toad!! Dat is nou ware liefde!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb speciaal voor haar een nummer aangevraagd. Giel draait het nu als intro.
Je bent er pas sinds kort achter dat de koningin een vrouw is??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jawel. Maar toch.
Geen dank hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:09 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Goh bedankt Toad!! Dat is nou ware liefde!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Geen dank hoor. Ik heb alleen nog niet gesmst naar 3333 dat ik je leuk vindt (weetjewel, naar de SMS balk onderaan). Dat hoort er ook bij he?
![]()
Ik vond juist dat ze het best leuk deden. Je kan niet verwachten dat het hetzelfde is als normaal..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:18 schreef SunChaser het volgende:
Die twee vervangers bij ekstra weekend waren te suf voor woorden zeg
Ik niet, ik luister gewoon via internet. Ga zo slapen. Ben moe.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand die de tv al aan heeft staan??
Ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:27 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand die de tv al aan heeft staan??
Ik ga nu nog ff in bed kijken/ luisteren en dan ga ik ook lekker slapen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:28 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik niet, ik luister gewoon via internet. Ga zo slapen. Ben moe.
Ik zag net 'Michiel Muijs' staan in je bericht, 't is al laat voor je zeker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond ook niet dat Bart en Martijn het slecht deden bij Ekstra Weekend. Vooral Martijn Muijs vind ik sowieso wel aangenaam om naar te luisteren.
Die van de eerste week wel (onder 'VARA' -> Nachtegiel), maar die van vorige week is nergens te bekennen. Slordig...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:44 schreef Toad het volgende:
Ik heb de uitzendingen nog niet terug kunnen vinden op uitzendinggemist.nl. Daar staan ze zeker nog niet op?
Idd, ik verlang toch teveel naar Michiel Veenstraquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag net 'Michiel Muijs' staan in je bericht, 't is al laat voor je zeker.
Martijn Muijs hoor ik normaal gesproken nooit (ik slaap altijd tussen 4 en 6 's ochtends...), maar klonk op zich niet zo heel erg verkeerd gisteravond.
We hebben nu het TV-signaal on-webcam! http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Er zijn nog podcasts van eerdere uitzendingen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Idd, ik verlang toch teveel naar Michiel Veenstra![]()
snachts wordt ook veel morgen gezegdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu al morgen? Volgens mij is het nog nacht hoor.
nu lopen jou koters te vechten om die eend zeker ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:30 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Mooi weer voor een eend
[afbeelding]
Maar Dolf komt ook niet al te snugger over met al zijn ge"uh"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, was het jullie al opgevallen dat bijne elke DJ 'Serious Request' zegt ipv 'Classic Request'? Sommigen verbeteren zichzelf snel (Edwin Diergaarde en Eddy Zoey), maar anderen hebben het helemaal niet door (Dolf Jansen).
Cool!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Impry het volgende:Michiel is gisteren in 't geheim getrouwd!
GEFELICITEERD!
Hahahah leukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef Sirolf het volgende:VeenstraVeenstra is superstiekem in het huwelijksbootje gestapt!
Gefeli!
Dus dáárom kon 'ie gisteren niet bij Ekstra Weekend zijn.
feestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Impry het volgende:Michiel is gisteren in 't geheim getrouwd!
GEFELICITEERD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |