Echt wel dit is zeer relaxtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Fugees - Fu-Gee-La, hopelijk draaien ze meer van dit soort muziek.![]()
Ja, dat is wel minder inderdaad!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef DaMook het volgende:
Ah hij zegt ook dat het in de classic sfeer zit. Alleen geen luisteraars die invloed hebben
.
Ik wel , maar ik hoop dat er iets meer muziek alla de fugees gedraaid gaat wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel minder inderdaad!![]()
A Tribe Called Quest is dit, maar ik ken het neit.![]()
Blijf bij het horen van deze plaat nog luisteren? ik zet de radio maar uit, dit is te vaag voor mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wel , maar ik hoop dat er iets meer muziek alla de fugees gedraaid gaat worden.
Ik hou het nog even vol, maar mijn hoop ebt ook wegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf bij het horen van deze plaat nog luisteren? ik zet de radio maar uit, dit is te vaag voor mij.![]()
Ik lig er voor 23:00u in gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
Wie gaat vanavond wel luisteren naar de freaknacht?
die met v-town jaquote:
Dan mag je wel opschietenquote:
Als ik weet van tot hoelaat dan weet ik denk ik wel of ik er (deels) ben of helemaal nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
Wie gaat vanavond wel luisteren naar de freaknacht?
Vanaf 1 uur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik weet van tot hoelaat dan weet ik denk ik wel of ik er (deels) ben of helemaal niet.
Dan zou ik er in princiepe nog wel moeten zijnquote:
quote:
komt al wel aardig in die buurtquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef DaMook het volgende:
Hoezo zijn we posts op aan het krikken trouwens over jou bedtijd. Ik kan ook gewoon truste zeggen en dan houd jij ook op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Stelletje posthoeren.
Ik doe alleen aan PI's bij posts die duidelijk anders zijn dan ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Hoezo dat dan ??? Het zijn toxh allemaal nummers van voor 2000 ?? En als je een nummer mist kun je die gewoon intypenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef ScottTracy het volgende:
Dat hele classic request is best wel onzin, ook als ik kijk naar de keuzelijst voor de top 100
Mja, maar die keuzelijst beperkt zich vooral tot liedjes uit de jaren '80 en '90. Ik snap wel dat muziek van daarvoor niet bij de doelgroep past, maar noem het dan '80s & '90s Request.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo dat dan ??? Het zijn toxh allemaal nummers van voor 2000 ?? En als je een nummer mist kun je die gewoon intypenOf je kunt mailen
.
Volgens mij kun je nummers die niet in de keuzelijst staan ook aanvragen. Maar idd zijn het vooral nummers uit de 80s en 90s en ik vind het niet ergquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, maar die keuzelijst beperkt zich vooral tot liedjes uit de jaren '80 en '90. Ik snap wel dat muziek van daarvoor niet bij de doelgroep past, maar noem het dan '80s & '90s Request.
Nu maar hopen dat ze die webcam dit keer wel doorlussen met het tv-signaal...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Toad het volgende:
Nachtegiel is direct om 1.00 uur op Ned 3 te zien.
Ik hoef vandaag dus niet tot 2.30 uur te wachten voordat ik lekker in bed kan kijken..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Toad het volgende:
Nachtegiel is direct om 1.00 uur op Ned 3 te zien.
Ik heb nog een leuker muziekje voor je: deze.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag dus niet tot 2.30 uur te wachten voordat ik lekker in bed kan kijken..![]()
![]()
wat een f*ckmuziek is dit toch..![]()
Ik klik toch niet hoor!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuker muziekje voor je: deze.
Ik begin inderdaad in herhaling te vallen.
Neeeeeeeeeeee dat had ik dan toch wel gezegd..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Toad het volgende:
Is B.A. nou gewoon direct in bed gaan liggen? Komt ze niet gezellie socializen op FOK tijdens de freaknacht?
Ah... het feest kan beginnen jongens & meisjes, want wij zijn binnen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee dat had ik dan toch wel gezegd..![]()
Weet alleen nog niet tot hoelaat ik op blijf, ligt eraan of Giel een beetje geinig is..![]()
ja, pas een jaartje of 30 hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is B.A. een vrouw?
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Is B.A. een vrouw?
Serieus, nooit geweten. Sorry haha!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ja, pas een jaartje of 30 hoor.![]()
![]()
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |