Maar jij vond Joling ook leuk, dus je hebt gen recht van sprekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Sonja Silva is wel leuk ...
Domien komt ook uit '88, je staat er dus niet helemaal alleen voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar ben ik één van de "jongeren" hier.
Hoe oud ik ben bereken je zelf maar adhv mn profiel.
Maak me Gekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij vond Joling ook leuk, dus je hebt gen recht van spreken
Op dit moment is het 'gewoon maar wat'. Pas op de laatste dag wordt er een toplijst gedraaid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef D.Rose het volgende:
Zit er trouwens al een volgorde in de nummers die ze draaien, of draaien ze 'gewoon maar wat' ?
In '88 kwam de vijfguldenmunt uit meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien komt ook uit '88, je staat er dus niet helemaal alleen voor.![]()
Nou, 'gewoon maar wat' is ook prima, ff geen hedendaagse nummers is wel lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment is het 'gewoon maar wat'. Pas op de laatste dag wordt er een toplijst gedraaid.
Hoe oud ben jij zei je?? dat heb ik denk ik even gemist..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In '88 kwam de vijfguldenmunt uit meen ik me te herinneren
Vind ik ook wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff geen hedendaagse nummers is wel lekker
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In 88 won Oranje het EK Voetbalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, niet gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij zei je?? dat heb ik denk ik even gemist..![]()
quote:
Niet gemist, maar ook niet gekekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 88 won Oranje het EK Voetbal
Je zult het maar gemist hebben
Van Bart is in ieder geval bij mij bekend dat hij best snel zijn mail kan checken (heb er ervaring meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ps: heb Martijn even een mailtje gestuurd met een link naar dit topic, dus misschien zien we hem straks hier ook wel.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
JEUJJJJJJJJJJJ IK BEN NIET DE OUDSTE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
denk antwoordapparaat van Ouwehand?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Wie of wat zou je eigenlijk krijgen als je nu belt met 0317-650 255?
DJ IJsbeer gok ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Wie of wat zou je eigenlijk krijgen als je nu belt met 0317-650 255?
Bart heeft ook mail! afwachten maar..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van Bart is in ieder geval bij mij bekend dat hij best snel zijn mail kan checken (heb er ervaring mee).
Antwoorden is alleen een ander verhaal.
Glas staat iets beschaafder ja..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat ik ff een glas ga halen beneden, whiskey uit de fles drinken komt ook zo asol over he
eensch is.. voor de 4e keer pas ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bart
Classics muziek bevalt mij tot op heden echt prima.
Gaat lekker vanavond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
eensch is.. voor de 4e keer pas ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |